Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@21:14:20 GMT

علیپور امیدوار به کسب سهمیه المپیک

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۳۶۶

علیپور امیدوار به کسب سهمیه المپیک

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رزیتا علیپور نماینده وزن منفی ۶۱ کیلوگرم کاراته کشورمان با پیروزی بیتسام سادینی حریف مراکشی اش در دور چهارم رقابت‌های کسب سهمیه فرانسه، برای رسیدن به المپیک توکیو همچنان شانس دارد.

علیپور که از دور اول تا سوم قدرتمندانه رقابت‌های کاراته وان پاریس را شروع کرده بود حالا با صعود سادینی به فینال مسابقات، به جدول "رپه شارژ" رفت و با تمرکز بیشتر می‌تواند تیم ملی کاراته را کامل راهی توکیو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزیتا علیپور فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.   زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدار‌های تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.   بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در سومین بازی گروهی خود در رقابت‌های دانش آموزان جهان - صربستان، از سد بلژیک هم گذشت.   بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن تیم‌های ملی زنان و مردان قایقران کشورمان با کسب چهار سهمیه حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه عصر امروز به میهن بازگشتند.   دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳ نتایج آزمایش ورزشکاران پاورلیفتینگ در مسابقات داخلی و خارجی سال ۲۰۲۳ اعلام شد.   پس از قهرمانی در اسکودتو؛ مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند مسئولان باشگاه اینتر میلان ایتالیا به زودی با طارمی دیدار می‌کنند تا بلیط وی را برای حضور در تست پزشکی تهیه کنند.   اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید ملی‌پوش تیراندازی ایران که پیش از این سهمیه المپیک خود را قطعی کرده است، در رقابت‌های تراپ قطر هفتم شد و از صعود به فینال باز ماند.   صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال دسته یک حرفه‌ای آقایان ایران بین تیم‌های گلنور و مهگل برگزار شد.   مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا تیم هاکی روی یخ زیر هجده سال پسران ایران امروز در نخستین رقابت خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مصاف تیم ملی ازبکستان می‌رود.   اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.   نتایج نمایندگان ایران در روز نخست اسکواش قطر جونیور روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.   پس از تاریخ سازی در ژیمناستیک؛ اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود رئیس فدراسیون ژیمناستیک در مورد کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ گفت: این اتفاق حاصل یک کار گروهی بود.    

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی