Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-24@15:35:55 GMT

غرق شدن یک دختر جوان در رودخانه کرج

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۲۰۵

غرق شدن یک دختر جوان در رودخانه کرج

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایسنا؛ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام این خبر که جسد یک خانم جوان را در  رودخانه کرج مشاهده کرده‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی‌های میدانی مشخص شد که اعضای یک خانواده برای تفریح به کنار رودخانه در اطراف سد کرج رفته بودند که پسر ۱۲ ساله خانواده به داخل رودخانه رفته و در اثر شدت آب دچار غرق شدگی می‌شود که در این حین خواهر وی برای نجات او به داخل آب می‌رود که او را نیز آب با خود می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: پدر خانواده با دیدن غرق شدن فرزندانش به داخل آب رفته و پسر را نجات می‌دهد اما آب دختر را با خود برده و باعث مرگ وی می‌شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از ساعت‌ها جستجو در نهایت جسد متوفی در محدوده بیلقان یافت شد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم تا از ورود به حریم رودخانه به شدت خودداری کنند تا شاهد حوادث تلخ این چنین نباشیم.

 

پربیننده ترین استان البرز چه تعداد رای اولی دارد؟ افزایش دما وآلاینده ها برای البرز پیش بینی شد مرکز فوریت‌ های سایبری در البرز راه‌اندازی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: غرق شدن انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • بارش باران بهاری و لطافت آب و هوای استان
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!
  • ضرورت لایروبی رودخانه‌های شهرستان هشترود