Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس پورموسوی برای برطرف کردن نیاز تیمش به استفاده از بازیکنان جوان روی آورده است.

خبرگزاری میزان - به نظر می‌رسد باید شاهد تیم جوان و متفاوتی از صنعت نفت آبادان باشیم، چرا که با توجه به موانع پیش روی سیروس پورموسوی او چاره ای جر استفاده از جوان‌ها ندارد.

بعد از مصدومیت پی در پی بازیکنان تیم صنعت نفت در بازی با استقلال هم شاهد حضور برخی جوان ها در ترکیب این تیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که در نیم فصل دوم و با توجه به عدم یارگیری تیم صنعت نفت، پورموسوی چاره ای جز استفاده از بازیکنان جوان نداشت. او باید نیاز تیمش را به شکلی تامین می‌کرد و در نهایت چاره‌ را در استفاده‌ از جوان ها دید.

پورموسوی که پیش از این هم در تیم ملی جوانان سابقه کار با چنین بازیکنانی را داشته از این که حالا در تیم صنعت نفت از آنها استفاده کند ابایی ندارد. از این رو با توجه به این که زبیدی، زهیوی و اهل شاخه هر سه رباط پاره کردند بهترین گزینه برای پورموسوی اعتماد دوباره به جوان ها است.

این در حالی است که تیم صنعت نفت علاوه بر بازیکنانی که دچار پارگی رباط شده‌اند  دچند بازیکن مصدوم دیگر هم دارد که به لطف تعطیلات جاری لیگ برتر رو به بهبود هستند. ناصری، حامدی فر و بیت سعید بازیکنانی هستند که به تمرینات گروهی ملحق شدند و به نظر می رسد می توانند در بازی بعد تیمشان را همراهی کنند ولی دوران مصدومیت بغلانی، غبیشاوی، زامهران و امانی به همراه نصاری طولانی تر خواهد بود و فرصت بیشتری برای بهبود لازم دارند. با این حال کادر پزشکی این تیم امیدوارند بتوانند این بازیکنان را به تمرینات گروهی ملحق کرده و آماده ادامه مسابقات کنند.

از تمرینات و بازی‌های این تیم در اردوی تدارکاتی تهران مشخص است که پورموسوی به استفاده‌ از بازیکنان جوان ایمان دارد و مجبور است برای بر طرف کردن نیاز تیمش از این بازیکنان در ادامه مسابقات استفاده کرده جای خالی مصدومانش را پر کند.

 

بیشتر بخوانید: توبیخ و جریمه قائم مقام چوکا به دلیل بدرفتاری با مقامات رسمی/ سرمربی خوشه‌طلایی ۳ جلسه محروم شد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت فدراسیون فوتبال صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی تیم صنعت نفت جوان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود پیش از سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت را از ساعت ۱۲:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

در این تمرین که حدود یک ساعت به طول انجامید، بازیکنان ابتدا در قالب سه گروه به راندو پرداختند. اوسمار ویرا و سید جلال حسینی هم در یکی از گروه‌ها حاضر بودند و در کنار سایر بازیکنان پا به توپ شدند.

فضای شادی در تمرین امروز وجود داشت و بعد از آن هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف کماکان به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی کار کردند و این بازی را هم از دست می‌دهند اما سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار داشتند.

پس از پایان تمرین و بعد از استراحتی کوتاه، بازیکنان و اعضای تیم، راهی فرودگاه شدند تا برای پرواز به مقصد آبادان آماده باشند.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه از ساعت ۱۹ در آبادان، میهمان صنعت نفت خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: بازی سخت و عجیبی با استقلال خوزستان داریم
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • پورموسوی: ساعت‌ها برای جذب بازیکن‌خارجی وقت گذاشتیم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به آبادان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • عنایتی: تا پایان فصل ۵ بازیکن جوان معرفی می‌کنیم
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • سلفی عیسی با آینده‌های پرسپولیس (عکس)
  • در مدرسه فوتبال بازیکنان جوان و با استعداد چه می گذرد؟ / انیمیشن بلیچر ریپورت