Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@07:37:26 GMT

مناظره ۷ کاندیدا بر سر دغدغه‌های مردم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۵۷۶

مناظره ۷ کاندیدا بر سر دغدغه‌های مردم

سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ شنبه بیست و دوم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع دغدغه‌های مردم آغاز شد.

این مناظره از شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان پخش می‌شود.

مشروح مناظره اول کاندیداهای مهمترین انتخابات ۱۴۰۰ را که با موضوع اقتصادی برگزار شد می‌توانید اینجا   و  مشروح مناظره دوم با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را می‌توانید  اینجا بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی ۷ کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم هستند.

زمان برگزاری این مناظره که از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد، حدود ۳ ساعت اعلام شده است. در دور اول ، دوم و این دوره کاندیداها پیش از ورود به ساختمان برگزاری مناظره که به ترتیب تعیین شده بر اساس قرعه کشی انجام شد، در اظهاراتی کوتاه به سوالات خبرنگار صدا و سیما پاسخ دادند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

****

این خبر تکمیل می شود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با حضور محمد باقر اعلمی، مدیر شبکه تهران سیما، سید عباس جوهری، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران و رئیس ستاد انتخابات استان تهران، حجت الاسلام میرعبدالوهاب میراشرفی، رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران، مهدی ناصر، نماینده دادستان عمومی و انقلاب تهران، پیام امیری قائم مقام شبکه رادیویی تهران، نمایندگان نامزد‌های انتخابات و جمعی از مسئولین و همکاران رسانه ملی برگزار شد.

در این جلسه دکتر اعلمی مدیر شبکه تهران سیما ضمن خدا قوت و خسته نباشید به عوامل و دست اندرکاران امر انتخابات در رسانه ملی، مروری بر اقدامات رسانه ملی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری داشت و تاکید کرد: پس از شمارش آرا در دور اول، تهران ۱۴ نماینده جدید خود را شناخت و ۱۶ صندلی برای رقابت بین نامزد‌های حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس باقی ماند و همچنین انتخابات درحوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا برای معرفی نماینده مردم شریف این حوزه به دور دوم کشیده شد. از اینرو و مطابق قانون برای تعیین تکلیف حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا ۲ نامزد به رقابت خواهند پرداخت.
وی افزود: بنابراین در راستای عدالت رسانه‌ای در امر تبلیغات تلویزیونی، ۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان "نماینده مردم" برای نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی تعریف شده است. این برنامه‌ها کاملا به صورت رایگان ضبط و تولید شده است و از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

اعلمی افزود: جزئیات پخش هر برنامه در قرعه کشی امشب مشخص شد و نامزد‌های انتخابات پیش رو از نوبت، روز و ساعت پخش برنامه‌های خود مطلع هستند.

مدیر شبکه تهران سیما از ضبط مناظره‌های تلویزیونی خبر داد و افزود: ۸ مناظره برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. برای ضبط برنامه مناظره‌ی نامزد‌های استان تهران، ۴ گروه ۸ نفره ایجاد شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، نماینده مردم به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

برگزاری انتخابات الکترونیک در تهران

در ادامه عباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران به تفاوت مشهود این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود: به دلیل تعدد نامزدها، برگزاری انتخابات در استان تهران با سایر استان‌های بسیار متفاوت است.

رئیس ستاد انتخابات افزود: از ده حوزه انتخاباتی ۸ حوزه به مجلس راه پیدا کردند و تکلیف نمایندگان دو حوزه تهران (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر، پردیس) و ورامین، قرچک و پیشوا در دور دوم مشخص خواهد شد.

وی از برگزاری انتخابات تمام الکترونیک خبر داد و افزود: در تهران، انتخابات کاملا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود و فیلم‌های آموزشی آن نیز از رسانه ملی پخش خواهد شد.

وی تاکید کرد: در این دوره از انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول یا رای نداده باشند و یا در استان تهران رای خود را به صندوق انداخته باشند.

وی تبلیغات پیش از انتخابات را فرصت مغتنمی برای شناسایی هر چه بهتر نامزد‌های انتخابات برشمرد و تاکید کرد: از ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات پیش رو است. از این رو انتظار می‌رود خارج از این فاصله زمانی تبلیغات انجام نشود تا شاهد انتخابات سالم، پورشور و خروش باشیم.

عرصه تبلیغات باید سلامت و مطابق قانون باشد

حجت الاسلام میراشرفی رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران به مراقبت از آرای مردم تاکید کرد و افزود: در پشت صحنه انتخابات گروه‌های مختلفی در کنار هم در حال فعالیت هستند تا تشویق و ترغیب برای حضور حداکثری و برگزاری انتخابات پور شور صورت گیرد. میراشرفی از تاثیر حضور نامزد‌ها در مناظره‌ها گفت و افزود: نسبت به رعایت قوانین تبلیغات انتخابات ساعی باشید. رقابت تنگاتنگ است و عرصه تبلیغات باید سلامت و مطابق با مر قانون باشد.

رئیس هیئات نظارت بر انتخابات استان تهران به اجرای صحیح قانون انتخابات اشاره کرد و افزود: از بداخلاقی‌های تبلیغاتی پرهیز شود و طرفداران نامزد‌های انتخابات به معرفی فضائل و ویژگی‌های شخصی نامزد‌ها بپردازند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • فرصت رایگان تبلیغات نامزد های انتخابات
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا