Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جلیلی که در که در برنامه تبلیغاتی استانی انتخابات در شبکه سبلان اردبیل سخن می‌گفت با بیان اینکه استان اردبیل همواره مهد عشق و ارادت به آستان اهل بیت و به خصوص سالار شهیدان بوده است اظهار کرد: این استان مفاخر بزرگی همچون مقدس اردبیلی، آیت الله مشگینی، موسوی اردبیلی و استاد مؤذن زاده اردبیل را تربیت کرده است که برای همیشه در تاریخ ماندگار کشورمان درخشیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جوانان توانمند و انقلابی این استان را مظهر غرور و افتخار ملی دانست و افزود: این جوانان با قابلیت‌های خود همواره در عرصه‌های مختلف علمی و ورزشی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورده اند.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور با اشاره به اینکه در مبحث انتخاب ۲ نگاه کلی وجود دارد گفت: نگاه اول نگاهی است که فردی را انتخاب کنیم تا فقط به اداره امورات کشور بپردازد و نگاه دوم نگاهی است که با آن بتوان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور، زندگی و معیشت مردم را متحول کرد.

سعید جلیلی ایران را منشأ خدادادی نعمات و ظرفیت‌های مختلف اعلام کرد و افزود: رئیس جمهوری توانمند است که از تمام این قابلیت‌ها در جهت جهش کشور و شکوفایی زندگی مردم استفاده کند.

وی به جلسات متعدد خود با نخبگان و دانشگاهیان سراسر کشور در جهت شناسایی مشکلات هر منطقه اشاره کرد و گفت: ۴ سال آینده، سال شکوفایی و جهش کشور با برنامه‌های اصولی و ارزیابی شده در تمامی جهات صنعتی، کشاورزی، و… خواهد بود.

پیشرفت و جهش کشور در زندگی مردم به وضوح دیده خواهد شد

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور تصریح کرد: این پیشرفت و جهش باید از سفره مردم آغاز شود و به تدریج وارد بازار، شهرک‌های صنعتی و کشاورزی شود تا شاهد تحول و ارز آوری در تمامی زمینه‌ها در کشور باشیم.

سعید جلیلی با تاکید بر اینکه در ۴ سال آینده مردم باید سایه دولت باشند گفت: مردم باید به تمام عملکرد و فعالیت‌های دولت نظارت داشته باشند و در صورت بروز هر گونه اشتباه خود وارد عمل شده و دولت را از تصمیم باز دارند.

وی لازمه کار واقعی در کشور را عمل دانست و گفت: با انجام کارها و صحبت‌های نمایشی نمی‌توان مردم فهمیده و آگاه ایران را به سمت و سوی اهداف خود کشاند بلکه باید حرفی زد تا در عمل هم معنا داشته باشد.

به توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی در استان اردبیل توجه ویژه خواهد شد

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور با بیان اینکه خصوصی سازی در کشت و صنعت و مغان در گذشته به خوبی صورت نگرفته است گفت: اینکه ما زمین‌های حاصل خیز و بسیار ارزشمند کشاورزی را بدون آگاهی و برنامه در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم اشتباه است چرا که وجب به وجب این استان مستعد خودکفایی در کشاورزی است.

وی بیان کرد: نگاهی که در خصوصی سازی باید در نظر گرفته شود نگاه توسعه صادرات و ایجاد اشتغال پایدار باشد و دولت باید بعد از واگذاری به بخش خصوصی بر انجام این کار نظارت ویژه داشته باشد.

سعید جلیلی بر توسعه و جهش روستاها در کنار شهرها نیز تاکید کرد و افزود: جهش در روستاها باید با ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک آغاز شود و به تدریج به احداث کارخانه‌های بزرگ صنایع تبدیلی برسد.

نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور از خام فروشی و عدم استفاده درست از محصولات کشاورزی ارزشمند و پر بازده در استان اردبیل انتقاد کرد و افزود: این استان باید به دروازه مهم صادرات کشور در زمینه کشاورزی و صنعت تبدیل شود چرا که موقعیت بسیار مناسبی برای ایجاد تبادلات با کشورهای همسایه همچون آذربایجان، ترکیه و.. را دارد.

