Web Analytics Made Easy - Statcounter

هرمزی گفت: ۳۸ درصد مشترکان ۵۰ درصد آب شرب گلستان را مصرف می کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد هرمزی» عصر امروز (شنبه 22 خرداد) در شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: 6 درصد از مشترکان ما هیچ مصرفی ندارند و جزو مشترکان راکد استان محسوب می شوند.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: 38 درصد از مشترکان بین پنج تا 15 متر مکعب آب مصرف می کنند که شامل 31 درصد مصارف آب شرب استان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرمزی بابیان اینکه 38 درصد مشترکان 50 درصد آب شرب گلستان را مصرف می کنند، ادامه داد: در شهرستان مراوه تپه آورد رودخانه صفر است و لذا تمام فشار دامداران بر آب شرب روستایی است.

 

وی بیان کرد: در نوار شمالی استان وضعیت خوبی از نظر منابع آبی نداریم و در برخی از نقاط منابع آبی ما از چشمه سارها تامین می شود که به دلیل خشکسالی وضعیت خوبی ندارد.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه میزان روان آبها  بیش از 60 درصد کاهش پیدا کرده است، متذکر شد: استان گلستان از سه نوار مشخص تشکیل شده که در شمال منابع خوبی نداریم نوار میانی وضعیت متوسطی داریم و در نوار شمالی وابسته به چشمه سارها است.

 

هرمزی خاطرنشان کرد: 35 هزار حلقه چاه در سطح استان وجود دارد که  600 حلقه آن مربوط به آب شرب است و نزدیک به 13 هزار چاه غیرمجاز در سطح استان گلستان وجود دارد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مصرف اب صرفه جویی مصرف می کنند آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان

فصلی بودن شغل صید مشکلاتی را برای صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی در زمینه پرداخت حق بیمه ایجاد کرده بود که با پیگیری‌های سازمان تامین اجتماعی این مشکل برطرف شده است. 

زنگانه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: مشکلات و موانعی پیش روی این افراد قرار داشت که برطرف شد و صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی با حداقل پرداختی تحت پوشش قرار گرفتند.

در استان گلستان ۱۴ شرکت تعاونی پره با ۴۰۰ صیاد فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • طبیعت گردی عامل کاهش تنش عصبی و حافظ سلامت روان
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است