Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@19:35:59 GMT

پیکان دومین حریف تدارکاتی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۶۳۰

پیکان دومین حریف تدارکاتی پرسپولیس

سرخ پوشان در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم پیکان صف آرایی خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی خود که روز چهارشنبه برگزار شد، مقابل نفت آبادان قرار گرفت و با این تیم به مساوی دو بر دو رسید.

حالا با توجه به تعطیلی رقابت های لیگ برتر، سرخ پوشان قرار است روز دوشنبه دیدار تدارکاتی دیگری را برگزار کنند و این بار تیم پیکان مقابل پرسپولیس صف آرایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تارتار و شاگردانش که در دیدار تدارکاتی قبلی خود برابر استقلال با نتیجه ۲-۱ شکست خورده بودند، روز دوشنبه مقابل پرسپولیسی قرار می گیرند که نیمی از بازیکنانش را به واسطه حضور در اردوی تیم ملی و مصدومیت در اختیار ندارد.

پرسپولیس روز ۳۰ خرداد باید به مصاف تراکتور در رقابت های سوپرجام برود.

 

بیشتر بخوانید:

وضعیت عجیب پرسولیس در خط دفاعی مقابل تراکتور

تلاش کادر پزشکی پرسپولیس برای رفع مصدومیت شهریار مغانلو

باشگاه پرسپولیس این بار جواب فرهاد مجیدی را می دهد

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر میهمان صنعت نفت آبادان است. سرخ‌ها در پی کسب پیروزی در این مسابقه و داغ نگه داشتن کورس قهرمانی هستند.

اوسمار ویه‌را بعد از شکست به آلومینیوم در اواخر بهمن ماه، در تقویم اسفند ۱۴۰۲، ۶ بازی را در برنامه پرسپولیس می‌دید که پنج‌تای آنها را با پیروزی به پایان رساند و دربی برگشت مساوی شد. او ماه پیش تراکتور، ذوب آهن، نفت و گاز گچساران، فولاد و پیکان را شکست داد.

سال جدید نیز برای پرسپولیس خوب شروع شده و آنها دو برد مهم و نفس‌گیر مقابل گل‌گهر و ملوان بندر انزلی کسب کردند و حالا در پی کسب پیروزی مقابل صنعت نفت هستند تا دومین ماه بدون شکست را با اوسمار به پایان برسانند.

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • برد پرسپولیس در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • دومین پیروزی تیم هاکی روی یخ آیس باکس در کاپ آزاد ترکمنستان
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست