Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین اردبیل، ابراهیم قلی زاده اظهار داشت: اشخاص حقیقی (صاحبان مشاغل) مطابق قانون می باید اظهارنامه مالیاتی عملکرد سال 1399 خود را تا پایان خردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی از طریق درگاه ملی مالیات به آدرس  WWW.INTAMEDIA.IR  ارسال و مالیات خود را پرداخت نمایند.

وی با اشاره به ماده 100 قانون مالیات ها، برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی را منوط به ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی دانسته و افزود: فعالان اقتصادی به منظور بهره مندی از مشوق‌های قانونی نرخ صفر و یا هرگونه تسهیلات دیگر، باید اظهارنامه مالیاتی خود را در مهلت مقرر قانونی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امور مالیات اردبیل اظهارنامه مالیاتی ابراهیم قلی زاده اظهارنامه مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد

سازمان امور مالیاتی کشور در یک اطلاعیه اعلام کرد:  در راستای تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده‌های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ ۱۴۰۳.۱.۱ وراث متوفیان ۱۳۹۵.۱.۱ و بعد از آن می‌توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

این اطلاعیه افزود: بر این اساس پس از درخواست وراث با ارائه اسناد و مدارک مربوطه از جمله اسناد هویتی و گواهی حصر وراثت، بانک ذیربط مالیات مربوط به سپرده متوفی و سود متعلق به آن (تا تاریخ پرداخت سپرده به وراث) را محاسبه و از مبلغ سپرده و سود آن کسر کرده و مابقی را به وراث پرداخت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • تکلیف مجلس به سازمان امور مالیاتی برای قبول هزینه‌های دارای صورتحساب الکترونیکی
  • تکالیف سازمان امور مالیاتی در باره صورتحساب الکترونیکی
  • سازوکار تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی مشخص شد
  • مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص غیرتجاری اصلاح شد
  • اظهارنامه پیش فرض ثمره اجرای سامانه مودیان
  • پرداخت مالیات بر ارث، الكترونیكی شد
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا۱۲ اردیبهشت
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت