Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شکرالله رضا زاده شرمه روز شنبه در نشست خبری برنامه های شورای ائئلاف را برای حمایت از نامزدی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ، اعلام فهرست نامزدهای مورد حمایت ائتلاف در شورای شهرهای مازندران و معرفی نامزد مد نظر در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان تشریح کرد.

وی با اشاره به تشکیل دفاتر ۲۲ گانه در شهرستان‌های مازندران ، اظهار کرد: شورای انقلاب بر اساس ضرورت انتخاباتی و کار میدانی سیاسی وارد عرصه شده و قطعا پس از انتخابات نیز در عرصه حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای ائتلاف مقعطی نیست و قرار نیست حیات مقطعی داشته باشد. کاملا بر اساس ضرورت انتخاباتی و ضرورت کار میدانی سیاسی ورود می‌کنیم و انتخابات یکی از این ماموریت‌هاست. چون خود را مکلف به فعالیت در عرصه سیاسی می‌دانیم.

مشارکت در مدیریت شهرهای مازندران

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر چگونگی فعالیت ائتلاف در حوزه شوراهای اسلامی شهر ، اظهار کرد: حضور در عرصه انتخابات شوراهای شهرها یکی از موضوعات مد نظر شورای ائتلاف برای فعالیت است و به عنوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر اساس تصمیمات داخلی و هیات رئیسه و اعضای شورای، به موضوع انتخاب شهردار انقلابی فکر می‌کنیم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: معتقدیم که یکی از چالش‌های جدی شهرهای ما که برای شهروندان مشکلات زیادی را ایجاد کرده نبود شهردار انقلابی است. اگرچه بسیاری از شهرداران هم عملکرد خوبی داشتند که باید تقدیر کرد ، اما اگر در شهری اثرات عمرانی و رفاهی دیده نمی‌شود از نظر ما به خاطر نبود یک شهردار انقلابی است. بر همین اساس در همه شهرستان‌ها اعم از شهرستان‌هایی که لیست انتخاباتی ارائه می‌کنیم و شهرستان‌هایی لیست نمی‌دهیم برای انتخاب شهردار انقلابی در دوره ششم شوراها تلاش خواهیم کرد.

تلاش برای افزایش مشارکت انتخاباتی و انتخاب اصلح

رضازاده درباره برنامه‌ریزی این ائتلاف برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اولویت اصلی ما در حال حاضر تلاش برای افزایش مشارکت انتخاباتی است. ما امروز مکلفیم در عرصه انتخابات و افزایش مشارکت تلاش کنیم. به تعبیر مقام معظم رهبری اهم تلاش برای حضور حداکثری و مهم انتخاب فرد اصلح است. این که بعد از انتخابات چه اتفاقاتی خواهد افتاد خیلی به ما ارتباطی ندارد. به عنوان یک بازیگر مهم می‌توانیم مشورت داشته باشیم ، اما پساانتخابات شرایط و وضعیت خاص خودش را خواهد داشت. ما امروز مکلف به انجام وظیفه برای حضور حداکثری و انتخاب اصلح هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که در صورت پیروز نشدن نامزد مد نظر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در ریاست جمهوری چه عملکرد و برنامه‌ای خواهند داشت، اظهار کرد: اگر نامزد مد نظر ما رأی نیاورد تمکین می‌کنیم.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما آمدیم وارد یک میدان شدیم و قواعد میدان را هم پذیرفتیم. پس باید به همه چیز تن دهیم. قرار نیست که حتما برنده باشیم. شاید طرف مقابل برنده رقابت شود. جبهه انقلاب اسلامی خود را مکلف می‌داند که به قواعد بازی در نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند بماند. به همین دلیل هر عزیزی که با رأی مردم انتخاب شود از نظر ما هم رئیس‌جمهور و مورد احترام است.

تعدد ستادهای انتخاباتی رئیسی در مازندران نقص است

رضازاده درباره تعدد ستادهای انتخاباتی حامی سید ابراهیم رئیسی در مازندران نیز که از سوی یکی از خبرنگاران مطرح شد تصریح کرد: تعدد ستادهای انتخاباتی از نظر من هم یک نقص است و اتفاق خوبی نیست. بهتر بود که در استان فصل‌الخطابی داشتیم و بر اساس نیازمندی‌های ستادی کمیته‌های متعدد را تعریف می‌کرد. ستاد انتخابات ریاست جمهوری شورای ائتلاف نیروهای اتقلاب که شکل گرفت ما به جای صدور ابلاغ‌های متعدد ۲۰ کمیته تعریف کردیم. این یعنی همه صنوف را دیدیم. کاش این اتفاق می‌افتاد و امروز شاهد تعدد ستادها در استان نبودیم.

وی افزود: جبهه انقلاب خود را چه با ابلاغ و چه بی‌ابلاغ مکلف به حضور در عرصه انتخابات می‌داند. به همین دلیل شخصی که از دفتر آقای رئیسی ابلاغ دارد فصل الخطاب است و خود ملزم به تعبیت از این مجموعه می‌بینیم. از هر نوع هماهنگی و همراهی که بتواند ستادها را تجمیع کند استقبال می‌کنیم.

فعالیت انتخاباتی نمایندگان مجلس

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران درباره فعالیت انتخاباتی نمایندگان مجلس در ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری بویژه در ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی نیز گفت: به هر حال نمایندگان مانند یک شهروند حق انتخاب دارند. در واقع نماینده مجلس در جایگاه یک کنش‌گر فعالی در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها قرار دارد و باید کنش‌گری کند. حضور نمایندگان هم صرفا به ستاد آقای رئیسی محدود نمی‌شود. نمایندگان متعددی از مجلس در ستاد سایر نامزدهای ریاست جمهوری حضور دارند. کما این که برخی نمایندگان اصلاح‌طلب نیز حامی آقای رئیسی هستند.

