Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@09:16:51 GMT

حضور مزدوران ترکیه در لیبی اشغالگری محض است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۲۳۵

سخنگوی ارتش ملی لیبی (LNA) حضور ترکیه در لیبی را اشغالگری توصیف کرد و از آنکارا خواست که به فوریت همه نیروها و مزدوران خود را از این کشور خارج کند.

به نوشته وبگاه «لیبایا ریویو» سرلشکر «احمد المیسماری » روز شنبه  در مصاحبه با خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت که حضور مزدوران خارجی در خاک لیبی دلیلی بر عدم اراده واقعی جامعه جهانی برای اخراج آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: «ترکیه می‌بیند که حضور در اینجا [در لیبی] مشروع است، اما در واقع این اشغالگری به تمام معناست.»

دیده بان حقوق بشر سوریه اخیرا گزارش داد که دولت ترکیه 380 مزدور سوری را به لیبی اعزام کرده است. ترکیه از آوریل ۲۰۱۹ و حمله نظامیان تحت امر «خلیفه حفتر» به طرابلس و جنگ با دولت وفاق ملی، نظامیان ارتش خود و همچنین شبه‌نظامیان همسو را به لیبی اعزام کرد و این نیروها همچنان در این کشور حضور دارند.

بر اساس اسنادی افشا شده از سوی شبکه «اسکاهی نیوز عربی»  ترکیه از ۱۲ هزار و ۸۳۵ مزدور اعزامی خود از سوریه به لیبی تنها، هزار و ۲۲۶ نفر را از این کشور خارج کرده است.

ترکیه متهم است که چندین هزار مزدور را در این کشور جنگ زده برای تقویت و پشتیبانی از دولت وفاق ملی (GNA) که از سوی  سازمان ملل متحد به رسمیت شناخته می‌شود، در مبارزه با ارتش ملی لیبی (LNA) به فرماندهی «ژنرال خلیفه حفتر»  در این کشور مستقر کرده است. (جزئیات بیشتر)

برخی منابع خبری روز شنبه گزارش دادند که  یک منبع دولتی لیبی به شبکه العربیه گفت که یک هیأت عالی‌رتبه ترکیه‌ای متشکل از وزیر دفاع، خارجه، رئیس سازمان اطلاعات و رئیس اداره ارتباطات ریاست‌جمهوری، شب گذشته (جمعه) بدون اطلاع مقامات لیبی وارد این کشور شده‌اند.

این منبع مطلع گفت که نه شورای ریاستی و نه دولت وحدت ملی از این سفر اطلاع نداشتند و سفارت ترکیه در طرابلس نیز به مقامات لیبی اطلاع نداده بود و در زمان ورود به لیبی نیز هیچ مقام لیبیایی از این هیأت استقبال نکرد و حلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه نیز به طور مستقیم به دیدار نظامیان ترکیه رفت.

این منبع لیبیایی، سفر بدون هماهنگی هیات ترکیه را ناپسند و به دور از عرف دیپلماتیک و روابط دوستانه میان دو کشور دانست و گفت که فقط نظامیان ترکیه از این سفر اطلاع داشتند.

به گفته وی، به هنگام فرود هواپیمای حامل «هیأت ترکیه» در فرودگاه  «معیتیقة» در طرابلس، حتی مسئولان فرودگاه نیز از مسافران هواپیما اطلاع نداشتند و  نظامیان ترکیه از نگهبابان لیبیایی خواسته بودند تا باند فرودگاه را ترک کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ارتش ملی لیبی ترکیه ترکیه اشغالگری ارتش ملی لیبی مزدوران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید مستقیم از شاپ آنلاین ترکیه (با بهترین قیمت لیر)

کلیه خریدهایی که از طریق بستر اینترنت و فضای مجازی انجام شود، خرید آنلاین نام دارد. امروزه تعداد این بسترها زیاد شده و علاوه‌بر خرید از وب‌‌سایت‌های مختلف، برخی شبکه‌ها و شاپ آنلاین‌ها، مانند شاپ آنلاین ترکیه اقدام به فروش محصولات خود کرده‌اند. برخی فروشندگان، به‌خصوص افرادی که محصولات برند را تبلیغ می‌کنند، اقدام به فروش اجناس خود از طریق ربات کرده‌اند و از این طریق در هر ساعتی از شبانه‌روز سفارشات را ثبت می‌کنند.

شاید بارها شنیده‌اید که فروشندگان هنگام تبلیغ محصولات خود بیان می‌کنند که این محصول ساخت کشور ترکیه است. امروزه خرید مستقیم از ترکیه به ایران به راحتی امکان‌پذیر است و در این مسیر آنلاین‌شاپ‌ها و افراد زیادی به‌عنوان نماینده فروش در حال فعالیت هستند.

آنلاین شاپ ترکیه

بسیاری افراد تمایل دارند وسایل مورد نیاز خود را از کشورهای دیگر تهیه کنند و همچنین برخی از فروشندگان برند باز بسیاری از اجناس مغازه خود را از خارج از کشور سفارش می‌دهند. در گذشته به دلیل کمبود امکانات، این افراد مجبور بودند خود این مسیر را طی کنند و به‌صورت حضوری و با پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد، اقدام به خرید کنند؛ اما امروزه از طریق آنلاین شاپ‌های متعدد، خرید از کشورهای دیگر به راحتی ممکن شده است. یکی از پرطرفدارترین کشورهایی که افراد را جهت خرید به سمت خود جذب می‌کند، ترکیه است. امروزه خرید آنلاین از ترکیه چنان آسان شده که افراد بدون دغدغه اقدام به این کار می‌کنند. در ادامه به بررسی مزایای خرید از شاپ آنلاین ترکیه خواهیم پرداخت.

