Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:37:03 GMT

آثار غیرمجاز تبلیغاتی از سطح شهر ورامین جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۶۳۸

آثار غیرمجاز تبلیغاتی از سطح شهر ورامین جمع‌آوری شد

ابوالفضل قاسمی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شهرداری ورامین برای تبلیغات نامزدهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، ۳۰ نقطه را تعیین کرده تا این افراد پوسترهای تبلیغاتی خود را در این نقاط نصب کنند ولی طرفداران نامزدها بیشتر تبلیغات خود را روی دیوارها، پل‌های عابر پیاده و اماکن عمومی شهر نصب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با وجود تاکید ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه مبنی بر لزوم عمل به قانون و عدم نصب هر گونه پوستر و تراکت روی دیوارهای شهر، برخی از نامزدهای انتخابات شورا، با نصب پوستر روی تابلوهای راهنمایی و رانندگی، سطل‌های زباله، تیرهای برق، جداول و دیوارهای نقاشی شده توسط شهرداری، مشکلات عدیده‌ای را برای مدیریت شهری به وجود آوردند.

وی اظهارداشت: شهرداری ورامین با همکاری کمیته امحای ستاد انتخابات ورامین از روز گذشته با حضور در خیابان‌ها و معابر شهر، نسبت به امحاء آثار تبلیغاتی غیر مجاز نصب شده بر  در و دیوار شهر اقدام کرده است هر چند که با پاک کردن این پوسترها، جای چسب‌های استفاده شده باقی مانده و تصاویر نقاشی شده روی دیوار خراب می‌شود.

قاسمی افزود: برای امحای اقلام تبلیغاتی از روی در و دیوار شهر، روزانه به بیش از ۴۰ کارگر و ۴ دستگاه واترجت نیاز است که با احتساب دستمزد کارگران و هزینه اجاره دستگاه واترجت، روزانه ۲۵ میلیون تومان صرف پاکسازی آثار تبلیغاتی می‌شود.

وی گفت: شهرداری ورامین به منظور جلوگیری از نصب پوستر بر دیوارهای شهر که امحا و پاکسازی آن همواره برای شهرداری مشکل‌ساز می‌شود، ۳۰ نقطه را برای تبلیغات در نظر گرفته که طرفداران نامزدهای انتخابات می‌توانند آثار تبلیغاتی خود را بر روی آن‌ها نصب کنند.

معاون شهردار ورامین افزود: میدان پلیس، پل امام رضا (ع)، خیابان رسالت، زیر گذر طالقانی، ابتدای خیابان ده شریفا، مقابل بیمارستان شهید مفتح، میدان ارشاد امرآباد جنب مدرسه، چهارراه روغن کشی، میدان مادر، ابتدای خیر آباد، ابتدای شهرک مدرس و میدان ولیعصر(عج) ضلع جنوبی از جمله این مناطق است.

وی همچنین از ابتدای خیابان شهید فکوری، ابتدای شهرک اصلاح بذر، ابتدای خیابان شهید چمران مقابل مرکز بیمه تامین اجتماعی شهید اشرفی اصفهانی، ابتدای دانشسرا، میدان امام حسین(ع)، تقاطع خیابان شهید بهشتی و بلوار معلم،  ابتدای مسجد جامع، مقابل سید فتح الله (ع) وپارک مشاهیر میدان رازی به عنوان دیگر نقاط در نظر گرفته شده برای تبلیغات انتخابات یاد کرد.

تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۰ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۴ ساعت پیش از زمان رسمی رأی گیری ادامه خواهد داشت.

در حوزه انتخابیه ورامین و جوادآباد صلاحیت ۹۶ نفر از داوطلبین شورای اسلامی شهر تأئید شده که از این تعداد، ۸۱ نفر مربوط به ورامین و ۱۵ نفر مربوط به شهر جوادآباد می‌باشند.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ورامین پاکدشت پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ورامین مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ ورامین پاکدشت نامزدهای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در اصفهان را اعلام کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع در این خصوص ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به دلاورمردان ارتش و تقدیر و تشکر از همشهریان به پاس همکاری همیشگی در مراسمات مختلف گفت: در راستای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش محدودیت‌های تردد و ممنوعیت‌های توقف در شهر اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت یک بامداد 29 فروردین تا پایان مراسم توقف هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان فرایبورگ، خیابان فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: همچنین از ساعت 6 صبح فردا 29 فروردین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های آزادی- فرایبورگ، شیخ صدوق- سعادت آباد، فرایبورگ-سعادت آباد، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی به شهروندان توصیه کرد برای رفاه حال خود و سایر همشهریان و برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • واکنش عضو شهرداری تهران به جمع‌آوری سگ‌ها از خیابان
  • جمع آوری و طرد ۸۰۰۰ اتباع غیرمجاز از تفرجگاه‌های استان تهران
  • وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات اخیر؛ قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم چند بود؟
  • قیمت دلار در ابتدای مجلس یازدهم ۱۸ هزار تومان بود امروز بالاتر از ۶۵ هزار تومان! /وضعیت ایران قبل و بعد از انتخابات ۹۴ و ۱۴۰۲
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان