Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:37:27 GMT

قطعا در رئال می‌مانم؛ در یورو شانس قهرمانی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۶۶۹

قطعا در رئال می‌مانم؛ در یورو شانس قهرمانی هستیم

ادن هازارد اطمینان داد که فصل بعد نیز در رئال خواهد ماند و در مورد یورو 2020 نیز معتقد است بلژیک شانس مسلم قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، تا مدت ها مشخص نبود که ادن هازارد قادر خواهد بود به یورو 2020 برسد یا خیر. او کاپیتان بلژیک است ولی فصل قبل در رئال بارها با مصدومیت روبرو شد تا تردیدها در مورد حضورش در یورو به حداکثر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هازارد توانست دو ماه پایانی فصل را بدون مشکل سپری کند و با اعتماد روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک به فهرست شیاطین سرخ اضافه شد.

بلژیک با روسیه، فنلاند و دانمارک هم گروه است و امشب در سن پترزبورگ به مصاف روسیه خواهد رفت.

 

 

 

 

ادن هازارد در آستانه این بازی گفت:« قرار نیست از ابتدا در بازی باشم تا به هر قیمتی نشان داده باشم که آماده هستم. معتقدم به زودی همان حس خوب را در پاهایم حس خواهم کرد. درمان خوب بوده ولی نیاز دارم دو یا سه بازی متوالی به میدان بروم. برابر روسیه از ابتدا در بازی نیستم و اگر هم باشم، مطمئن باشید تفاوت ها را رقم نمی زنم. حتی در نیمه دوم هم وارد زمین شوم نیز نمی توانم کار چندان خاصی انجام دهم.

به تدریج اما می توانم قول بدهم که همان بازیکن گذشته خواهم شد ولی نمی خواهم فشار بیاورم. خوشبختانه در بلژیک من تنها بازیکن تعیین کننده نیستم.»

 

شانس بلژیک:« شانس مسلم قهرمانی هستیم و رنکینگ فیفا نشان می دهد که چه تیم خوبی هستیم. به عنوان پاسور ما کوین دی بروین را داریم که بهترین است. کسی بهتر از لوکاکو نمی تواند گلزنی کند. تیبو کورتوا بهترین گلر دنیاست و در هر پست بهترین ها را داریم. من کجای کارم؟ هیج جا. من شاید در مجموع خوب باشم ولی به شکل خاص در چیزی بهترین نیستم. من یک ترکیب خوب هستم(می خندد).»

 

 

 

 

استرس در رئال به خاطر مصدومیت های زیاد:« طبیعی است چون رئال بهترین باشگاه دنیا و بالاتر از همه است. باید هم فشار روی بازیکن در رئال بالا باشد. رئال باشگاه رویاهایم است و افتخار می کنم پیراهنش را به تن دارم.»

 

مقایسه با رونالدو:« اصلا درست نیست. رونالدو سالی 60 تا 70 گل می زند ولی من شاید در هشت سال این تعداد گل بزنم. ما دو بازیکن متفاوت هستیم. برای مثال هرگز نمی توانم مثل او به هوا بپرم و ضربه سر بزنم. به رئال نیامدم تا جای رونالدو را پر کنم. به رئال آمدم تا ادن هازارد این تیم باشم.»

 

ماندنی شدن در رئال:« 100 درصد می مانم. حتی یک لحظه هم به ذهنم خطور نکرده که جدا شوم. می خواهم ثابت کنم چه بازیکنی هستم. رویای بازی در برنابئوی مملو از تماشاگر را دارم و امیدوارم کار بازسازی ورزشگاه هر چه زودتر تمام شود. دو سال اخیر برایم سخت گذشته است. ابتدا مصدومیت ها و سپس پاندمی کرونا اجازه نداده تا حس واقعی بازیکن رئال بودن را درک کنم. به بازی در برنابئوی پر از هوادار نیاز دارم.»

 

 

 

 

بازگشت آنچلوتی:« همه از او تعریف می کنند و می گویند که یک مربی بزرگ و یک انسان باشخصیت است. نیاز نبوده از دنیس مرتنز در مورد او سوال کنم چون در رئال به اندازه کافی بازیکن هستند که پیش از این با آنچلوتی کار کرده باشند. بنزما، مودریچ کروس و ....می توانند اطلاعات خوبی بدهند. آنچلوتی برایم پیغام فرستاد و گفت که خوشحال است به رئال برگشته و برایم آرزوی موفقیت در یورو 2020 کرد. دیرتر فرصت برای صحبت باهم خواهیم داشت.»

 

ادن هازارد کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی (سرمربی) یورو 2020 یوونتوس رئال مادرید اورتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد کریستیانو رونالدو کارلو آنچلوتی سرمربی یورو 2020 یوونتوس رئال مادرید اورتون ادن هازارد یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است