Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@06:20:46 GMT

قاضی‌زاده: ما در مذاکرات دست پری داریم

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۶۵۷

قاضی‌زاده: ما در مذاکرات دست پری داریم

کاندیدای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است چرا که می‌خواهند دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل فقط زبان اقتدار متوجه می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران در هنگام ورود به سومین مناظره انتخاباتی در سازمان صدا و سیما اظهار داشت: اولا لازم است از مردم ایران تشکر کنم که بعد از مناظره اول با سیل مراجعات فراوان از اقصی نقاط کشور در ستاد مواجه شدم که خداوند متعال را سپاسگزارم و امیدوارم همچنان حامی ما باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: کسی به جز «بودن» در میان مردم نمی‌تواند درد‌های مردم را درک کند لذا دغدغه‌های مردم بدون حضور و مداومت دائمی مردم قابل درک نیست.

قاضی زاده تاکید کرد: لازمه یک مدیر در جمهوری اسلامی همراهی مردم است؛ برخی از من پرسیدند که موضع شما در خصوص مذاکراتی که در حال انجام است و آینده برجام و مذاکرات چیست؟ هر دولتی که سر کار بیاید متعهد به قرارداد‌های بین المللی است، اما ما حتماً کاری خواهیم کرد که ملت بزرگ ایران از مزایای آن برخوردار باشند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ادامه خاطرنشان کرد: کار آمریکایی‌ها کش دادن مذاکرات است چرا که می‌خواهند دست بالاتر را داشته باشند و طرف مقابل فقط زبان اقتدار متوجه می‌شوند.

وی عنوان کرد: ما در مذاکرات دست پری داریم و آن‌ها خواهند فهمید که به زودی باید مذاکرات به صورت عملی فیصله یابد.

قاضی زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: نباید گذاشت زمان برای طرف مقابل باشد و چرخه زمان را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد و بنده خیلی امیدوارم به اینکه خیلی زود نتایج برنامه‌های ما در مذاکرات دولت سلام مشهود باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاضی زاده مذاکرات برجام قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه به کشورهای غربی درباره استفاده از دارایی های خارجی این کشور هشدار داد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که مسکو با ابتکار غیرقانونی آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه مقابله خواهد کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که چنین اقداماتی اساساً نابودی تمام پایه های نظام اقتصادی است. این کار تجاوز به اموال دولتی، دارایی های دولتی و دارایی خصوصی است. به هیچ وجه نباید این اقدام قانونی تلقی شود.

پسکوف افزود که این کار غیرقانونی است و در نتیجه مشمول اقدامات تلافی جویانه و اقدامات قانونی خواهد شد.

سخنگوی کاخ کرملین تاکید کرد که اگر مقامات آمریکا لایحه مربوط به دارایی های روسیه را تصویب کنند، این کار آسیب جدی به منافع اقتصادی آمریکا وارد خواهد کرد.

به گفته این مقام کرملین، استفاده آمریکا از دارایی های خارجی روسیه، سرمایه گذاران را درباره سرمایه گذاری در این کشور به فکر وامی دارد.

کد خبر 6085756

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است
  • کرملین: دست درازی آمریکا به دارایی های روسیه بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید