Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@22:25:09 GMT

امانت داری از آرای مردم خط قرمز ماست

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۳۹۸۷

امانت داری از آرای مردم خط قرمز ماست

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان در نشست با رؤسای ستاد کاندیداهای ریاست‌جمهوری در کرمان گفت: مشارکت مردم مهر تأییدی است بر نظام جمهوری اسلامی و پای‌بندی به ارزش‌های اسلامی و خون شهیدان و همین مشارکت باعث خواهد شد تجربه متفاوتی را روز بعد از انتخابات در کشور مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: درخصوص تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع مشارکت حداکثری حرکت‌های خوبی انجام شده است که در این زمینه با فعالان فضای مجازی جلسه گذاشتیم و از ظرفیت آنها برای این کار کمک گرفتیم.

بابایی تصریح کرد: معاندین دست‌به‌دست هم داده‌، هم‌افزایی می کنندکه وحدت ما را به‌هم بزنند و دشمنان نظام در بحث ایجاد ناامنی روانی، تبلیغات منفی و ایجاد نارضایتی عمومی بیشتر از ما وقت می‌گذارند.

او گفت: مهم حضور مردم و مشارکت در حد اعلا است با هر روحیه و نگرش و دیدگاه سیاسی تفاوتی ندارد.

فرماندار کرمان بیان کرد: اولویت ما رعایت اصل بی‌طرفی است و تاکید ما بر این بوده، امانت‌داری آرای مردم از خط‌قرمزهای ما است.

او افزود: اکیپ های گشت کمیته حقوقی و پیشگیری تخلفات انتخاباتی در مناطق مختلف شهری مستقر هستند و هر شب به طور مرتب تبلیغات نامزدها در سطح شهر را رصد می کنند و بنرهایی که در محل هایی غیر از ستادهای کاندیداها نصب شده باشد را جمع آوری می کنند، لذا ضروری است، نامزدها آدرس ستادهای اصلی و شماره تماس آنها را هرچه سریعتر به فرمانداری اعلام کنند.

فرماندار کرمان با اشاره به تفاوت قانون تبلیغات در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: اندازه بنرها، مدت و تاحدی نوع تبلیغات در این دومتفاوت است و در بخش ریاست‌جمهوری کارآسان‌تر است و بیشتر به همت صداوسیما درسطح کلان انجام می شود؛ ولی درمورد شوراها حجم کار درشهرستان ها بالاتر است.

بابایی افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار ما همیشه به ندای رهبرشان لبیک گفته اند و در این دوره هم قطعاً حساسیت را درک می کنند و مدبرانه بهتر از گذشته وارد عرصه انتخابات می شوند.

رئیس هیئت اجرایی بیان کرد: یکی ازتفاوت‌های انتخابات این دوره اینست که شبکه‌های معاند قبلاً باهم اختلافاتی داشتند؛ ولی این دوره به نوعی تجمیع داشته‌اند.

او تصریح کرد: انتخابات همیشه حساس است؛ ولی این‌بار برخی مشکلات مثل کمبودها و مشکلات معیشتی و... وجود دارد که نارضایتی‌هایی را سبب شده است.

بابایی گفت: در جنگ تحمیلی همه پای کار آمدند، به عنوان مثال، خانم‌ها در بحث پشتیبانی و مردها در نبرد ولی در جنگ اقتصادی تحریم ها و برخی سوءمدیریت‌ها و سوء اجراها مشکلاتی را به وجود آورد.

او تصریح کرد: برای برگزاری تجمعات و سخنرانی های سیاسی در شهر کرمان، سه ورزشگاه امام علی(ع)، ورزشگاه شهید سلیمی‌کیا و ورزشگاه شهید کیانی در نظر گرفته شده است تا تجمع در فضای باز و با رعایت مسائل بهداشتی برگزار شود؛ چرا که سلامت مردم امروز اهمیت فوق‌العاده دارد.

بابایی افزود: در کرمان ۳۳۰ شعبه داریم که ۴۸ شعبه نسبت ‌به انتخابات گذشته افزوده شده‌است. او تصریح کرد: تک‌تک شعبه‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی بازدید شده است و همه شعبه‌ها رابط بهداشتی و مواد ضدعفونی دارند، همچنین 10 شعبه سیار هم آماده داریم تا هر جا نیاز شد، اعزام شوند؛ ضمن اینکه تعرفه رأی بسیار بیشتر از نیاز شعب و انتخابات های گذشته آماده شده است.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 فرمانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:   در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.   در خصوص استیناف موسسه فرهنگی ورزشی میهن آریو به طرفیت آقای هوتن نگاری نسبت به رأی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت تجدیدنظرخواه به پرداخت ۳ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال بابت باقیمانده دستمزد قراردادی و ۱۳۰ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۵۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق تجدیدنظرخوانده صادر شده است نظر به اینکه مطابق ضمیمه دو مقررات نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان اشخاص غیر از بازیکن تابع مقررات مذکور نیستند و ضمن اینکه انعقاد قرارداد با آقای هوتن نگاری به عنوان آنالیزور تیم متضمن ایفای تعهدات از سوی متعهد است و تجدیدنظرخواه دلیلی بر ایفای تعهدات ارائه نکرده است لذا با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۷ آئین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد این رأی قطعی است.   در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان بیرجند نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت آقایان ۱- مرتضی کسرایی سرمربی به چهار جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت یکصد میلیون ریال جریمه ۲- سجاد فاطمی سرپرست به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال ۳- سید محمد عباسی تدارکات به دو جلسه محرومیت از همراهی تیم و پرداخت پنجاه میلیون ریال به جهت بدرفتاری در قبال داور و تیم فوتبال تجدیدنظرخواه به پرداخت چهل میلیون ریال جریمه به جهت اخذ شش اخطار در بازی مقابل تیم مهر عظام زاهدان هرچند جرائم نقدی مذکور قابل تجدیدنظرخواهی نیستند ولیکن با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • دامپزشکی : مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • مردم در هیچ شرایطی ماهی قرمز را در رودخانه‌ها رها نکنند
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • امنیت خط قرمز نیروهای مسلح است
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: حفظ حرمت نوامیس مسلمین، خط قرمز امت اسلامی است
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال