Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی رئیس پلیس راهنمایی ورانندگی استان مرکزی گفت: در راستای منع تردد پلاک های غیربومی در سطح استان، تاکنون در سال جاری ۴هزار و ۲۰ خودرو اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی شده اند.

سرهنگ سید علی حسینی روز شنبه ۲۲ خرداد در ستاد کرونای استان مرکزی اظهار کرد: از یکم فروردین سال جاری تا امروز در اراک ۳۳ روز، ساوه ۲۱ روز، شازند ۲۸ روز، خمین ۳۱ روز، محلات ۷ روز، دلیجان ۲۶، کمیجان ۲۳ روز، فراهان ۳۲ روز، آشتیان ۲۸روز، خنداب ۲۸ روز، زرندیه ۲۶ روز و تفرش ۲۸ روز قرمز ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی تصریح کرد: از یک فروردین تا ۲۱ خرداد در سطح شهر اراک ۳۲ هزار و ۴۰ مورد تخلف منع تردد شبانه، ساوه ۶ هزار و ۱۴، شازند ۲۲هزار و ۹۸۱، خمین ۹۰۳، محلات هزار و ۲۳۰، دلیجان هزار و ۲۲۹، کمیجان ۲۱۶، فراهان ۳۶، آشتیان ۴۳۹، خنداب ۲۶، زرندیه ۲۰۳ و تفرش ۴۶۶ مورد بوده است، همچنین در راستای منع تردد پلاک های غیربومی نیز در سطح استان ۴هزار و ۲۰ خودرو اعمال قانون جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شده اند.

حسینی اضافه کرد: در مجموع ۲۰ هزار ۷۰۶ مورد مجوز از سوی فرمانداری ها برای شهروندان صادر شده و در این مدت بیش از ۵ هزار پرونده اطلاعاتی بررسی شده که هزار و ۷۶۲ پرونده حذف جریمه شده اند. همچنین تعداد آزمون های آیین نامه رانندگی نیز افزایش پیدا کرده که عقب افتادگی ایجاد شده در اثر تعطیلات جبران شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس طرح منع تردد شبانه همه باهم علیه کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • واکنش بانک‌ مرکزی به انتشار تصاویر اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی
  • ماجرای ایران چک‌های ۵۰۰ هزار تومانی؛ آیا موج جدید تورم در راه است؟
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها
  • جریمه نیم میلیارد تومانی استقلالی‌ها/ سیدحسین حسینی نقره داغ شد
  • زمزمه های ورود ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی به بازار
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری