Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@13:13:22 GMT

افزایش تعداد شعب اخذ رای در ایلام به ۸۲۶ شعبه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۰۰۸

افزایش تعداد شعب اخذ رای در ایلام به ۸۲۶ شعبه

استاندار ایلام گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا و در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی تعداد شعب اخذ رای در استان ایلام به ۸۲۶ شعبه افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «محمد نوذری» روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا، اظهار کرد: تعداد شعب اخذ رای با ۱۵ درصد افزایش از حدود ۶۰۰ شعبه به ۸۲۶ شعبه افزایش یافته که این اقدام به منظور کاهش تراکم جمعیت، تسریع در اخذ رای و همچنین حفظ سلامت مردم به منظور جلوگیری از ازدحام و صفوف طولانی رای دهندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار ایلام تاکید کرد: همچنین ساعت رای گیری از هفت صبح تا ۲۴ اعلام شده در حالیکه دوره های قبلی انتخابات از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر بود که بنا به تایید وزارت کشور تمدید می شد، همه این اقدامات تنها در راستای حفظ سلامت رای دهندگان و افزایش مشارکت حداکثری آنان انجام گرفته است.

 

وی گفت: اخذ رای در ۱۲۶ شعبه در مرکز استان کامل الکترونیکی است و اثر انگشت امسال برای رای گیری حذف شده است.             

 

استاندار ایلام همچنین از شهرداران و دهیاران استان نیز خواست با نصب بنر هشدارهای لازم در زمینه رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را به دقت مد نظر داشته باشند.

 

نوذری اضافه کرد: باید به گونه ای انتخابات را برگزار کنیم که دچار مشکل نشده و دوباره به شیوع بالای کرونا باز نگردیم.

 

وی با اشاره به اینکه جز ستاد حجت الاسلام رئیسی کاندید دیگری از نامزدهای ریاست جمهوری در استان ستاد انتخاباتی ندارد، خاطرنشان کرد: ستادهای تبلیغات نامزدهای شوراهای شهر و روستا اکنون فعالیت خود را شروع کرده و باید مسئولیت رعایت پروتکل های بهداشتی را بر عهده بگیرند و از تجمعات در فضای بسته خودداری کنند.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدسعید ولی زاده اظهار کرد: از ۱۵ اسفند سال گذشته تا پنجم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان انجام شده است.

رئیس کمیته خدمات مسافرتی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری توسط ۱۰ بازرس انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت رسیدگی به شکایت‌های دریافتی اظهار کرد: از تعداد ۳۷ شکایت دریافتی از سامانه رسیدگی به شکایت‌های ستاد مرکزی خدمات سفر کشور (۰۹۶۲۹) تعداد ۱۵ شکایت پیگیری و رسیدگی شده و ۲۲ شکایت نیز در حال بررسی است.

ولی زاده ادامه داد: هم‌چنین در این بازده زمانی شکایت‌های دریافتی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ۲۱ مورد بوده که بیشتر آن در زمینه رزرواسیون و پرواز بوده و به همه این شکایت‌ها در محل ستاد رسیدگی و حل و فصل شده است.

فعالیت ۵۱۹ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در خراسان رضوی

هم‌چنین جواد میبدی نیک، مسؤول دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۵۱۹ شرکت و دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان داریم که از این تعداد ۴۵۳ مورد در مشهد و ۶۶ مورد در دیگر شهرستان‌های استان فعالیت می‌کنند.

مسؤول دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به تشدید بازدیدهای گروهی با بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی اظهار کرد: از دفاتر غیر مجاز بدون پروانه در اطراف حرم مطهر رضوی روزانه بازدید می‌شود و مراحل برخورد با این واحدهای متخلف در حال طی شدن است.

وی تصریح کرد: اسامی تمامی دفاتر معتبر و دارای پروانه فعالیت در سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به آدرس www.razavichto.ir قرار دارد که زائران و مسافران محترم حریم ملک پاسبان رضوی می‌توانند برای اطمینان از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی به این آدرس مراجعه کنند.

کد خبر 6062702

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان آبدانان بازدید کردند
  • اسکان مسافران نوروزی در ایلام افزایش یافت
  • باد در راه ایلام است
  • افزایش ۵۹ درصدی میزان اسکان مسافران نوروزی در ایلام
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • پذیرش ۱۵ هزار مسافر در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش کردستان
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از شرکت‌های خدمات مسافرتی خراسان رضوی
  • ثبت ۹۴ هزار اسکان در اقامتگاه‌های ایلام
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر و مسافر نوروزی به قم