Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@14:13:24 GMT

مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۴۸۸

مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری امروز شنبه ساعت ۱۷ با موضوع «دغدغه‌های مردم» آغاز شد.

این مناظره از شبکه‌های یک، خبر، جام جم  و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می دهد و رادیو های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه‌شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید.

ترتیب صندلی نامزد‌ها  مشخص شد

ترتیب صندلی نامزدها در سومین مناظره انتخاباتی به شرح زیر است:

 علیرضا زاکانی صندلی شماره ۲

 محسن رضایی صندلی شماره ۷

 محسن مهرعلیزاده صندلی شماره ۵

 سیدابراهیم رئیسی صندلی شماره ۴

  عبدالناصر همتی صندلی شماره ۳

 سیدامیرحسین قاضی‌زاده صندلی شماره ۶

 سعید جلیلی صندلی شماره ۱

این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین توییت عجیب محسن رضایی چند ساعت مانده به مناظره آخر انتقاد دختر و برادر سردار سلیمانی از کاندیداتوری نرجس سلیمانی اولین واکنش ایران به خارج شدن برخی اسامی از لیست تحریم‌ ها فرصت ۸ دقیقه اى دولت براى دفاع از خود در برابر سخنان نامزدهاى انتخابات تغییر رتبه گوگل نامزدهای انتخاباتی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰ صندلی شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای حمایت از بانوان کاندیدا در دور دوم انتخابات، تلاش می‌کنیم تعداد بیشتری از آنان را در فهرست خود قرار دهیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، منوچهر متکی سخنگو و رئیس هیئت اجرایی شورای وحدت در نشست هیئت عالی این شورا برای تصمیم‌گیری درباره نحوه مشارکت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس تصمیمات اخذ شده فهرست نامزدهای شورای وحدت در سراسر کشور از جمله حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: در این نشست با نظر قاطع اعضا، مصوب شد با توجه به اینکه تمامی نامزدهای راه‌یافته به مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه تهران بزرگ را آقایان تشکیل داده و هیچ نامزدی از بین بانوان موفق به کسب آرای لازم در دور نخست نشد، شورای وحدت با در نظر گرفتن اصل تخصص و تعهد کلیه نامزدها، اولویت خود را به حمایت از بانوان قرار داده و تلاش می‌کند تعداد بیشتری از بانوان نامزد دارای صلاحیت در دور دوم انتخابات را در فهرست خود قرار دهد.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با تاکید بر لزوم مشارکت مؤثر مردم در دور دوم انتخابات، یادآور شد: شورای وحدت استان‌ها در تمام حوزه‌هایی که انتخابات در آن‌ها به دور دوم کشیده، حضور فعال دارد و به وظایف خود در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، عمل و فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را اعلام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد