Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، منوچهر حبیبی روز شنبه در ستاد مقابله با کرونا استان قزوین اظهار داشت: آمار ها حکایت از روند نزولی بیماری کرونا اعم از بستری و فوتی را دارد که امیدواری را برای رسیدن به وضعیت بهتر کرونایی افزایش داده است.
وی افزود: هفته جاری نیاز به مراقبت ویژه دارد چراکه تبلیغات و تجمعات انتخاباتی در این هفته به اوج خود می رسد و چنانچه دستورالعمل ها را رعایت نکنیم دچار مشکل می شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول گفت: برای رعایت تمامی نکات بهداشتی، دستورالعمل های بهداشتی به تمامی ستاد ها از سوی فرمانداران  ابلاغ شده است و در راستای رفع دغدغه و نگرانی مردم در زمینه اخذ رای تدابیر بهداشتی اتخاذ شده و از این بابت هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
حبیبی اضافه کرد: تمامی تجهیزات و امکانات مرتبط با بیماری کرونا در شعبه های اخذ رای تامین شده است و آماده حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستیم.
وی اظهار داشت: جبران ضرر و زیان اصناف و اماکن ورزشی بررسی شده و قرار است تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات به واحدهای خسارت دیده به ویژه استخرها پرداخت شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در راستای حمایت از کسب و کار و مشاغل آسیب دیده از کرونا ستاد ملی کرونا مصوبات بسیار خوب جامع و کامل وجود دارد و بسیاری از مشکلات واحدهای صنعتی را برطرف می کند که لازم است مورد بررسی دستگاه ها قرار گیرد.

 

برچسب‌ها کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا مشارکت انتخاباتی استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا کرونا انتخابات ۱۴۰۰ ویروس کرونا مشارکت انتخاباتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۴۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، غلامعلی دهشیری در تبیین عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد گفت: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۵۰۸ درخواست به دبیرخانه ستاد ارسال شد که نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از مجموع درخواست‌های رسیده ۲۱۰ درخواست با دریافت مصوبه و ۶۴ درخواست با مکاتبه دبیرخانه حل شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه ۴۵ درخواست از سال ۱۴۰۲ در دبیرخانه ستاد در جریان رسیدگی است، اظهارکرد: همچنین ۱۲ درخواست به علت رسیدگی در مراجع قضایی و ۱۳۰ درخواست غیرمرتبط با عدم پیگیری از دستور کار ستاد خارج شده است.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ در مجموع ۳۷ جلسه اصلی ستاد، ۴۲ بازدید توسط اعضای اصلی یا اعضای کمیته مقدماتی و جلسات مستمر کمیته مقدماتی برگزار شد که ماحصل آن صدور ۲۳۰ مصوبه جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی بود.

دهشیری تصریح کرد: از مجموع مصوبات ستاد، ۱۳۵ مصوبه که ۶۴ درصد از مصوبات را تشکیل می‌دهد اجرا، ۳۶ مصوبه در حال اجرا و ۲۴ مصوبه اجرا نشده است.

وی اضافه کرد: مصوبات اجرا نشده مرتبط با برخی بانک‌های خصوصی، سازمان مدیریت امور اراضی و ... است که قطعا دلایل خود را دارند، اما قطعا دلایل عدم اجرا توسط دبیرخانه ستاد بررسی و شناسایی می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد همچنین گفت: درخواست ۱۵ شرکت در ستاد با نظر اکثریت آراء مورد قبول قرار نگرفته است.

وی یادآور شد: از مجموع درخواست رسیده به دبیرخانه ستاد ۷۵ درخواست مربوط به شرکت‌های کاشی و سرامیک، ۵۹ درخواست مربوط به شرکت‌های معدنی، ۴۳ درخواست مربوط به شرکت‌های حوزه ساختمان، ۴۶ درخواست مربوط به شرکت‌های فولادی، ۳۶ در خواست مربوط به شرکت‌های کشاورزی و دامپروری، ۴۱ درخواست مربوط به شرکت‌های موادغذایی و لبنی و ... است.

دهشیری افزود: از این میان ۱۴۰ درخواست مرتبط به سازمان صمت، ۱۱۰ درخواست مرتبط با بانک‌ها، ۸۰ درخواست مرتبط با گمرک، ۴۶ درخواست مرتبط با شرکت شهرک‌های صنعتی، ۳۸ درخواست مرتبط با آب منطقه‌ای و ۳۴ درخواست مرتبط با راه و شهرسازی و ... بوده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • احیای ۳۱ هزار شغل در یزد
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • از «ایلی کوهن»‌های داخلی نباید غافل باشیم
  • دستگیری افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسد آلبانی مرتبط با مجاهدین