Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:21:54 GMT

قاضی‌زاده: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۹۸۱

قاضی‌زاده: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران در هنگام ورود به سومین مناظره انتخاباتی در سازمان صدا و سیما اظهار داشت: اولا لازم است از مردم ایران تشکر کنم که بعد از مناظره اول با سیل مراجعات فراوان از اقصی نقاط کشور در ستاد مواجه شدم که خداوند متعال را سپاسگزارم و امیدوارم همچنان حامی ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کسی به جز «بودن» در میان مردم نمی‌تواند دردهای مردم را درک کند لذا دغدغه‌های مردم بدون حضور و مداومت دائمی مردم قابل درک نیست.

قاضی زاده تاکید کرد: لازمه یک مدیر در جمهوری اسلامی همراهی مردم است؛ برخی از من پرسیدند که موضع شما در خصوص مذاکراتی که در حال انجام است و آینده برجام و مذاکرات چیست؟ هر دولتی که سر کار بیاید متعهد به قراردادهای بین المللی است اما ما حتماً کاری خواهیم کرد که ملت بزرگ ایران از مزایای آن برخوردار باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است چرا که می‌خواهند دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل فقط زبان اقتدار متوجه می‌شوند.

وی عنوان کرد: ما در مذاکرات دست پری داریم و آنها خواهند فهمید که به زودی باید مذاکرات به صورت عملی فیصله یابد.

قاضی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: نباید گذاشت زمان برای طرف مقابل باشد و چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد و بنده خیلی امیدوارم به اینکه خیلی زود نتایج برنامه‌های ما در مذاکرات دولت سلام مشهود باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری مناظره انتخاباتی صدا و سیما قاضی زاده هاشمی قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «الهام علی‌اف» رییس‌جمهور جمهوری آذربایجان امروز سه‌شنبه اعلام کرد که ارمنستان و جمهوری آذربایجان درک مشترکی نسبت به توافق صلح دارند، هم‌اکنون آنچه باقی مانده بررسی و هماهنگی جزییات این توافق است.

الهام علی‌اف اواخر اسفند پارسال اعلام کرد که باکو بیشتر از هر زمانی به صلح با کشور همسایه یعنی ارمنستان نزدیک است. علی‌اف در آیین گشایش یازدهمین مجمع جهانی باکو با محوریت «احیای یک جهان از هم گسسته»، گفت: هم‌اینک بیشتر از هر زمانی به صلح با ارمنستان نزدیک هستیم. آذربایجان آماده ادامه مذاکرات صلح با ایروان است زیرا زمان پایان دادن به بی‌ثباتی در منطقه فرارسیده است.

مجمع جهانی باکو از سال ۲۰۱۳ برگزار می‌شود. یکی از مبتکران ایجاد این مجمع، «باشگاه / کلوپ مادرید» است که بیش از ۸۰ رییس جمهور و نخست وزیر اسبق را از ۵۶ کشور جهان گرد هم می‌آورد.

ایروان و باکو پارسال با میانجی‌گری روسیه، اتحادیه اروپا و آمریکا مذاکرات برای صلح در آینده را آغاز کردند. نیکول پاشینیان، نخست‌وزیر ارمنستان اواخر ماه مه سال جاری گفت که ایروان آماده به رسمیت شناختن حاکمیت جمهوری آذربایجان در مرزهای شوروی سابق از جمله قره‌باغ است.

با وجود توقف مذاکرات میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، دو کشور کار بر روی متن توافقنامه صلح را ادامه دادند. پس از دیدار علی اف و پاشینیان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ، تصمیم گرفته شد که مذاکرات از سر گرفته شود.

کد خبر 6086826

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • پنتاگون: آمریکا مذاکرات با نیجر را آغاز کرد 
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • تأکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • شروع کار سفارت در هتل و مذاکرات سفیر برای خرید جنگنده از اتیوپی
  • تاکید مقام‌های عالی ایران و پاکستان بر توسعه روابط دوجانبه/ انرژی از محورهای مهم مذاکرات تهران و اسلام‌آباد خواهد بود
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز
  • مناظره دیدنی کارشناسان مصری و اسرائیلی درباره ایران
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرز مورگان
  • مناظره داغ محمد مرندی با پیرس مورگان