ارسال سریع

همه افراد بعد از ثبت سفارش، انتظار دارند که در اسرع وقت کالای خریداری شده خود را درب منزل دریافت کنند. لازم به ذکر است که کلیه سایت‌ها و آنلاین شاپ‌هایی که خرید مستقیم از ترکیه به ایران را انجام می‌دهند، مانند شاپ آنلاین کالا پایتخت، بدون اتلاف وقت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالای خریداری شده را ارسال می‌کنند و شما را در انتظار نمی‌گذارد.

کارمزد پایین

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای خرید از شاپ آنلاین ترکیه، کارمزد بسیار پایین خرید است. بازاریان و افراد باتجربه کلیه محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده و یک‌جا خریداری می‌کنند تا مجبور نباشند متحمل پرداخت کارمزد بالا شوند. همچنین این افراد گوش به زنگ تخفیفات و جشنواره‌ها هستند و در برخی فصل‌ها که اجناس معتبر به حراج گذاشته می‌شوند، خرید خود را از آنلاین شاپ ترکیه انجام می‌دهند تا در کنار برخورداری از تخفیفات عالی، کارمزد کمی نیز پرداخت کنند.

این جشنواره‌ها که در مناسبت‌های مختلف کشور ترکیه برگزار می‌شوند، مکانی به‌عنوان نمایشگاه محصولات برپا می‌کنند و در آن فروشندگان محصولات خود را ضمن به نمایش گذاشتن، با مناسب‌ترین قیمت‌ها به فروش می‌رسانند. خرید در جشنواره سبب کسب سود بیشتر برای فروشندگان ایرانی می‌شود.

ضمانت سلامت کالا

یکی از مزایایی که به هیچ عنوان قابل چشم‌پوشی نیست، اطمینان از ضمانت سلامت کالاست. با توجه‌ به طولانی بودن مسیر هنگام خرید اینترنتی از ترکیه، اگر سایت یا آنلاین شاپ ترکیه این قابلیت را نداشته باشد، نمی‌توان به آن اطمینان کرد. اکثر افراد برای انجام یک خرید آنلاین آسوده، از مکان‌های معتبر مانند شاپ آنلاین کالا پایتخت اقدام می‌کنند. این فروشگاه‌ها جهت رفاه حال مشتریان، در صورت وارد شدن آسیب و خسارت بین راهی، محصول را پس گرفته و در قبال آن محصول سالم ارسال می‌کنند.

پشتیبانی قوی

افراد بعد از خرید از شاپ آنلاین ترکیه، علاقه دارند در ارتباط با آن محصول، نحوه استفاده و نگهداری آن و حتی شیوه حمل و نقل کالا تا مقصد اطلاع لازم را از طرف فروشنده دریافت کنند. در کشور زیبای ترکیه فروشگاه‌های معتبری وجود دارد که با پشیبانی قوی کلیه ابهامات را برطرف و با صبوری کلیه مشتریان شاپ آنلاین ترکیه را راهنمایی می‌کنند.

بعضی از فروشگاه‌های ایرانی که در اصل نماینده‌ برندهای معتبر ترکیه‌ای نیز هستند، می‌توانند برای مشتریان خود خرید مستقیم از کشور ترکیه را انجام دهند. البته این موضوع به نظر شخصی فرد بستگی دارد که خود خریدش را انجام دهد یا از طریق فروشگاه‌های رابط به وسیله مورد نیاز خود دست پیدا کند. البته با راحتی کار و آسان شدن ثبت سفارش، عموم مردم ترجیح می‌دهند خودشان اقدام کنند و از این خرید از شاپ آنلاین ترکیه نهایت لذت را ببرند.

کیفیت بالای محصولات

باتوجه به اینکه کیفیت بالای محصولات کشور ترکیه بر هیچ‌ کس پوشیده نیست، با خرید از شاپ آنلاین ترکیه، بهترین اجناس را با شرایط مناسب خریداری می‌کنید و در اختیار مشتریانی که طرفدار این برندها هستند، قرار می‌دهید.

تجربه یک خرید به یادماندنی با شاپ آنلاین

امروزه تقریبا تعداد زیادی از فروشگاه‌های تولید اجناس داخل و خارج از کشور، دارای سایت اینترنتی خاص خود جهت فروش اینترنتی هستند که با استفاده از این سایت‌ها می‌توان لوازم مورد نیاز خود را به‌صورت مستقیم از کشورهای دیگر، مانند ترکیه خریداری کرد. با وجود اینکه این روش یک روش ساده است؛ اما بهتر است افراد خرید خود را تنها از سایت‌هایی که معتبر، قابل اطمینان و به مشتریان خود خدمات پس‌ازفروش با پشتیبانی قوی ارائه می‌دهند، انجام دهند. در این مقاله سعی بر آن بود که به معرفی آنلاین شاپ معتبر در ترکیه و مزایای خرید از آن بپردازیم تا افراد در هنگام نیاز از این مطالب بهره بگیرند.

دیگر خبرها

  • کشور داری، برنامه و حواس جمع می خواهد
  • جولان داعشی‌ها در ترکیه
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • ترکیه در آستانۀ انتخابات محلی و شهرداری‌ها
  • رقابت نفس‌گیر در صدرنشینی؛ آیا آمریکا و ترکیه برای همیشه تاج پسته را از ایران می‌ربایند؟
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • بغداد: آمریکا به روش و زمان خروج از عراق فکر می‌کند
  • خرید مستقیم از شاپ آنلاین ترکیه (با بهترین قیمت لیر)