Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@20:16:09 GMT

مویس قراردادش با وستهام را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۱۵۳

مویس قراردادش با وستهام را تمدید کرد

سرمربی تیم فوتبال وستهام،‌ قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ باشگاه وستهام یونایتد اعلام کرد که قرارداد دیوید مویس را به عنوان سرمربی این تیم تا 3 سال دیگر تمدید کرده است.

مویس فصل گذشته با وستهام به عنوان ششم لیگ انگلیس رسید و برای سومین بار در تاریخ باشگاه، جواز حضور در لیگ اروپا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوید مویس در این مورد گفت:‌ مدیران و همه اعضای باشگاه، فوق‌العاده بوده‌اند. آنها حامی بزرگی برای من بوده‌اند و من احساس می‌کنم که برای رسیدن به یک هدف واحد، متحد هستیم.

مویس و 2 بازیکن وستهام به کرونا مبتلا شدند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وستهام فوتبال وستهام فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد

یکی از بحث‌های داغ پیرامون باشگاه پرسپولیس داستان تمدید قرارداد ستاره‌های این تیم است. بیشتر از ۱۰ بازیکن این تیم که اکثرا هم جزو ستاره‌های تاثیرگذار پرسپولیس به حساب می‌آیند، در پایان همین فصل بازیکن آزاد خواهند شد. با این حال تا حالا تماسی برای تمدید قرارداد با این نفرات گرفته نشده و تکلیف این بازیکنان برای فصل بعد مشخص نیست. اوسمار سرمربی موفق پرسپولیس که این تیم را متحول کرده و نتایج خوبی هم گرفته هم در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد.

باشگاه پرسپولیس از این مربی برنامه گرفته و مذاکرات ابتدایی را با او برای تمدید قرارداد انجام داده است. خود اوسمار هم به ماندن در پرسپولیس علاقه دارد ولی فعلا تمرکزش را روی بازی حساس باقی مانده تیمش گذاشته است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در ابتدا می‌خواهند قرارداد اوسمار را تمدید کنند و سپس به سراغ مذاکره برای تمدید قرارداد با ستاره‌های تیمشان بروند. باشگاه پرسپولیس می‌خواهد بعد از تمدید قرارداد با اوسمار و مشخص شدن تکلیف نیمکت این تیم برای فصل آینده، با بازیکنان مدنظر اوسمار تمدید کند و در واقع بر اساس برنامه سرمربی برزیلی تیمش را برای سال آینده ببندد.

منبع: خبر ورزشی

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • من هنوز منتظرم سینیور امباپه حرف بزند