Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم هندبال مس کرمان با کسب پیروزی قاطع مقابل تیم القطان یمن، جام باشگاه‌های آسیا را با پیروزی آغاز کرد. خبرگزاری میزان - در نخستین دیدار مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران دو تیم صنعت مس کرمان و القطان یمن به مصاف هم رفتند.

تیم صنعت مس از ابتدای مسابقه نبض بازی را در دست گرفت و با یک ارائه یک بازی حساب شده و منطقی موفق شد نیمه اول این دیدار را ۱۸ بر ۶ به سود خود به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در نیمه دوم این دیدار شاگردان حمید صادقی شاه نشین مقتدرانه موفق شدند ۳۷ بر ۱۹ پیروز شوند و دو امتیاز این دیدار را از آن خود کنند و در صدر گروه B قرار گیرند.

لازم به ذکر است در دیگر بازی‌های گروه B از ساعت ۱۳ به وقت جده، اُلمالیق رودروی الدوحیل می‌ایستد و از ساعت ۱۷ الوحده با الکویت مسابقه می‌دهد.

از ساعت ۱۵ به وقت جده و ۱۶:۳۰ به وقت تهران در آغاز رقابت‌های گروه A نیروی زمینی شهد شاملی کازرون با مضر (مودهر) عربستان دیدار می‌کند.

در دیگر دیدار این گروه النجمه با العربی رقابت می‌کند.

* برنامه بازی‌های امروز به این شرح است:

۱۲ ژوئن/ ۲۲ خرداد

گروه B/ ساعت ۱۳: اُلمالیق – الدوحیل

گروه A/ ساعت ۱۵: مضر (مُودهَر) - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

گروه B/ ساعت ۱۷: الوحده- الکویت

گروه A/ ساعت ۱۹: النجمه – العربی

 

بیشتر بخوانید: نوروزی‌نژاد: فصل عجیب و غریبی را پشت سرگذاشتیم/ تیم ملی هندبال نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت‌های بیشتر و بهتر است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هندبال مس کرمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال مس کرمان مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، بهروز عظیمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده، در گفتگویی کوتاه درباره پیروزی برابر کویت و صعود مقتدرانه از دور گروهی گفت: خدا را شکر که بازی را مقتدرانه بردیم و به دور بعدی صعود کردیم. تیم ما کاملا همدل است و در آرامش کامل به سر می‌بریم.

او با اشاره به بازی کویت گفت: همانطور که دیدید باتمرکز بازی کردیم و موفق شدیم بازی با کویت را ببریم. آن چیزی که کادر از ما خواست را انجام دادیم.

عظیمی سپس دربازی بازی مرحله یک چهارم برابر قرقیزستان هم صحبت کرد و گفت: بازی بعدی با قرقیزستان داریم. قطعا برای پیروزی و قهرمانی با قرقیزستان بازی می‌کنیم.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در بانکوک به مصاف قرقیزستانی می‌رود که موفق شده مقابل ژاپن نتیجه خوبی بگیرد و یکی از دلایل حذف زودهنگام این غول فوتسال قاره کهن به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • تاریخ سازی افغانستان در جام ملت های فوتسال آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی
  • ازبکستان مقتدرانه به یک‌چهارم رسید/ حذف عربستان و صعود عراق به مرحله حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند