Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@17:34:18 GMT

حضور منتخبان رويداد کتاب و کودک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۷۸۷

خبرگزاری آریا- با همکاری مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی؛ ده تیم از این رویداد، برای شرکت در دوشنبه‌های استارتاپی صندوق انتخاب شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، دوشنبه 24 خرداد در رویداد دوشنبه‌های استارتاپی؛ تیم‌های منتخب برای سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌های حاضر، ایده‌های خود را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور پس از اختتامیه؛ کارگزاری نوآفرینان مشغول به آماده سازی شرکت‌کنندگان این رویداد، برای حضور هر چه بهتر آنان است.
پنج‌شنبه 20 خرداد، تیم‌ها طی پنج ساعت کارگاه آموزشی، نکات تکمیلی را فراگرفته و امروز برای آخرین بار در دو نوبت برای مدرسین خود، آموخته‌ها را ارائه می‌دهند.
علی اصغر سعدآبادی، رئیس مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی و دبیرعلمی رویداد کودک؛ در حاشیه این رویداد به شرکت‌کنندگان یادآور شد که هدف صندوق و پارک، توانمندسازی هر چه بیشتر شرکت‌کنندگان و در نهایت استفاده از تسهیلات موجود در اکوسیستم کارآفرینی می‌باشد.
وی افزود: آموزش‌هایی که با بهترین اساتید در اختیار نوآوران قرار می‌گیرد، فرصتی است مغتنم که لازم است تا با تمام وجود از آن بهره گرفته و در جهت بهبود، بکار ببندند.
دبیر علمی رویداد کودک گفت: شکوفایی و به نتیجه رسیدن اولین کسب و کار‌های حوزه علوم انسانی، می‌تواند آینده‌ای درخشان را در زمینه سرمایه‌گذاری در این حوزه رقم بزند.
این رویداد برای حمایت هر چه بیشتر از ایده‌های منتخب در رویداد کتاب و کودک دانشگاه شهید بهشتی و در جهت تقویت کسب و کار‌های نوپا، برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کتاب کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «خدای مهربانم سلام» نوشته سنا ثقفی به‌تازگی با تصویرگری تهمینه سلیمانی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب روایتگر پنج داستان آم وزنده برای بیان رحمت و مهربانی پروردگار مناسب کودکان گروه سنی ب (دانش‌آموزان اول تا سوم دبستان) است. راوی قصه‌های این کتاب خود، کودک است. او هر داستان را با سلام به خدای مهربان آغاز می‌کند و در پایان از خدای توانا یک درخواست دارد. هریک از داستان‌ها براساس نیکوترین نام‌ها و صفات خداوند همچون؛ «یا جابِر»، «یا واهب العَطایا»، «یا خَیر المَرغوبین»، «یا اراف مِن کل رووف» نوشته شده است.

کتاب «خدای مهربانم سلام» طرحی ساده دارد و در قالب نامه نگاری یک کودک، نمونه‌ای از ارتباط ساده بچه‌ها با خداوند را به تصویر کشیده. در هر داستان می‌بینیم که کودک شخصیت قهرمان داستان، در تعدادی نامه، ماجراهایی را طی چند روز برای خداوند می‌نویسد که هر کدام پیرنگ و خط داستانی متفاوتی را دنبال می‌کند. در طول این داستان‌ها علاوه‌بر اینکه کودک ماجراهایی را دنبال می‌کند، با اسامی خداوند هم آشنا می‌شود که هر کدام از این اسامی برگرفته از اسامی خداوند در دعای جوشن کبیر است.

این کتاب با ۳۲ صفحه مصور و قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 6084279 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های دوشنبه سوم اردیبهشت قم
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • برگزاری دومین رویداد ایده‌پردازی و استعدادیابی «بیوتلنت»
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران الگوی مدیریتی مشارکت در بین رویداد‌های کشور است
  • «خدای مهربانم سلام» برای بچه‌ها به کتابفروشی‌ها آمد
  • راهیابی ۱۰۲ طرح فناورانه به مرحله داوری جشنواره شیخ بهایی
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در تربت جام
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • انتشار كارت ورود به جلسه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 از روز دوشنبه/اعلام جزئیات آمار شركت‌كنندگان در آزمون سراسری