Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناتالی پورتمن و جولیان مور در فیلم سینمایی «May December» (که در بازار جشنواره کن حضور دارد) نقش آفرینی خواهند کرد.

خبرگزاری میزان - ناتالی پورتمن و جولیان مور دو بازیگر برنده اسکار قرار است در درام جدیدی از تاد هینز با نام «شاسید دسامبر آینده/ May December» نقش‌آفرینی کنند. این اثر ششمین فیلم مشترک مور و تاد هینز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موفق‌ترین همکاری این دو در فیلم «دور از بهشت» رقم خورد که ۴ نامزدی در آکادمی اسکار دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

داستان فیلم سینمایی «May December» در مورد یک بازیگر هالیوود با بازی پورتمن است که به منطقه‌ای می‌رود تا زندگی زنی دیگر که قرار است در فیلمی بازی کند را مورد بررسی و مطالعه قرار دهد.

سامی برچ، فیلمنامه این اثر را با اقتباس از داستانی نوشته خودش و الکس مکانیک، به رشته تحریر در آورده است. این فیلم از سوی کمپانی راکت ساینس، در بازار مجازی فیلم کن عرضه شده است. فیلمبرداری این اثر قرار است از سال ۲۰۲۲ آغاز شود.

ناتالی پورتمن، سه دوره نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و یک بار هم در سال ۲۰۱۱ توانست برای فیلم «قوی سیاه» جایزه بهترین بازیگر زن این آکادمی را دریافت کند. او به تازگی بازی در فیلم ابرقهرمانی «ثور: عشق و تندر» به کارگردانی تایکا وایتیتی را به پایان رسانده است.

مور هم پنج بار موفق به نامزدی در اسکار شده و یک بار هم جایزه بهترین بازیگر زن برای فیلم «هنوز آلیس» محصول سال ۲۰۱۵ را دریافت کرده است.

کمپانی راکت ساینس، امتیاز دیگر فیلم‌های جشنواره کن مثل «روز پرچم» با بازی شن پن و «روز مادر» اوا هاسون را در اختیار دارد. البته اخیرا کمپانی MGM هم امتیاز فیلم «روز پرچم» که در بخش رقابتی جشنواره حضور دارد را دریافت کرده است.
انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان ناتالی پورتمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از حساس‌ترین و در عین حال تماشایی‌ترین دیدار‌های هفته ۲۴ لیگ برتر مصاف استقلال و شمس آذر بود؛ دیداری که مانند بازی رفت پرگل بود، اما بر خلاف آن برنده داشت و در نهایت با حساب ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید.

علیرضا جعفرپور که در این بازی سنگربان تیم قزوینی بود به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم. شرایط جدول طوری بود که هر دو تیم به امتیاز کامل بازی نیاز داشتند. نیمه اول خیلی خوب نبودیم، ولی شروع خوبی در نیمه دوم داشتیم. بعد از آن که به گل اول و دوم رسیدیم، اگر خوش شانس بودیم کار را به تساوی می‌کشاندیم.

او درباره گل‌هایی که از استقلالی‌ها دریافت کرد، توضیح داد: گل اول را با بدشانسی دریافت کردیم و توپ بعد از برخورد به پای مدافع تغییر مسیر داد و کاری از دستم برنیامد. در کل روی گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بدشانس بودیم. گل دوم استقلال روی ضربه پنالتی زده شد که فکر می‌کنم داور به اشتباه پنالتی گرفت. کارشناسان هم تایید کردند که پنالتی درست نبوده است.

وی در این باره که هر دو بازی رفت و برگشت شمس آذر مقابل استقلال پرگل بوده، عنوان کرد: همانطور که می‌دانید در بازی رفت هم عملکردی خوب و هجومی ارائه دادیم و مستحق برد بودیم، ولی متاسفانه بازی مساوی شد. درباره بازی برگشت هم باید بگویم که نیمه دوم خوب بودیم و اگر بازی فقط ۵ دقیقه دیگر ادامه داشت می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم.

جعفرپور تاکید کرد: در اینکه تیم ما خوب است شکی نیست. بازیکنان جوان و باانگیزه‌ای داریم که در آینده نزدیک در فوتبال ایران بیشتر از آن‌ها خواهید شنید.

او درباره حضور و حمایت هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی گفت: هواداران خوبی داریم و واقعا در این بازی هم مثل بازی‌های قبلی سنگ تمام گذاشتند. به آن‌ها خسته نباشید، خداقوت می‌گویم و آرزو می‌کنم که بازی‌های آینده بتوانیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • مقایسه قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری + ویدئو | هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟!
  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • جعفرپور: بدشانس بودم و سه گل از استقلال خوردم
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد
  • کیلین مورفی اسکار ایرلند را هم برد ؛ پیروزی کامل شد