کد خبر 5233030

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل انتخابات 1400 سعید جلیلی انتخابات 1400 ویروس کرونا سیدابراهیم رئیسی کرمانشاه مشارکت مردم در انتخابات بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر و روستا ایلام عکس استانها نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشور استان اردبیل سعید جلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز چهارشنبه به وقت محلی، در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از ابرپروژه چند منظوره «اومااویا» در سریلانکا، به عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی- مهندسی ایرانی، بهره‌برداری از این پروژه را نماد همبستگی، پیوند، تقویت دوستی و مایه افتخار دو ملت دانست.

رئیس جمهور نمایش همبستگی، همدلی و همراهی دو کشور و دو ملت آسیایی را از ویژگی‌های مهم‌ این پروژه دانست و تصریح کرد: بهره‌برداری از این سد، نیروگاه و تونل انتقال آب نماد، تحقق اراده دو کشور و دو ملتی است که می‌خواهند با اتکا به توان بومی، رفاه و آسایش خود را فراهم کنند.

رئیسی با اشاره به تامین مالی این طرح از سوی سریلانکا و تامین و انتقال خدمات فنی و مهندسی از سوی ایران، تامین آب شرب و آب کشاورزی برای 5 هزار هکتار اراضی جدید و آغاز به کار یک نیروگاه 120 مگاواتی را از دستاوردهای این پروژه برای مردم سریلانکا دانست و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانمندی‌های فنی و مهندسی بومی در حال اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در بیش از 20 کشور جهان است.

رئیس جمهور با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش می‌کنند به ما القا کنند که دانش و فناوری فقط در اختیار آنهاست، اظهار داشت: انقلاب اسلامی، امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عالی‌قدر ما از جمله شهید سلیمانی «ما می‌توانیم» را به ملت ما آموختند. دشمن نمی‌خواست ما پیشرفت کنیم اما ملت ایران اراده کرد که پیشرفته باشد؛ خواست و اراده ملت بزرگ ایران تحقق یافت و دشمن ناکام ماند.

رئیسی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده است در پیشرفت سریلانکا شریک شده و تمام تجربیات خویش را که نتیجه 45 سال مجاهدت و تلاش مردان و زنان ایرانی است با شما به اشتراک بگذارد و با صدور خدمات فنی و مهندسی در پیشرفت سریلانکا مشارکت داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی برای توسعه روابط با کشورهای آسیایی، همسایه و کشورهای مستقل خاطرنشان کرد: تقویت ارتباط بین ما و شما و دیگر کشورهای همسو و مستقل می‌تواند آینده‌ای درخشان برای دو کشور و دو ملت رقم بزند. بدانید با توکل بر خدا و اعتماد به داشته‌های بسیار خودمان می‌توانیم مسیر پیشرفت را به سرعت طی کنیم.

رئیسی گفت: برخی کشورهای و نظام سلطه موافق تقویت روابط ما با یکدیگر نیستند و می‌خواهند به ما القا کنند که نمی‌توانیم با تکیه بر توان داخلی پیشرفت کنیم، اما ما در عمل این نظر و القای نظام سلطه را باطل کرده‌ایم.

رئیس جمهور در پایان از همه دست‌اندرکاران اجرای این پروژه عظیم در سریلانکا، تشکر کرد.

پیش از دکتر رئیسی «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا نیز در سخنانی با قدردانی از همکاری و تلاش پیمانکاران و همکاری دولت ایران در اجرای این پروژه اظهار داشت: بدون تکنولوژی و فناوری ایرانی، اجرای این پروژه برای ما ممکن نبود؛ شما توانستید برای آینده سریلانکا کار بزرگی انجام دهید.

رئیس جمهور سریلانکا با بیان اینکه مهارت‌های فناورانه ایرانی امروز در دنیای مدرن شناخته شده است، تصریح کرد: شما نمونه کشوری هستید که با خوداتکایی توانستید به پیشرفت در حوزه‌های مختلف برسید. امروز کشورهای ما به‌عنوان کشورهای جنوب، به دنبال اثبات هویت‌های خودشان هستند و چنین پروژه‌های هویت و توانایی‌های ما را به جهانیان اثبات می‌کند.

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • چرا صادرات خدمات سدسازی و نیروگاهی مهم است؟
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • صادرات محصولات کشاورزی مراغه به ۲۰ کشور جهان
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • ارگران مهاجر در کشورهای همسایه ایران چقدر حقوق می‌گیرند؟