Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد رضا کلائی در بازدید از شهرک مهرگان که با حضور شهناز رمارم عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر مشهد، امید رضا رحمانیان شهردارمنطقه سه و جمعی از مدیران شهری انجام شد از نزدیک درجریان مشکلات و کمبودهای این شهرک قرارگرفت و در گفتگوی رو در رو با جمعی از ساکنان محل وعده پیگیری ویژه اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهری را طی هفته آینده در جلسه ای با حضور مسئولان استانی و دستگاه های متولی مطالبات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به درخواست ساکنان شهرک مهرگان برای تبدیل زمین های خاکی حاشیه بولوار به فضای سبز، اظهارکرد: تا کنون اراضی که از سوی مسکن و شهرسازی به شهرداری مشهد تحویل داده شده تبدیل به فضای سبز و سرانه های خدماتی مورد نیاز کرده ایم، اما هنوز برخی از این زمین ها به شهرداری تحویل داده نشده است که پیگیر تحویل کامل اراضی سرانه خدماتی شهرک مهرگان از سوی مسکن و شهرسازی به شهرداری خواهیم بود و این موضوع را به سرعت دنبال خواهیم کرد.

شهردارمشهد تصریح کرد: معتقدم یکی از موضوعاتی که می تواند نیازهای شهرک مهرگان و منطقه قرقی را شناسایی و برای رفع آن برنامه عملیاتی ارائه دهد، تاسیس دفتر تسهیلگری در این منطقه است که این کار نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کلائی با اشاره به درخواست ساکنان شهرک مهرگان برای ساماندهی دسترسی شهرک از جاده کلات، اضافه کرد: موضوع دسترسی به شهرک مهرگان از جاده کلات از پیچیدگی برخوردار است و باید به صورت مشترک توسط شهرداری، فرمانداری، راه و شهرسازی و سازمان بازآفرینی کشوری دنبال شود که اینکار را نیز پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و طرح اگو در مهرگان موضوع دیگری است که از وزیر نیرو و آب و فاضلاب پیگیری می کنیم تا مانند قلعه ساختمان مشکل شهرک مهرگان هم حل شود.

شهردارمشهد درخصوص کمبود سرانه های فرهنگی شهرک مهرگان نیز اظهارکرد: مهرگان به توسعه خدمات فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد که بخشی از آن توسط شهرداری و بخشی دیگر باید توسط سایر دستگاه های متولی ارائه شود.

کلائی در ادامه از دو مسجد واقع در شهرک مهرگان نیز بازدید کرد و گفت: شهرداری مشهد به توسعه و راه اندازی کتابخانه و همچنین بهسازی بخشی از ساختمان این مساجد برای استفاده مردم محل به ویژه جوانان کمک خواهد کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهردار مشهد شهرک مهرگان مشکلات شهرک مهرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، مشارکت مردم را رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری دانست و گفت: موانع اجرایی و عملیاتی پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان در مناطق ۹ و ۱۳ با حضور مدیران این مناطق بررسی و تعیین تکلیف شد.

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مشارکت شهروندان رکن اساسی در تکمیل پروژه‌های شهری است، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در سال جاری با سرلوحه قراردادن دستور مقام معظم رهبری عزم خود را برای جلب مشارکت مردم در بهره‌برداری از پروژه‌های شهری جزم کرده است تا جهش تولید را در این بخش محقق سازد.

وی با اشاره به ضرورت گره‌گشایی از مشکلات پروژه‌های مشارکتی افزود: رفع موانع عملیاتی، تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها همواره از سال گذشته در دستور کار سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان قرار دارد و این سازمان در نظر دارد مشکلات قانونی و موانع حقوقی اجرای این پروژه‌ها را با حفظ منافع شهرداری به‌صورت میدانی و با حضور ذی‌نفعان بررسی و تصمیمات شایسته‌ای برای ادامه عملیات اجرایی آن اتخاذ کند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشکلات پروژه‌های مشارکتی واقع در خیابان قدس و کهندژ با مساعدت مدیر محترم منطقه ۹ شهرداری اصفهان بررسی و نسبت به رفع موانع اجرایی آن‌ها تصمیم‌گیری شد، همچنین در مورد فراخوان مجدد پل‌های عابر پیاده در این منطقه و جلب نظر سرمایه‌گذاران و مشارکت مردم در تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز تصمیماتی اتخاذ شد.

حیدری گفت: جلسه مانع‌زدایی از پروژه مجتمع تجاری‌مسکونی دکتر حسابی و پروژه مجموعه مسکونی هورسان در منطقه ۱۳ برگزار شد.

وی بیان کرد: خروج پروژه‌ها از بن‌بست و تعیین تکلیف فوری آن‌ها از ضروریاتی است که به‌طور مستمر در دستور کار این سازمان قرار دارد.

حیدری خاطر نشان کرد: با توجه به شعار سال و ضرورت افزایش مشارکت مردم، درخواست‌های که از سوی شهروندان مطرح می‌شود را در اولویت قرار داده‌ایم و از تمام ابزارهای قانونی در راستای برطرف‌شدن مشکلات آن‌ها که موجبات رضایت عموم را فراهم می‌کند، استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 744472

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود
  • خاندوزی: مشکلات ساختاری بودجه به تدریج برطرف می‌شود
  • حل و فصل مشکلات در جلسات ملاقات مردمی
  • مشارکت مردم رکن اساسی تکمیل پروژه‌های شهری است
  • در سال ۱۴۰۳ حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری خارجی خواهیم داشت
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت برطرف شد
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم
  • قائمی : تأخیر در تایید فنی واگن های چینی را پیگیری خواهیم کرد | این وضعیت موجب بدقول شدن شورای شهر و شهرداری می‌ شود