Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج با اشاره به اینکه مرز رسمی باشماق شاهراه مبادلاتی و مولفه‌های اقتصادی و بازرگانی استان است، اظهار کرد: احداث ساختمان استاندارد و حداقل‌های مخابراتی ارتباطی در این منطقه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه در مرز باشماق زیرساخت‌های مناسب فیبرنوری ایجاد شده و به بهره‌برداری رسیده است، افزود: هم اکنون اقدامات اجرایی از جمله فعالیت‌های گمرکی، گذرنامه مسافرین، امورات بانکی و اقتصادی در پایانه مرزباشماق بر بسترهای مخابراتی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعلام اینکه سرمایه‌گذاری چشمگیری در راستای تامین تجهیزات مخابراتی ِمورد نیاز در بازارچه باشماق صورت گرفته است، عنوان کرد: در حال حاضر تجهیزات موجود در کانکس استقرار یافته در باشماق بروزرسانی شده است.

حکمت از دستگاههای متولی خواستار مرتفع کردن مشکل واگذاری زمین مناسب برای فضای استاندارد و مخابراتی در راستای تضمین و تداوم خدمات با کیفیت و پایدار ارتباطی و توجه به سرمایه‌گذاری گسترده زیرساخت‌های مخابراتی شد.

وی با اشاره به اهمیت اقتصادی و تجاری مرزباشماق و حضور چشمگیر تعداد مشتریان مخابراتی بخصوص در دو حوزه ثابت و سیار خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهره‌مندی مشتریان از خدمات مخابراتی با کیفیت، اقدامات مناسبی در این نقطه صورت گرفته است.

حکمت به نقش زیرساخت‌ها و سرویس‌های مخابراتی با هدف تسریع در انجام کارهای مبتنی بر دیتا اشاره کرد و افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده که به صورت مدون انجام می‌شود نیاز های ارتباطی و مخابراتی مشتریان کنترل می‌شود و در صورت لزوم نسبت به ارتقا زیرساخت‌ها و امکانات موجود در مرز باشماق پروژه‌های مخابراتی به لحاظ کیفی ارتقا داده می‌شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اهمیت و حساسیت برقراریِ ارتباط در مرز باشماق یادآور شد: در صورت اختلال احتمالی و قطعی ارتباط تمام فعالیت‌های متمرکز در مرز باشماق مختل می‌شود که تمام تلاش مخابرات منطقه بر تداوم و برقراری ارتباطی بدون مشکل است.

وی با بیان اینکه کیفیت ارتباط و خدمات مخابراتی در مرز بین‌الملل باشماق مریوان به صورت شبانه‌روزی توسط همکاران کنترل و مانیتورینگ می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه در طول چند سال اخیر ارتباط پایدار مخابراتی با بالاترین کیفیت در این نقطه برقرار بوده است که تداوم این مهم همواره مورد توجه مجموعه مخابرات منطقه قرار دارد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات کردستان مخابرات منطقه مرز باشماق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند

فرماندار تبریز از توسعه زیرساخت‌های ورزش چوگان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح عصر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران از توسعه زیرساخت‌های ورزش چوگان در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: توجه به مقوله ورزش، از جمله رشته چوگان یکی از اساسی‌ترین مباحث مورد نظر است که باید در راستای توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی که مورد توجه مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، اقدامات لازم انجام شود.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته اقدامات مطلوبی در این خصوص صورت نگرفته که انتظار می‌رود با برگزاری نشست تخصصی با حضور ذی‌نفعان و علاقه‌مندان رشته سوارکاری و چوگان در شهرستان تبریز، عقب ماندگی‌های موجود رفع شود.

فرماندار تبریز در ادامه ضمن پیشنهاد تدوین کتاب معرفت شناسی رشته چوگان اذعان کرد: باید در راستای زنجیره خلق ارزش در رشته ورزشی چوگان اقدامات ارزشمندی صورت گیرد.

وی به نامگذاری یکی از میادین تبریز با عنوان چوگان اشاره کرد و گفت: به منظور ترویج و تبلیغ رشته چوگان در بین شهروندان و همچنین جذب توریسم ورزشی، یکی از معابر شهری تبریز به نام چوگان مزین می‌شود.

فاتح همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی کشورهای نوروزگاه در ۱۱ رشته ورزشی اظهار کرد: در راستای اضافه کردن رشته چوگان به این مسابقات، رایزنی و نامه نگاری‌ها از سوی فرمانداری تبریز صورت می‌گیرد.

در ادامه این نشست، اصغر ناظری، رئیس فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران از تأمین منابع برای توسعه زیرساخت‌های این رشته ورزشی در استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار کرد: فرماندار شهرستان تبریز نگاه ویژه‌ای به رشته ورزشی چوگان دارند که این مسئله موجب توسعه این ورزش خواهد شد.

وی افزود: چوگان تنها یک رشته ورزشی نیست بلکه تاریخ، هویت و میراث ملی ماست که باید اقدامات لازم و حمایت‌های دلسوزانه در این خصوص صورت گیرد.

رئیس فدراسیون چوگان جمهوری اسلامی ایران همچنین از حمایت این فدراسیون از پایان‌نامه دانشجویان در خصوص رشته چوگان خبر داد.

کد خبر 747011

دیگر خبرها

  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • ۴۰ شهر استان بوشهر تا پایان سال به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود
  • زیرساخت‌های ورزش چوگان در تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است