Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عبدالناصر همتی پنجمین کاندیدایی بود که برای حضور در مناظره وارد سازمان صداوسیما شد.

وی در بدو ورود گفت: رئیس جمهور منتخب باید منتخب اکثریت باشد نه اقلیت، اگر رئیس جمهور، منتخب اکثریت باشد حتما تعامل او با مردم هم بهتر خواهد بود. 

همتی گفت:‌معلوم است که رئیس جمهور باید در بین مردم باشد و درد مردم را ببیند و حرف آنها را بشنود و مشکلات آنها را بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معنا ندارد رئیس جمهور در اتاق شیشه‌ای قرار بگیرد و اطرافیان به او گزارش بدهد.  من فکر می کنم باید نگاه دیگری به رفتار با مردم و ارتباط مردم با حاکمیت داشته باشیم. امروز رابطه مردم با حاکمیت سست شده است و این نکته مهمی است امیدوارم در این انتخابات به حداقل برسد. 

وی گفت:‌برخی گفته اند که ما از زنان و جوانان و اقوام صحبت می کنیم تا رای بگیریم این حرف درستی نیست زندگی ما با اینها مسائل است. شاید برای آنها این حرف ها تعجب آور است اما این حرف ها برای ما عجیب نیست من همسرم «سپیده شبستری» را فرستادم به جای من صحبت کند بعد دیدم که دیگران هم بچه های خود را فرستادند و از این شیوه استفاده کردند من هم همین را می خواهم اینکه نشان بدهیم با تعامل می شود کارها را به پیش ببریم پس ما می‌توانیم با ارتباطات خوب با مردم از زنان و جوانان و اقوام مختلف امور را به پیش ببریم .

همتی گفت:‌من کسی هستم که به طور مرتب به میان مردم بروم و مشکلات آنها را بشنوم امیدوارم بتوانیم جمهوریت را هرچه بیشتر تقویت کنیم.

2727

کد خبر 1524549

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالناصر همتی انتخابات ۱۴۰۰ رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون

تهران-ایرنا-سخنگوی دولت گفت: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران اظهار کرد: معاون محترم اول رئیس‌جمهور در روزهای اخیر برای سومین‌بار از ابتدای سال با اعضای اتاق بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی جلسات مشترکی برگزار کرده است. در این جلسات برای تحقق شعار سال و رفع چالش‌های فعالان اقتصادی بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد.

تکمیل می‌شود..


کد خبر 747169

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • اژه ای: پیگیری نمایندگان، دخالت نیست/ نمایندگان از مراکز قضایی بازدید کنند و اگر اشکالی بود، به من یا پشت تریبون بگویند/ نکات، اظهارات و واگویه‌های ۲۳ تن از نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضا
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم