Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکتبی بابیان اینکه مدیران خود را در فراز و نشیب های انتخاباتی صیانت کنند، گفت: باید مدیران دقت لازم را داشته باشند تا متهم به جانبداری در انتخابات نشوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان مکتبی» عصر امروز (شنبه 22 خرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد:  در آستانه برگزاری انتخابات هستیم و امیدواریم در 28 خرداد انتخابات باشکوهی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان  بابیان اینکه سلامت و امنیت برگزاری فرآینده انتخابات از وظایف وزارت کشور است، ادامه داد: این انتخابات با توجه به شرایطی که استکبار جهانی به وجود آورده با دیگر دوره های انتخابات متفاوت است.

 

مکتبی بیان کرد: براساس روزشمار انتخاباتی از چهار ماه گذشته برای برگزاری انتخابات اقدام شده و تاکنون 28 روند برگزاری انتخابات انجام شده است.

 

وی افزود: یک میلیون و354 هزار نفر واجد الشرایط رای در استان گلستان هستند که از این میزان 32 هزار و 258 نفر رای اولی هستند که سه هزار و 425 کرسی شهر و روستا را انتخاب می کنند.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه یک هزار و 784 شعبه اخذ رای نیز در استان در نظر گرفته شده است، افزود: با توجه به اینکه نیمی از گلستانی ها در روستاها زندگی می کنند لذا رسمیت رسیدن شوراها برای ما حائز اهمیت است و با تدابیری که ستاد انتخابات در بخشداری ها و فرمانداری ها پیش بینی کردند توانستیم در تمامی روستاها شرایط برگزاری انتخابات را فراهم کنیم.

 

وی به عمل به مُر قانون تاکید کرد و  گفت: در شوراهای اسلامی روستاهای استان گلستان بیش از 500 نفر نسبت به دور گذشته بیشتر ثبت نام کردند و متقاضی کرسی شورای اسلامی روستا شدند.

 

مکتبی به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: باید شرایطی برای حضور حداکثری در انتخابات اقدام کنیم و هر نتیجه ای از برآینده انتخابات پیش بیاید برای ما با رعایت اصل بی طرفی و عمل به مُر قانون قابل قبول خواهد بود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: احسان مکتبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان حضور حداکثری درانتخابات انتخابات ریاست جمهوری انتخابات برگزاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان