Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@09:35:04 GMT

تاخت و تازها در سیاست اجازه حل مشکلات کشور را نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۴۶۹۱

تاخت و تازها در سیاست اجازه حل مشکلات کشور را نمی‌دهد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز (شنبه) در سومین مناظره تلویزیونی اظهار کرد: امروز دغدغه‌های مردم بسیار زیاد است و منظومه‌ای بهم پیوسته تشکیل می‌دهند و باید ببینیم که چرا تاکنون این مشکلات حل نشده است.

رضایی گفت: ایران اقتدار از دست رفته خود را بعد از ۳۰۰ سال بدست آورده و در حوزه دفاعی پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چادر مشکی، ذرت، گوشت و ... در اختیار یک عده است و آن طرف‌تر نیز مافیاها و آقازاده‌ها را می‌بینیم، گفت: مدیران کشور چه کار می‌کنند؟ مدیران کشور در جنگ زرگری بین جناح‌ها درگیر هستند. گاهی می‌گویند فیلترینگ، دیوارکشی، حجاب، موشک. این مسائل جنگ‌های زرگری است که مدیران مشغول آن می‌شوند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاخت و تازی که در سیاست ایجاد شده است، اجازه نمی‌دهد که انرژی مردم و دولت‌ها روی عدالت، گرانی و مشکلات متمرکز شود.

ادامه دارد ...

کد خبر 5232947 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضایی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی سعید جلیلی مناظره انتخاباتی عبدالناصر همتی علیرضا زاکانی محسن رضایی سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ریاست جمهوری محمد باقر قالیباف برجام شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز, «نیکولاس مادورو» به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات آینده ریاست جمهوری ونزوئلا اعلام کرد.

حزب حاکم سوسیالیست ونزوئلا هم روز شنبه اعلام کرد که رئیس‌جمهور ونزوئلا، بار دیگردر انتخابات شرکت می‌کند تا برای یک دوره شش ساله دیگر در انتخابات ۲۸ جولای رقابت کند.

مادورو، رییس جمهور ۶۱ ساله ونزوئلا هفته گذشته برای شرکت در مراسم روز «ماهی‌گیر» به ایالت «سوکری» در شمال این کشور رفت و با استقبال پرشور هزاران شهروند ونزوئلایی هوادار خود روبرو شد.

هواداران مادورو در این مراسم با سردادن شعارهایی از حضور او در انتخابات ریاست جمهوری پیشروی این کشور در ۲۸ جولای آتی و تصدی پست ریاست جمهوری ونزوئلا برای سومین بار از سوی وی، اعلام حمایت کردند.

کد خبر 6057376

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به انتخابات ریاست جمهوری روسیه: آزاد و منصفانه نیست
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ پیشتازی پوتین در شمارش اولیه انتخابات روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه | شمارش آرا آغاز شد
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه
  • پایان رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری روسیه/ شمارش آرا آغاز شد
  • «مادورو» رسماً نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد
  • «مادورو» رسما نامزد شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ونزوئلا شد 
  • مادورو نامزد ریاست جمهوری ونزوئلا شد
  • غرب از یک سال پیش در تلاش برای تخریب انتخابات روسیه بوده است
  • استفاده آمریکا از هکر‌ها برای ضربه زدن به انتخابات روسیه