Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، قاضی زاده هاشمی، نامزدهای ریاست جمهوری گفت: لازم است دغدغه‌ها ریشه یابی و نحوه اصلاح آن معین شود. روندها از سال ١٣۴۵ تا کنون در حال تکرار است

بخش تولیدی در حال کاهش و بخش کارمندی در حال افزایش است. عدم توازن در بخش آموزش و مسکن هم وجود دارد.

افزایش تولید مسکن تنها در چند استان است و این امر سبب ایجاد مهاجرت سراسری شده است و این مهاجرت اجتماعی سرمایه اجتماعی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را کاهش می‌دهد.

مردم یک سال است بین نان و جان ماندند و باز به آن‌ها می‌گویند کار نکن!  خطاب به آقای روحانی و مسئولین می‌گویم؛ در این جمع کسی حاضر نیست عملکرد دولت را گردن بگیرد. از دفتر خود خارج شوید حاضرم با شما مناظره کنم.

در موضوع بنزین آخر مشخص نشد چه کسی مسئول است و کسی نه حاضر شد عذرخواهی کند نه استعفا دهد.

ساختار، نوع نگاه و... باید تغییر یابد. روز به روز مردم را خارج کردیم. ما پیش‌بینی کردیم که دولت را به مردم واگذار کنیم و منظومه دولت مردم را ایجاد کردیم.

این خبر در حال تکمیل است...

پربیننده ترین توییت عجیب محسن رضایی چند ساعت مانده به مناظره آخر انتقاد دختر و برادر سردار سلیمانی از کاندیداتوری نرجس سلیمانی اولین واکنش ایران به خارج شدن برخی اسامی از لیست تحریم‌ ها فرصت ۸ دقیقه اى دولت براى دفاع از خود در برابر سخنان نامزدهاى انتخابات تغییر رتبه گوگل نامزدهای انتخاباتی + عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری 1400 انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی کامل حوزه‌های انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان طارم و خدابنده در دور دوم تغییر داده نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌چون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 747150

دیگر خبرها

  • فتوایی که درباره اگزوز خودرو صادر شد!
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • نهایت تاثیر گذاری را در اجرای شعار سال خواهیم داشت
  • ۳۵۰۰ هکتار از مزارع مازندران بایر مانده است/ توقف فینسک
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالیانه خارج شد
  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل