Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شبکه ان بی سی نیوز از افزایش شمار چادر‌های مهاجران در نزدیکی مرز‌های آمریکا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، شبکه ان بی سی نیوز افزود: صد‌ها مهاجر که از مناطق مختلف و بعد از طی مسیر‌های طولانی خود را به پشت مرز‌های آمریکا رسانده اند و نتوانسته اند وارد خاج این کشور بشوند پشت مرز‌ها چادر زده اند و هر روز هم بر شمار این چادر‌ها در پشت مرز‌های آمریکا افزوده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرنگار شبکه ان بی سی نیوز هم در گزارشی از منطقه مرزی "رِینوسا" در خاک مکزیک در این خصوص گفت: یک مهاجر اهل هندوراس به همراه دو فرزندش که از گذرگاه مرزی آمریکا بازگردانده شده اند در این اردوگاه چادری در مرز اسکان داده شده اند. وی می‌گوید خانواده اش حدود 11 هزار دلار به قاچاقچیان داده است تا آن‌ها را به گذرگاه مرزی برسانند. وی می‌گوید نمی‌تواند به کشورش برگردد، زیرا پدر و برادرش در آن جا کشته شده اند. بسیاری از مهاجران به علت اجرای پروتکل‌های کرونایی دوران دونالد ترامپ از گذرگاه‌های مرزی آمریکا به این اردوگاه مرزی بازگردانده شده اند.
یکی از مهاجران در این اردوگاه مرزی که اخیرا کلاس آموزشی موقتی را برای کودکان این اردوگاه ایجاد کرده است به خبرنگار ان بی سی نیوز گفت: دو هفته قبل 6 نفر در این جا در برابر چشمان ما ربوده شدند. آدم ربا‌ها وارد این جا شدند و ما صدای کمک چند نفر را می‌شنیدیم، ولی ساکنان اردوگاه فقط نظاره گر بودند و هیچ کاری نمی‌کردند، چون هیچ کس نمی‌خواهد بمیرد.
خبرنگار شبکه ان بی سی نیوز در ادامه گفت این شهروند آمریکایی بهمراه چند نفر دیگر در حال جمع آوری اطلاعات از افراد حاضر در این اردوگاه موقت هستند. کسانی که به این اردوگاه وارد می‌شوند ابتدا سراغ وکلای مهاجرت را می‌گیرند. یکی از ساکنان این اردوگاه دختری هفت ساله بنام "اودالی" است که تاکنون دو بار بهمراه مادرش تلاش کرده از مرز آمریکا عبور بکند و وارد خاک این کشور بشود. وی گفت اگر از السالوادور خارج نمی‌شدند هم خودش هم مادرش کشته می‌شدند. با توجه به آن که پیش از این برخی از کودکان مهاجران به تنهایی و بدون همراهی والدین شان موفق شده اند که از مرز آمریکا عبور بکنند اکنون شماری از والدین مستقر در این اردوگاه می‌خواهند با جداکردن کودکان شان از خودشان آن‌ها را به تنهایی راهی گذرگاه‌های مرزی بکنند.
خبرنگار شبکه ان بی سی نیوز در پایان گفت: اردوگاه موقت برای استقرار مهاجران در پشت مرز‌های آمریکا در داخل خاک مکزیک پس از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن ایجاد شده است و صد‌ها مهاجر در این اردوگاه به شدت نیازمند کمک هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهاجر آمریکا شبکه ان بی سی نیوز مرز های آمریکا پشت مرز ها شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب حملات ایران در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  رسانه‌های آمریکا موج‌های مختلف حملات پهبادی و موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی را لحظه به لحظه و بصورت تصویری و مکتوب پوشش دادند.
 جوبایدن رئیس جمهور آمریکا هم به کاخ سفید بازگشت و جلسات متعددی با اعضای نظامی و امنیتی دولت آمریکا برگزار کرد و تماس‌هایی هم با نتانیاهو داشت.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که بایدن از نتانیاهو خواسته است که به حملات ایران پاسخ ندهد و بگذارد کار همین جا تمام شود، آمریکا هم در هیچ عملیات تلافی جویانه‌ای با رژیم صهیونیستی را همراهی نخواهد کرد.
مجری تلویزیون‌ای بی سی نیوز آمریکا صحت و سقم این درخواست بایدن را، از جان کربی هماهنگ کننده‌ی راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا پرسید.
جان کربی گفت: پیام رییس جمهور به نخست وزیر نتانیاهو این بود که امریکا کنار اسراییل ایستاده و در مقابل این حمله هم به اسراییل کمک کرده. اما همانطور که بار‌ها گفته ایم، ما نمی‌خواهیم درگیری‌ها بیشتر شود. ما به دنبال جنگ با ایران نیستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
مجری تلویزیون‌ای بی سی نیوز آمریکا
جان کربی مشاور امنیت ملی کاخ سفید
-----

دیگر خبرها

  • اخراج بیش از ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی‌
  • ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزارها مشارکت دارند
  • مشارکت ۴۵۰ هزار کشاورز در طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • واردات خودرو در رفت و برگشت ۱۰۶ ساله/ ۲۰ هزار خودرو در انتظار ورود به کشور
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • بازتاب حملات ایران در آمریکا
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • تداوم ناپایداری‌های دریایی/ورود سامانه بارشی به هرمزگان از فردا
  • ◄ فیلم | لحظه ورود اولین دسته از پهپادهای ایران به اسراییل