Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ رشید حیدری‌مقدم، در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار کرد: تویسرکان، اسدآباد و فامنین در وضعیت زرد و باقی شهرستان‌‌ها در وضعیت نارنجی قرار دارند. 

رئیس علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعداد بیماران بستری مشکوک و مثبت کرونا در سراسر استان ۴۰۰نفر هستند، افزود: در ۲۴ساعت گذشته در استان همدان ۲۳ بیمار مثبت کرونایی بستری و ۷۰ نفر نیز سرپایی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در استان همدان طی ۲۴ساعت گذشته ۳سه نفر فوتی داشته‌ایم، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶۲ نفر بیمار به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

حیدری‌مقدم ادامه داد: ۷۰درصد بیمارستان بستری و سرپایی کرونا، در شهرهای استان بوده است. 

رئیس علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه با توجه به شروع انتخابات نگران چرخش ویروس در روستا‌‌ها هستیم، گفت:  ۳۷ درصد علت شیوع کرونا شرکت در اجتماعات و ۶۱درصد نیز تماس‌های درون خانوادگی است.

وی با بیان اینکه ۵۷هزار و ۳۰۸نفر از افراد بالای ۷۰سال در استان واکسینه شده‌اند، گفت: تاکنون ۸۸هزار و ۶۰۰ نفر در دُز اول، در استان همدان واکسینه شده‌اند. 

حیدری‌مقدم اظهار کرد: فاز نهایی واکسن پاستور به اتمام رسیده و در تیرماه سال جاری به مرحله تولید انبوه خواهد رسید. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: واحدهای سیار در مراکز اخذ رأی با تراکم جمعیتی زیاد پیشبینی می‌شوند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد

مهدی تارتار، سرمربی ملوان به دلیل شدت یافتن درد دیسک کمر، عصر امروز راهی بیمارستان شد.

تارتار که در یک هفته گذشته از ناحیه دیسک کمر رنج می‌برد، به دلیل وخامت اوضاع، راهی بیمارستان شد.

او که ظهر دیروز در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی حضور یافته بود، بعد از آن به دلیل احساس درد شدید در بیمارستان بستری شد. گفته می‌شود ایستادن کنار خط در بازی با پرسپولیس، علت اصلی تشدید درد او بوده است.

تارتار دو سال پیش تحت عمل جراحی دیسک کمر قرار گرفته بود، اما به نظر می‌رسد این بار نیز کمر او دچار مشکل شده است. با این حال، تارتار پس از بهبود نسبی، ساعتی پیش از بیمارستان مرخص شد، اما همچنان تحت نظر قرار دارد.


منبع: طرفداری

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور
  • مشارکت های مردمی بهریستی استان همدان به ۶۰۶ میلیارد ریال رسید
  • دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان
  • ساخت ۲۳۴ مسکن خیرساز در شهرستان خوانسار
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • تشکیل شرکت‌های تعاونی بهترین بستر برای تحقق شعار سال است
  • واکسینه شدن سگ‌های صاحب دار در قاین علیه هاری
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • کشور در محاصره ۳ ویروس و مسئولان در بیخیالی | در هفته چند نفر می‌میرند؟