Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@10:43:49 GMT

مهرعلیزاده: امروز برنامه‌ام را می‌گویم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۸۱۲

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:زمانی که نهادهای مدنی و اجتماعی بتوانند پیام رسان جدی و واقعی مردم باشند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود؛ زمانی که دولت از متخصصین امر بدون هیچگونه در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند دغدغه‌های مردم به نحو بهتری شنیده می شود. ناطقان: محسن مهرعلیزاده نامزد انتخابات ریاست جمهوری امروز (شنبه ۲۲ خرداد) پیش از آغاز مناظرات و در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که شما برای درک عینی و شناخت واقعی از دغدغه‌های مردم چه راهی را پیش می‌گیرید، اظهار داشت: دغدغه های مردم در صورتی شناخته می‌شوند که دولت و حاکمیت امکاناتی را فراهم کند که صدای مردم بدون هیچ گونه سانسور و تغییری به گوش مسئولان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: زمانی که نهادهای مدنی و اجتماعی بتوانند پیام رسان جدی و واقعی مردم باشند دغدغه‌های مردم شناخته می‌شود؛ زمانی که دولت از متخصصین امر بدون هیچگونه در نظر داشتن خودی یا ناخودی استفاده کند دغدغه‌های مردم به نحو بهتری شنیده می شود.

مهرعلیزاده تصریح کرد: اگردغدغه های مردم و مکنونات آنها با شفافیت تمام در مطبوعات و جراید و رسانه های متعدد منتشر شود قطعا دغدغه‌های مردم به وضوع مشخص خواهد شد.اگر نگاه مسئولان به مردم نگاهی از بالا به پایین و ارباب رعیتی نباشد، مسئولان بهتر و دقیق‌تر می‌توانند دغدغه‌های مردم را بشنوند.

وی گفت: اگر سیستم قوه مقننه ما متشکل از نمایندگان واقعی مردم باشد و انتخاب‌ها در یک مسیری قرار بگیرد که نماینده‌های درد آشنا، متخصص و دلسوز که واقعاً با مشکلات مردم آشنا باشند و نه در یک جریان سیاسی و گروهی انتخاب شوند، در این صورت دغدغه‌های مردم از طریق مجلس و تریبون‌های آن به گوش مسئولان می رسد و روشن تر و واضح تر معلوم شده و تبدیل به قوانین و مقرراتی می‌شود که سبب رفع دغدغه های مردم شود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم با برنامه‌هایی که تدوین کردم و امروز نیز در مناظره از آنها سخن خواهم گفت بتوانیم دغدغه‌های دیگر مردم را نیز در آنجا بازگو کنم و انشالله بتوانیم با همفکری مردم برای آینده کشوری بسازیم که در آینده به حداقل مشکلات برسیم و دغدغه های اساسی و خطرآفرین در جامعه نداشته باشیم.
منبع: فارس برچسب ها: مهرعلیزاده ، برنامه ، متخصصین

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهرعلیزاده برنامه متخصصین دغدغه های مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • جایزه قلم آمریکا با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • جایزه قلم آمریکا در پی حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • تماشای مناظره از شبکه تهران