Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری / برترین های قرن با بهتاش فریبا امشب از ساعت ۲۱ تقدیم تان می شود. پیش از این بخش کوتاهی از صحبت های بهتاش فریبا در خصوص علی دایی را دیدیم اما در ادامه بد نیست به عنوان پیش درآمدی دیگر، نگاهی به حرف های جالب فریبا در خصوص علی کریمی داشته باشیم.

بهتاش فریبا معتقد است علی کریمی علاوه بر شخصیت فوتبالی، از نظر شخصیت اجتماعی هم شایسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حرف های بهتاش فریبا در خصوص جادوگر را می خوانید و می بینید:

اگر اجازه بدهید این پست را برای علی کریمی می گذارم. غیر از مسائل فنی و فوتبالی، علی کریمی را به عنوان یک انسان، بسیار دوست می دارم. به عنوان کسی که در سخت ترین شرایط به مردم کمک می کند و دست شان را می گیرد. شاید خیلی راضی نباشد که این را می گویم ولی ما که می دانیم باید بگوییم. خودش هیچوقت نمی گوید. خیلی کارها انجام داده که مردم می دانند اما ۵ برابر آن کارهایی کرده که مردم نمی دانند. این می تواند یک شاخصه ای باشد که در ورزشکاران ما کمتر دیده شده. نمی گویم دیده نشده چون علی دایی را هم دیدیم چطور کمک کرده حتما ورزشکاران دیگر هم هستند اما تا آنجا که من اطلاع دارم باید بگویم. علی کریمی و علی دایی واقعا کمک می کنند، مثلا در زلزله و سیل و هزار جور گرفتاری دیگر. اوایل که کرونا آغاز شد، علی کریمی برای بیمارستان های شمال کشور ماسک، دستمال و الکل تامین کرد. باید اینجا بگوییم این ها را. عرض کردم، شاید خودش دوست نداشته باشد ولی ما باید بگوییم.

از نظر فوتبالی هم وقتی در بایرن مونیخ سر توپ می زد و بازیکن زمین می ریخت من کیف می کردم. علی آقا جباری و علی پروین بسیار تاثیرگذار بودند. گل هایی که علی جباری زد، حتی گل هایی که مجتبی جباری زد، از یاد آدم نمی رود ولی انتخاب من اینجا علی کریمی است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهتاش فریبا علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد

محمدحسین کنعانی زادگان، پدربزرگ خود را از دست داد.

طرفداری | پدربزرگ محمدحسین کنعانی زادگان درگذشت.

محمدحسین کنعانی زادگان این روزها یکی از بازیکنان مهم و کلیدی پرسپولیس محسوب می شود که اوسمار ویرا هم به او نگاه ویژه ای دارد. حالا او با انتشار یک استوری خبر از درگذشت پدربزرگش داده است.

رسانه طرفداری این اتفاق تلخ را به محمدحسین کنعانی زادگان و خانواده اش تسلیت می گوید.

محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس
  • شناخت جامعه هدف برای تولید محتوا اهمیت دارد
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • همه چیز درباره ویلای ضدموشکلی دوست نتانیاهو | تصویری از ویلایی که نتانیاهو در عملیات نظامی ایران در آن پنهان شد
  • از ویلایی که نتانیاهو در آن پنهان شد، چه می‌دانید؟
  • جهان امروز نیازمند انجام کارهای عالی در حوزه طنز و کمدی است