Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی در بیانیه‌ای آحاد مردم بویژه جامعه پرستاری را برای شرکت گسترده در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری نظام پرستاری، در بیانیه این سازمان آمده است: بی شک یکی از مهم ترین عرصه های تجلی دموکراسی اسلامی و مردم سالاری دینی؛ توازن بخشی به دوبال تیز پرواز ایران عزیز به سوی توفیق و تعالی یعنی اسلامیت وجمهوریت در ایران عزیزمان، برگزاری انتخابات های مختلف و ازجمله انتخابات ریاست جمهوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است، انتخابات اگر چه در کل کشور به مدت یک روز و برای هر ایرانی، به ظاهر یک ساعت زمان می برد، اما همین یک ساعت در این یک روز به مثابه جان دوباره بخشیدن به سرنوشت مادی ومعنوی جمعیت هشتاد و چند میلیونی ایران است. از منظر ونگاه ما پرستاران که خادم بی منت شما ملت و مردم عزیز هستیم؛ ومخصوصا در دوره کرونا همدیگر را بهتر از گذشته شناختیم؛ ارزش بعضی ساعات؛ دقایق وحتی ثانیه های زندگی ارزش غیر قابل مقایسه باهمان زمانها در شرایط عادی زندگی هاست.
در این بیانیه تاکید شده است، گاهی ارزش ثانیه ها «فوق طلایی» می‌شود؛ گاهی می‌شود برای خدمت به شما یا عزیزان از خداوند متعال؛ دقایق وثانیه هایی را تمنا می‌کنیم که تضمین کننده یک عمر برای مددجو است و درآن ثانیه ها ودقایق «فوق طلایی»؛ تصمیم می گیریم؛ روش وپ روتکل مراقبتی ومحافظتی مدجو را انتخاب می‌کنیم، بنابراین، هنگامی که از زمان بهترین استفاده را می‌کنیم و با بهترین تصمیمات؛ روش‌های درست و موفقی انتخاب می کنیم؛ در واقع؛ حیات؛ سلامت و نشاط مددجوی ما مجدد تضمین می یابد.
این سازمان در بخش دیگری از بیانیه آمده است، اکنون روز جمعه، یک زمان طلایی ویک فرصت کم تکرار دراختیار تک تک شماست. آن‌هم فقط بایک ساعت صرف زمان! لذا درجمعه 28 خرداد؛ شمایید و حق تعیین سرنوشت تان برای 4 یا 8 سال آتی! شمایید و تعیین تکلیف برای دومین مقام کشور! شمایید و آفرینش مجدد امید و افتخار برای جوانان این مرزوبوم پر شهید و پر شاهد!
شمایید و تولید امید برای دوستان و تولید قدرت و ‌اقتدار درمقابل بدخواهان و دشمنان.
انتخابات روز جمعه آینده؛ با هر کیفیتی که برگزار شود؛ به مدت چهار سال سکان قوه مجریه این نظام مقدس به فردی سپرده خواهد شد. بنابراین بیایید دوشادوش هم و با حضور گسترده و مشارکت در تعیین فرد اصلح، امید؛ نشاط؛ همدلی؛ اتحاد و انسجام ملی را به نحو کم سابقه ای به نمایش بگذاریم. با حضور گسترده مردم و تمام خادمان ملت در انتخابات روز جمعه، پیوند ناگسستنی مردم؛ نظام و دوستان منطقه ای وبین المللی مان را بیش از پیش محکم کرده و به نمایش بگذاریم و دشمنان کشورمان را مایوس و نا امید و روح امام شهدا و شهدای عزیز بویژه سیدالشهدای مقاومت؛ سردار دل‌ها؛ قاسم سلیمانی را شاد ومشعوف کنیم.
سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران در پایان از یکایک مردم عزیز کشور؛ جامعه نظام سلامت و آحاد جامعه پرستاری کشور وخانواده های این عزیزان درخواست کرد با حضور پر شور خود و با دعوت از سایر اطرافیان خود در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با مشارکت بالا در انتخابات افتخار آفرین و با انتخاب اصلح؛ بیش از پیش شاهد ایرانی قوی؛ استوار سرافراز و سربلند باشیم.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و 372 شهر و چهل هزار و 620 روستا و تیره عشایری 28 خرداد 1400 برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نظام پرستاری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش

استاندار اصفهان ۲۹ فروردین را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در پیامی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین‌ماه را روزی برای یادآوری ایثارگری‌ها، شجاعت‌‌ورزی‌ها و دلاورمردی‌های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران دانست.

در این پیام آمده است:

سم الله الرحمن الرحیم

29فروردین ماه روزی برای یادآوری ایثارگری ها، شجاعت ها و دلاورمردی های ارتش مکتبی جمهوری‌ اسلامی‌ ایران است..

نیرویی سرافراز و برخواسته از متن جامعه که در ساختاری منسجم و هم‌افزا با دیگر نیروهای مسلح حافظ امنیت همچون دژی مستحکم، بازوان دفاعی پرتوان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظان کیان و استقلال میهن اسلامی هستند و با بهره مندی از توان نظامی بروز و ایمان والای نیروهای جان برکف خود، آماده پاسخگویی بهنگام، مقتدرانه و منکوب کننده به متجاوزین، زیاده خواهان و هرگونه طمع ورزی دشمنان هستند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی معتقد، بصیر، توانمند و دوراندیش است که در راه دفاع از عزت، اقتدار، امنیت و تمامیت ارضی کشور در برابر انواع تهدیدات از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است. مرور عملکرد این نیروی جان برکف پس از دوران دفاع مقدس، بر نقش آفرینی سازنده و مشارکت مؤثر و راهبردی آن در پیگیری و تحقق موفق تمامی مأموریت‌های محوله بالأخص در حوزه‌های دفاعی و رزمی، خودکفایی و سازندگی، محرومیت‌زدایی و یاری رسانی در بحران های مختلف و ... درخور تقدیر و تکریم است.

امروز جوانان رشید و شجاع این مرز و بوم در ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از سلاح دانش، تعهد، تخصص و خلاقیت توانسته اند با ابتکارات نوین در زمینه های راهبردی، تولید تجهیزات و تسلیحات به روز و بازدارنده بر مبنای دکترین حفظ و ارتقای آمادگی و توانایی‌های دفاعی و خودکفایی سازمانی؛ دوشادوش دیگر همرزمان خود در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، در مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلاء و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتخارات برجسته ای را محقق نمایند.

با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرارسیدن 29فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران ونیروی زمینی را به ارتشیان غیور و خانواده های صبور و متعهد ایشان بویژه به فرماندهان و پرسنل جان برکف شاغل در استان همیشه سرافراز اصفهان تبریک و تهنیت عرض کرده، موفقیت روزافزون همگان در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشبرد اهداف عالی کشور را از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

انتهای پیام/163

 

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • در دنیای بی سر نظام بین‌الملل باید از امنیت خود دفاع کرد
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • ارتش دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی است
  • ۲۹ فروردین روزی یادآوری ایثارگری‌های ارتش