Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز شنبه فرمانداری تهران، عیسی فرهادی خطاب به نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: به نامزدهای انتخابات شوراها توصیه می‌کنم در تبلیغات انتخابات خویش سلامت مردم را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: نامزدهای انتخابات باید از هر گونه تجمعی که موجب آسیب رساندن به سلامت شهروندان می‌شود، پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرهادی با اشاره به لزوم توجه به شیوه‌های جدید تبلیغات، گفت: نامزدهای انتخابات با شیوه های جدیدتر و همچنین با استفاده از فضای مجازی، تبلیغات خود را انجام دهند و مردم هم قطعا با شناخت کافی می توانند گزینه های مورد نظرشان را انتخاب کنند.

وی افزود: هرگونه اقدام در زمینه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی به منزله تخلف انتخاباتی است و حتما برخوردهای لازم با افراد متخلف، انجام می‌شود.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران همچنین بر موضوع آموزش مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: کمیته حقوقی ستاد انتخابات و بازرسی به منظور بررسی تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و اگر گزارشی در این زمینه ارائه شود، حتما رسیدگی و برخوردهای لازم با تخلفات صورت می گیرد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  ۲۸ خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران عیسی فرهادی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران عیسی فرهادی انتخابات ۱۴۰۰ شهر تهران عیسی فرهادی نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنفلوانزا سخت تر از کووید به سلامت مغز آسیب می رساند

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از مدیسن نت، این مطالعه، بیمارانی را که به دلیل کووید یا آنفلوانزا در بیمارستان بستری شده بودند، مورد بررسی قرار داد.

محققان دانشگاه میشیگان از سوابق پزشکی برای مقایسه بیش از ۷۷۰۰۰ نفری که به دلیل کووید در بیمارستان بستری شده بودند با همان تعداد افرادی که به دلیل آنفلوانزا در بیمارستان بستری شده بودند، استفاده کردند.

سپس، تعداد افرادی که در طول سال بعد از آن برای هر یک از شایع‌ترین اختلالات عصبی نظیر میگرن، صرع، سکته مغزی، نوروپاتی، اختلالات حرکتی و زوال عقل، تحت درمان قرار گرفته بودند را بررسی کردند.

در اینجا یک نگاه اعدادی به یافته‌ها آمده است:

• در مجموع، ۳.۲٪ از مبتلایان به آنفلوانزا و ۲٪ مبتلایان به کووید به خاطر میگرن تحت درمان قرار گرفتند و ۲.۱٪ از بیماران آنفلوانزا و ۱.۶٪ از بیماران کووید، مراقبت‌های صرع را دریافت کردند.

• علاوه بر این، ۲.۴٪ مبتلایان به آنفلوانزا به خاطر سکته مغزی تحت درمان قرار گرفتند، در مقایسه با ۲٪ از بیماران مبتلا به کووید. ۳.۶٪ از بیماران آنفلوانزا و ۱.۹٪ از بیماران کووید به دلیل نوروپاتی تحت درمان قرار گرفتند. و ۲.۵ درصد از بیماران آنفلوانزا و ۱.۵ درصد از بیماران کووید به دلیل اختلال حرکتی درمان دریافت کردند.

• نرخ زوال عقل برای دو عفونت ویروسی مشابه بود- ۲.۳٪ از بیماران آنفلوانزا و ۲٪ از بیماران کووید مراقبت برای این وضعیت دریافت کردند.

• در مجموع، ۴.۹ درصد از بیماران آنفلوانزا و ۲.۸ درصد از بیماران مبتلا به کووید یک سال پس از بیماری خود دچار یک وضعیت عصبی جدید شدند.

کد خبر 6062491

دیگر خبرها

  • فضای تبلیغات شهر قزوین در حوزه عفاف و حجاب قابل قبول نیست
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • جوانی پوست شما با این خوراکی‌ها حفظ می‌شود
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • بررسی سهم زنان در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی
  • مادورو در انتخابات ریاست جمهوری ونزوئلا ثبت‌نام کرد
  • صحبت‌های جالب نامزد‌های انتخابات مجلس که از آخر اول شدند!
  • آنفلوانزا سخت تر از کووید به سلامت مغز آسیب می رساند