Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مومنی معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: مردم برای گزینش فرد شایسته برای ریاست‌جمهوری به دور از ادعا‌های مطرح شده از سوی خود آنها، گذشته آنان را بررسی کنند، زیرا عملکرد بهترین کارنامه برای بیان وضعیت آن‌ها در آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: برخی در گذشته عهده دار سِمت‌هایی بودند که وضعیت اسفباری را برای جامعه رقم زد و بر این اساس مردم باید در انتخاب اصلح هوشیار و آگاه باشند.

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: انتخاب اصلح را بر این ملاک قرار بدهیم که چه کسانی در مبارزه با فساد، توسعه و عدالت اقتصادی موفق بودند که بتوانند در نقش رییس قوه مجریه به‌درستی عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مومنی بیان کرد: بر این اساس روحانیان، طلاب و مبلغان هم براساس ۲ اصل مشارکت حداکثری و معیار‌های انتخاب اصلح سعی کنند به مردم آگاهی بدهند و شور انتخاباتی را ایجاد کنند.

او با بیان اینکه، دشمن امروزه به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور است افزود: مردم ما هوشیار و بیدارند همانند ملت سوریه که با تمام کارشکنی‌هایی که آمریکا و سعودی انجام دادند فهمیدند و درک کردند که باید روی پای خود بایستند و به نیرو‌های داخلی خود اعتماد کنند تا بتوانند کشورشان را نجات بدهند.

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه گفت: یکی دیگر از معیار‌های انتخاب اصلح برگزیدن فردی است که در ایران بتواند منجی و کمک کننده به وضعیت ایران باشد و تمام سعی و تلاش خود را بر تقویت و ساماندهی توان داخلی کشور قرار دهد.

حجت الاسلام مومنی مشارکت در انتخابات را یکی از ارکان اصلی مردم سالاری برشمرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب هر حکومتی نیاز به حضور مردم در صحنه به عنوان پشتوانه حکومت دارد و بر این اساس اصل مشارکت مردم باید وجود داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه پشتوانه حقوقی و مقبولیت یک حکومت را مشارکت مردم تشکیل می‌دهد گفت: انتخاب اصلح بعد از مشارکت اولویت دوم است و مردم باید بدانند قرار است تمام کار‌ها و فعالیت‌های چند سال آینده کشور را به آن مدیر اجرایی بسپارند.

معاون تهذیب و تبلیغ مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان یادآور شد: نامزد‌های انتخابات باید برآوردن توقعات مردم را در راس اهداف آتی خود قرار دهند و اگر برخی از مردم ما از فساد، وضعیت اقتصادی و یا مسائل دیگر گلایه دارند باید سرو سامان دادن به این خواسته‌ها در اولویت برنامه‌های آن‌ها قرار بگیرد.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهری، روستایی و عشایری و میاندوره‌ای پنجمین دوره خُبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بطور همزمان ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه انتخابات 1400 انتخاب اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است

«ابوالقاسم رئوفیان» عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس، اظهار کرد: انتخابات به عنوان یک پدیده و رخداد سرنوشت‌ساز برای هر ملت، از اهمیت برخوردار است و دور اول یا دوم‌بودن آن اصلاً مهم نیست.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: بنابراین همه انتخابات‌ها در تمامی ادوار انتخاباتی، حایز اهمیت هستند و از جمله پُر اهمیت‌ترین بخش‌های آن، انتخابات بر پایه «اصل مشارکت مردمی» در شکل‌گیری یک دولت یا مجلس است.

وی ادامه داد: تنها مولفه‌ای که به هر نظام سیاسی «مشروعیت مردمی» می‌بخشد، اصل محوری مشارکت مردمی در انتخابات‌ها است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

رئوفیان افزود: البته افزایش مشارکت مردم برخلاف پیش‌بینی‌ها، حکایت از نوعی نارضایتی عمومی از عملکرد مجلس فعلی و قصور و تقصیرهای هیات رییسه مجلس در انجام وظایف محوله در زمان مقرر و عدم نظارت دقیق و همه‌جانبه نمایندگان بر عملکرد دولت مستقر داشت که این امر به عدم تحقق برخی شعارها و وعده‌های رییس دولت سیزدهم منجر شد.

کد خبر 6078928 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رشد جا به جایی مسافران شهری و حومه ای راه آهن
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دولت می تواند با عرضه تسهیلات بانکی و زمین شهروندان را برای ساختن خانه های خود توانمند کند
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب
  • در انتخاب بین یزدانی و قاسمپور دخالت نکنیم
  • معیار انتخاب ضد آفتاب مناسب
  • نباید در انتخاب بین یزدانی و قاسمپور دخالت کرد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • نباید در انتخاب بین حسن یزدانی و قاسمپور دخالت کرد
  • بانک توسعه تعاون برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳ برنامه عملیاتی دارد