Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@02:07:49 GMT

معرفی کتاب‌های آموزشگاه سفیر(دوره بزرگسالان)

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۸۷۵

معرفی کتاب‌های آموزشگاه سفیر(دوره بزرگسالان)

موسسه سفیر از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین آموزشگاه‌های زبان در ایران است که بیش از صد شعبه در سراسر کشور دارد. استفاده از سیلابس منسجم و نظم موجود میان تمامی واحدهای آن از نقاط قوت این موسسه به حساب می‌آیند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام آموزشگاه سفیرمال، کتاب‌های آموزشگاه سفیر همواره از میان بهترین و به‌روزترین کتاب‌های موجود در بازار انتخاب شده و بازدهی بالایی به ویژه در آموزش مکالمه زبان انگلیسی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی کتاب ‌های آموزشگاه سفیر در دوره بزرگسالان خواهیم پرداخت.

کتاب تاچ استون – Touchstone

سری کتاب‌های تاچ‌استون در چهار سطح با هدف آموزش مکالمه زبان انگلیسی به زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا upper-intermediate طراحی شده‌اند. کتاب Touchstone بر اساس لهجه آمریکایی بوده و شامل دیالوگ‌ها، لغات و اصطلاحات مورد نیاز در مکالمات روزمره انگلیسی است. علاوه بر مکالمه انگلیسی یا مهارت speaking، سه مهارت دیگر زبان از جمله reading، listening و writing نیز در بخش‌های مجزا تدریس شده‌اند.

موضوعات انتخاب شده برای بخش شنیداری و متن‌های استفاده شده برای بخش reading کتاب، جذاب و به روز بوده و زبان‌آموزان را با انگلیسی واقعی یا authentic که در کشورهای انگلیسی زبان استفاده می‌شود آشنا می‌کنند. از طرفی، بخش writing در تاچ استون به جزئیاتی مانند قوانین نقطه‌گذاری، پاراگراف نویسی و capitalization توجه کرده و قدم به قدم زبان‌آموزان را در تقویت این مهارت چالش برانگیز همراهی می‌کند.

مهم‌ترین مشخصه تاچ‌استون، بخشConversation Strategies در این کتاب است که استراتژی، عبارات و اصطلاحات مورد نیاز برای موفقیت در مکالمات روزمره انگلیسی را با استفاده از دیالوگ‌های کوتاه و جذاب آموزش می‌دهد. زبان‌آموزانی که از کتاب تاچ استون استفاده کرده‌اند، معتقدند این بخش کمک زیادی به پیشرفت آنان در یادگیری مکالمه انگلیسی کرده است.

با وجود مکالمه محور بودن کتاب‌های تاچ استون، گرامر و لغت با دقت در این کتاب تدریس شده‌اند. نکته قابل توجه اینکه، ساختارهای زبان و لغاتی که در کتاب touchstone تدریس می‌شوند کاملا کاربردی بوده و در نهایت منجر به پیشرفت در یادگیری مکالمه انگلیسی یا مهارت speaking می‌شوند.

کتاب ویوپوینت – Viewpoint

سری کتاب‌های ویوپوینت که در ادامه کتاب تاچ استون و برای سطوح پیشرفته طراحی شده‌اند، نیز مکالمه محور بوده و زبان آموزان را برای شرکت در بحث‌های آکادمیک‌تر و پیچیده‌تر آماده می‌کنند. کتاب Viewpoint1  در سطح پیشرفته 1 و کتاب Viewpoint 2 در سطح پیشرفته 2 در سفیر مورد استفاده قرار می‌گیرد و هر کتاب در شش ترم تدریس می‌شود.

ساختار کلی کتاب viewpoint مشابه کتاب تاچ استون بوده و در آن هر چهار مهارت زبان از جمله مهارت مکالمه، listening، reading  و مهارت نوشتاری پوشش داده شده‌اند. از طرفی، گرامر و لغاتی که در ویوپوینت تدریس می‌شوند پیچیده‌تر و چالش برانگیزتر از کتاب touchstone بوده و جزئیات بیشتری را در این خصوص به زبان‌آموزان آموزش می‌دهند.