رضازاده در پاسخ به این پرسش که آیا این رفتار حامیانه در صورت پیروزی نامزد مورد حمایت آن‌ها تداخلی در نقش نظارتی نمایندگان بر دولت آینده ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: اگر عملکرد حامیانه نماینده با این نگاه باشد که پس از روی کار آمدن دولت جدید حامی دولت باشد، قطعا با آن مخالفیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای از نامزدی حمایت کند و آن نامزد به پاستور برود مسئولیت نماینده برای نظارت را از بین نخواهد برد. جریان انقلاب قائل به نظارت است و معتقدیم که نمایندگان مجلس در عین حال که می‌توانند کنش‌گری سیاسی داشته باشند، باید وکیل مردم باشند.

ائتلاف لکنت زبان ندارد

این فعال سیاسی درباره احتمال بروز برخی لابی‌گری‌ها و رفتارهای سیاست‌زده و خارج از عرف ساختار سیاسی و مدیریتی توسط نامزدها و اشخاص مورد حمایت این ائتلاف نیز گفت: شورای ائتلاف در عین حال که از برخی چهره‌ها در حوزه نمایندگی مجلس و شورای شهر اعلام حمایت می‌کند، در انتقاد به افراد هنگام بروز رفتارهای سیاسی غیرقابل تایید نیز لکنت زبان ندارد و صریح و سریع نظر خود را اعلام خواهد کرد. ما سعی‌مان را می‌کنیم که به انتخاب درست کمک کنیم، اما اگر جایی در مورد برخی افراد ضرورت احساس شود رسما بیانیه می‌دهیم و تبری می‌جوییم.

رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی مازندران ضمن اعلام حمایت از سید ابراهیم رئیسی برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برخی رفتارهای تبلیغاتی نامزدها علیه حجت‌الاسلام رئیسی را غیرحرفه‌ای عنوان کرد و درباره احتمال وقوع موج‌های انتخابااتی در روزهای اتی برای رقبای این نامزد گفت: ما هم معتقدیم بعد از مناظره سوم جنگ روانی اصلی آغاز خواهد شد. باید در این زمینه تدبیر کنیم و البته امیدواریم رقیب با رویارویی جوانمردانه وارد میدان رقابت انتخاباتی شود و در رقابتی سالم هر نامزدی که برنده شد با هم به فکر توسعه کشور باشیم.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران در پایان این نشست فهرست مد نظر این تشکیلات برای شورای شهرهای ساری، بابل، نوشهر، تنکابن و گلوگاه را اعلام کرد و گفت: در سایر شهرها نیز رایزنی‌ها برای رسیدن به فهرست مورد تایید ائتلاف در حال انجام است که طی روزهای آتی اعلام خواهد شد. همچنین برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان نیز با احترام به دیگر نامزد این انتخابات در مازندران که از چهره‌های فرهیخته و ارزشمند استان است، نامزد مد نظر ائتلاف آیت‌الله محمدحسن گلی شیردار است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مازندران انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ احزاب و انتخابات ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مازندران انتخابات ریاست جمهوری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی مازندران انتخابات ریاست جمهوری ستادهای انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی شهردار انقلابی جبهه انقلاب شهرستان ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) صبح امروز با حضور اعضای مجمع و کاندیدا‌ها در محل سالن استاد میرابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سیدمحمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، احمد نامنی سرپرست دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و اصغر حسن‌زاده سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک از حضار در مجمع بودند.

امین احمدی، حمید براتی، محمدکاظم حججی، محمد نصیری، ایرج عرب، سیدکمال پیمبری، مهدی گودرزی، علی اکبر حسن‌پورحیدری و جاسم منوچهری کاندیدا‌های احراز پست ریاست فدراسیون بودند که عرب به شکل کتبی و احمدی و پیمبری نیز با غیبت در مجمع، از جمله انصرافی‌ها بودند.

کنایه‌های جدی مهدی گودرزی به احمد نامنی؛ آیا می‌توانید اسم هیئت‌رئیسه‌تان را نام ببرید؟!

مهدی گودرزی، رئیس اسبق فدراسیون ترای‌اتلون و کاندیدای این مجمع گفت: این انتخابات غیرقانونی است. آقای نامنی تمام تلاش‌اش را کرد تا قوانین را زیرپا بگذارد و یک سال این انتخابات را طول بدهد. آقای نامنی آیا شما اعضای هیئت‌رئیسه‌تان را اصلا می‌شناسید؟!
این اظهارات با بی‌اهمیتی و بدون واکنش نامنی همراه بود. اسبقیان گفت که باید حرمت مجمع رعایت شود و در نهایت اگر مشکلی داشت، می‌تواند شکایت کند.

گودرزی در پایان گفت: من ملزم به قوانین کشورم هستم و این مجمع انتخاباتی را به رسمیت نمی‌شناسم.

در ادامه مجمع، جاسم منوچهری به نفع محمدکاظم حججی انصراف داد.

در پایان مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه (ترای‌اتلون) پس از انصراف ۴ کاندیدا، در نهایت محمدکاظم حججی با کسب ۲۴ تعداد رای از مجموع  ۴۷ رای ماخوذه برای مدت ۴ سال بر مسند ریاست این فدراسیون المپیکی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی
  • شادی پریدر از سرپرستی فدراسیون شطرنج استعفا داد