Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@04:14:01 GMT

پزشک عراق: رسن به بازی ایران می رسد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۴۹۹

پزشک عراق: رسن به بازی ایران می رسد

در حالیکه شب گذشته رسانه های عراقی از غیبت بشار رسن در دیدار با ایران خبر داده بودند، پزشک این تیم اعلام کرد بشار مشکلی برای بازی روز سه شنبه ندارد.

شب گذشته تیم ملی فوتبال عراق به لطف گل بخودی بازیکن هنگ کنگ، موفق شد با یک گل از سد حریف خود عبور کند. در دقیقه 66 این بازی، بشار رسن هافبک خلاق و موثر تیم ملی عراق دچار آسیب دیدگی شد و جایش را به حسین علی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته چند سایت و رسانه عراقی از غیبت بشار در دیدار با ایران خبر دادند ولی اکنون پزشک این تیم از جدی نبودن آسیب دیدگی هافبک سابق پرسپولیس خبر داد و اعلام کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی کشورش ندارد.

قاسم الجنابی پزشک تیم ملی فوتبال عراق در گفتگو با وب سایت المعلومة در مورد مصدومیت بشار رسن گفت: "بشار رسن در بازی دیروز مقابل هنگ کنگ بر اثر حرکت بی پروا یکی از مدافعان حریف مصدوم شد."

او ادامه داد: "رسن در وضعیت خوبی قرار دارد و پس از انجام معاینات مقدماتی، مشخص شد که او فقط دچار یک کبودی شده است و جای نگرانی نیست. "پزشک عراقی ها در پایان خاطرنشان کرد: "رسن آماده بازی ایران است و مشکلی از این بابت وجود ندارد."

تیم های ملی ایران و عراق روز سه شنبه از ساعت 21 در استادیوم المحرق بحرین به مصاف هم می روند. در حال حاضر عراقی ها با 17 امتیاز صدرنشین هستند و ایران نیز با 15 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. پیروزی شاگردان اسکوچیچ به منزله صعود قطعی آنها به مرحله اصلی مقدماتی جام جهانی است و در صورت کسب تساوی، باید منتظر نتایج تیم های دوم سایر گروه ها بود./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده روز گذشته در جریان پیروزی سپاهان مقابل ملوان انزلی به دلیل مصدومیت در نیمه اول تعویض شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، اما بنابر اعلام پزشک این باشگاه مشکلی برای همراهی طلایی پوشان در دیدار آینده برابر پرسپولیس ندارد.

احمدزاده که تجربه حضور در پرسپولیس را دارد، انگیزه زیادی برای تقابل با تیم سابق خود خواهد داشت ولی مصدومیت او مقابل ملوان به شکلی بود که گفته می‌شد بعید است بتواند در بازی حساس هفته آینده لیگ برتر حضور پیدا کند که پزشک سپاهان این موضوع را رد کرد.

پزشک سپاهان عنوان کرده احمدزاده دچار مصدومیت خفیف از ناحیه لگن شده که ام‌آر‌آی از او گرفته‌اند و روند درمان را خیلی سریع آغاز نمودند تا بتوانند از این بازیکن در دیدار مقابل پرسپولیس استفاده کنند.

تیم فوتبال سپاهان روز جمعه در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی قرار می‌گیرد که بعید است احمدزاده به این مسابقه برسد، اما بنابر تاکید پزشک سپاهان در بازی برابر پرسپولیس می‌تواند به میدان برود.

دیگر خبرها

  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • شوخی بامزه بلاگر عراقی با تشابه اسمی ایران و عراق وایرال شد+ ویدئو
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی عامل حمله به پایگاه حشد شعبی هستند