Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:48:50 GMT

رئیس جمهور نباید از اتاق شیشه‌ای کشور را اداره کند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۹۸۵

رئیس جمهور نباید از اتاق شیشه‌ای کشور را اداره کند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالناصر همتی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بدو ورود به صدا و سیما جهت شرکت در سومین مناظره انتخاباتی، در جمع خبرنگاران گفت: قبل از اینکه بپرسید رئیس جمهور باید چگونه رفتار کند، باید بگویم رئیس جمهور باید منتخب اکثریت مردم باشد. نباید منتخب اقلیت مردم باشد.

وی ادامه داد: اگر رئیس جمهور را مردم و اکثریت مردم انتخاب کنند، تعامل زیادی با مردم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا معلوم است که رئیس‌جمهور باید در بین مردم باشد؛ درد آنها را بفهمد؛ زندگی آنها را ببیند؛ دردهای آنها را بشناسد؛ معنا ندارد رئیس‌جمهور در اتاق شیشه ای قرار بگیرد و از طریق گزارش‌های اطرافیان، کشور را اداره کند.

همتی افزود: فکر می‌کنم باید نگاه دیگری به رئیس‌جمهور داشت. من به رفتار و ارتباط مردم با حاکمیت فکر می‌کنم. الان ارتباط حاکمیت با مردم سست شده است و این مسئله بسیار مهم است. امیدوارم در این انتخابات این فاصله به حداقل برسد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: نکته‌ای که یکی از کاندیدا گفتند و شنیدم، این بود که گفتند بعضی از کاندیداها از زنان، اهل سنت و جوانان صحبت می‌کنند برای اینکه رای بیاورند! نه؛ زندگی ما با آنها است. برای آنها شاید تعجب آور است ولی این مسائل برای ما تعجب‌آور نیست.

همتی اضافه کرد: من خانمم، خانم سپیده شبستری را فرستادم که از طرف من صحبت کند و همه از من تقلید کردند و بچه هایشان را فرستادند .

وی افزود: می خواهم بگویم که می‌شود با تعامل، خیلی از کارها را انجام داد. خوشحالم که نامزد های دیگر همین روشی را که من رفتم را در پیش گرفتند.

همتی تصریح کرد: می‌توانیم ارتباط خوبی با مردم، زنان، جوانان، اهل سنت، بقیه مذاهب کشور و با اقوام کشورمان داشته باشیم. من از جمله کسانی هستم که حتماً به طور مرتب در بین مردم خواهم بود و مشکلات آنها را خواهم شنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در پایان تاکید کرد: انشاالله بتوانیم جمهوریت را هر چه بیشتر قوی کنیم.

کد خبر 5232900

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالناصر همتی صدا و سیما سازمان صداوسیما انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی علیرضا زاکانی محسن رضایی مناظره انتخاباتی عبدالناصر همتی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ریاست جمهوری محمد باقر قالیباف برجام شورای نگهبان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی به بشار اسد تبریک گفت

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور در پیامی روز ملی جمهوری عربی سوریه را به رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک روز ملی جمهوری عربی سوریه به آقای بشار اسد رئیس جمهور و نیز مردم شریف و مقاوم سوریه، تصریح کرد: اطمینان دارم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان دو کشور می‌توان در جهت توسعه همه‌جانبه روابط و همچنین پایه‌ریزی همکاری‌های منطقه‌ای و گسترش صلح، ثبات و توسعه در منطقه در تمامی زمینه‌ها گام‌های ارزنده‌ای برداشت.

رئیس جمهور در پیام خود همچنین افزود: جمهوری اسلامی ایران همانند گذشته در کنار دولت و ملت دوست و برادر سوریه خواهد بود و همواره از استقلال و حاکمیت سرزمینی سوریه حمایت و بر خروج اشغالگران از سوریه تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت تقسیم کار برای تحقق شعار سال
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • رئیسی به بشار اسد تبریک گفت
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است/ قلب مردم پاکستان برای آیت‌الله رئیسی می‌تپد
  • آیت‌الله رئیسی یک قهرمان است
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است