Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@08:25:37 GMT

رسمی؛ تمدید قرارداد سرمربی موفق وستهام تا ۲۰۲۴

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۶۴۱

رسمی؛ تمدید قرارداد سرمربی موفق وستهام تا ۲۰۲۴

دیوید مویس، سرمربی وستهام، قرارداد خود را تا سال 2024 با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وستهام تیم شگفتی ساز فصل 21-2020 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به شمار می‌آمد. آن ها حتی در مقطعی از فصل در بین چهار تیم بالای جدول لیگ برتر انگلیس نیز قرار گرفتند اما نهایتاً در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هر طور که بود وستهام در پایان لیگ برتر انگلیس فصل را با همان رتبه ششمی به اتمام رساند و این موضوع باعث شد که آنها برای سومین بار در تاریخ خود به سهمیه لیگ اروپا دست پیدا کنند؛ در واقع وستهام بالاتر از تیم‌های بزرگی نظیر تاتنهام، آرسنال و اورتون موفق شد به این مهم دست پیدا کند.

 

 

 

 

به طور قطع یکی از مهمترین دلایل موفقیت وستهام در فصلی که گذشت سرمربی کاربلد این تیم یعنی دیوید مویس بود؛ این سرمربی اسکاتلندی یک بار دیگر و این مرتبه با درخشش در وستهام نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و عملکرد فوق العاده او در این تیم باعث شد که امروز قرارداد مویس با این باشگاه تا سال 2024 تمدید شود.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 دیوید مویس (سرمربی) وستهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 دیوید مویس سرمربی وستهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا

میلان می خواهد در تابستان 2024 قرارداد کاماردا را تمدید کند

طرفداری | منچسترسیتی، دورتموند و منچستریونایتد تیم های علاقه مند به جذب فرانچسکو کاماردا، مهاجم ایتالیایی میلان هستند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، فرانچسکو کاماردا که جوانترین بازیکن تاریخ سری آ لقب گرفت، توجهات را با درخشش در تیم ملی زیر 17 سال ایتالیا به سوی خود جلب کرده است. میلان با کاماردا به توافق ابتدایی بر سر تمدید قرارداد به مدت 3 سال رسیده اما آنها می خواهند رسمی شدن آن در پایان فصل اتفاق بیفتد زیرا انجام این کار به آنها اجازه می دهد قرارداد جدید را به جای سال 2026، تا سال 2027 پیش نویس کنند. علاوه بر دو تیم منچسترسیتی و دورتموند، منچستریونایتد نیز پیگیر وضعیت کاماردا است و باید دید این انتظار، به ضرر میلان می شود یا نه.

منچسترسیتی و دورتموند به جذب فرانچسکو کاماردا مهاجم 15 ساله میلان علاقه دارند

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • ممنوع‌الخروجی ۱۶۰۰ انگلیسی در زمان یورو ۲۰۲۴!
  • منچستریونایتد پیگیر وضعیت فرانچسکو کاماردا / گاتزتا
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد
  • رسمی؛ قرارداد کوکه با اتلتیکو مادرید تمدید شد
  • محمدجواد معنوی نژاد در ایتالیا ماندگار شد