Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@13:16:19 GMT

تیمو ورنر: VAR نبود 5 گل بیشتر می زدم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۳۷۰

مهاجم باشگاه چلسی می گوید اگر کمک داور ویدیویی نبود، در مسابقات این فصل 5 گل بیشتر به ثمر می رساند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در مسابقات این فصل لیگ برتر، کمک داور ویدیویی باعث ایجاد حاشیه های فراوانی شد و نازک بودن خط آفساید مورد استفاده در این برنامه در بسیاری از موارد باعث شد تا تعداد زیادی از گل های به ثمر رسیده در این مسابقه مردود اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهاجمانی که از سیستم کمک داور ویدیویی در مسابقات این فصل لطمه زیادی خورد، تیمو ورنر، مهاجم باشگاه چلسی بود. حال خبر رسیده است که قرار است در مسابقات فصل جدید لیگ برتر خط های آفساید مورد استفاده در برنامه کمک داور ویدیویی ضخیم تر شود تا کار برای مهاجمان اندکی ساده تر شود. مهاجم آلمانی باشگاه چلسی با استقبال از این اتفاق گفت:

جایی خواندم که قرار است خط آفساید کمک داور ویدیویی را پهن تر کنند. این موضوع اتفاق خوبی برای من محسوب می شود زیرا اگر این اتفاق در مسابقات این فصل افتاده بود، الان 5 گل بیشتر زده بودم. کمک داور ویدیویی در کل اتفاق خوبی است و منی این حرف را می زنم که بیش از هر کس دیگری از VAR لطمه خورده ام. 

ورنر در اولین فصل حضورش در مسابقات لیگ برتر، در 35 بازی برای چلسی تنها 6 گل زد.  

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس بهتاش فریبا در طرفداری: علی کریمی دوست ندارد کارهای خیرش رسانه ای شود اما من می گویم! احمد نوراللهی یک بازی 8 پوشید، دو بازی 15 | هیچ خطری تیم ملی را تهدید نمی کند سردار آزمون گزینه جانشینی زلاتان در میلان ادن هازارد: هرگز به جدایی از رئال مادرید فکر نکرده ام؛ می خواهم نشان دهم که برای این تیم ساخته شده ام ایتالیا در رویای فتح یورو 2020 / کاریکاتور

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات این فصل کمک داور ویدیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد که توافقات در حال انجام است تا با وزارت ورزش برای حق پخش به نتیجه برسند و در شش ماه آینده این اتفاق رقم خواهد خورد و آئین نامه تقدیم دولت خواهد شد.

جبلی در ابتدای صحبت های خود گفت: تبریک صمیمانه می‌گویم به طرفداران دو تیم بزرگ استقلال و پرسپولیس، آرزویی که پس از سالها اتفاق افتاد و می‌خواهم این مژده را به همه هواداران ورزش بدهم که در حال تدوین آئین‌نامه ای هستیم که تقدیم هیئت وزیران خواهیم کرد.

جبلی اعلام کرد که برای حق پخش مسابقات تلوزیونی در حال توافق با وزارت ورزش هستند و گفت: بر اساس برنامه هفتم حداکثر شش ماه بعد از تصویب برنامه هفتم موظف هستیم که ما و وزارت ورزش آئین نامه ای را برای تعیین تکلیف حق پخش تقدیم دولت بکنیم و روی پیشنهاد مشترک ما توافق داریم با وزارت ورزش و فکر می‌کنم که این اتفاق رقم بخورد و تکلیف حق پخش مشخص شود.

جبلی همچنان ابراز امیدواری کرد که در سال جاری و مسابقات فصل آینده فوتبال ایران تمام مسابقات فوتبال در استان های مختلف با تجهیز شدن واحدهای سیار با کیفیت HD و کارگردانی بهتر به مرحله پخش برسد.

دیگر خبرها

  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • صحنه جنجالی دربی لندن: چطور اخراج نشد! (عکس)
  • لب‌خوانی اتفاق بزرگ ال‌کلاسیکو: آن شب چه گذشت!‏
  • اسامی داوران حاضر در یورو 2024 اعلام شد
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • تکرار اتفاق جنجالی ال‌کلاسیکو در بازی رم-بولونیا