با توجه به اهمیت بالای مهارت writing در سطوح پیشرفته، یک بخش کاملا مجزا به آموزش مهارت نوشتاری در کتاب ویوپوینت تخصیص یافته است. در این بخش، با استفاده از نمونه یک writing  خوب، گرامر و لغات مورد نیاز برای نوشتن آن و همچنین قوانین مربوط به punctuation به صورت جامع و کامل آموزش داده می‌شوند.

کتاب Proficiency Masterclass

بالاترین سطح در دانش زبان انگلیسی، سطح CPE است که در آن زبان‌آموزان مانند یک native speaker به زبان انگلیسی مسلط می‌شوند. تعداد افرادی که تا این مرحله در انگلیسی پیش بروند کم است و بالطبع تعداد و تنوع کتاب‌های آموزشی برای سطح CPE هم در مقایسه با سایر سطوح محدودتر است. کتاب Proficiency Masterclass از بهترین کتاب‌های آموزش زبان در سطح پیشرفته است که در موسسه سفیر به زبان آموزان سطح CPE تدریس می‌شود. این کتاب 12 درس دارد و تمرکز کامل بر لغات و دستور زبان پیشرفته، راهنمای جامع برای تقویت مهارت writing، مرجع کامل دستور زبان با مثال‌های متنوع همراه با تست‌های میزان پیشرفت از ویژگی‌های منحصر به فرد این کتاب محسوب می‌شوند.

کتاب سوپرتاک – Super Talk

دوره‌های مکالمه آزاد یا فری دیسکاشن از محبوب‌ترین دوره‌ها برای افرادی است که می‌خواهند مهارت speaking خود را تقویت کنند. چالش اساسی در کلاس‌های free discussion، که باعث می‌شود کلاس بازدهی کافی نداشته باشد، این است که زبان‌آموزان به علت نداشتن اطلاعات عمومی کافی در خصوص موضوعات مختلف، نمی‌توانند در بحث‌ها شرکت کنند. به عبارت دیگر، زبان آموزان ایده کم می آورند و به همین دلیل بحث‌ و گفتگو، حتی در مورد موضوعات جالب و چالش برانگیز، به سرعت به پایان می‎رسد. برای رفع این مشکل، موسسه سفیر از سری کتاب‌های supertalk برای کلاس‌های بحث آزاد استفاده کرده است.  ویژگی منحصر به فرد این کتاب‌ها، وجود جملات و ایده‌های متفاوت در مورد موضوعات مختلف است که زبان آموزان با مطالعه آنها می‌توانند در بحث‌های کلاسی شرکت فعالی داشته باشند. علاوه بر این، در پایان هر درس glossary مربوط به لغات، عبارات و اصطلاحات مورد نیاز برای صحبت کردن در مورد موضوع درس وجود دارد که در نهایت به تقویت مکالمه انگلیسی می‌انجامد.

کلام آخر اینکه کتاب آموزش زبان یکی از مهم‌ترین ارکان هر موسسه زبان است و در موفقیت و یا عدم موفقیت آن نقش به سزایی دارد.  برنامه‌ریزی و انتخاب کتاب ‌های موسسه سفیر به نحوی بوده است که پیشرفت زبان آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته را ممکن سازد و مکالمه زبان انگلیسی را در ایشان تقویت نماید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزشگاه سفير مکالمه انگلیسی کتاب های آموزش آموزشگاه سفیر زبان انگلیسی زبان آموزان موسسه سفیر مورد نیاز شده اند کتاب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان به شرح زیر اعلام شد:   الیاس علی‌اکبری به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.   بتول پاک‌روح سرمربیگری تیم ملی بانوان را برعهده گرفت و فاطمه اسلامی نیز به‌عنوان مربی معرفی شد.   همچنین محبوبه خورشیدی به عنوان سرمربی تیم دختران جوان ایران تا پایان مسابقات قهرمانی جهان معرفی شد.   تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکار‌های قهرمانی آسیا که قرار است خرداد امسال در تهران برگزار شود، آماده می‌کنند.    مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از چهارم اردیبهشت در بجنورد آغاز خواهد شد.    ملی پوشان کوراش پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های داخل سالن قاره کهن را در پیش رو دارند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است