Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید جلیلی، روز شنبه در گفت و گوی تلویزیونی خود با مردم استان فارس، خطاب به مردم استان فارس افزود: یک نگاه اکتفا به حداقل‌ها و اداره روزمره کشور، به این معنا که ما نمیتوانیم کارهای بزرگ انجام دهیم و باید به حداقل‌ها اکتفا کنیم، این یک نگاه است، اما معتقدیم این یک نگاه غلط است و نگاه درستی نیست.

این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: فرصت‌هایی که امروز در کشور ما وجود دارد این فرصت را فراهم کرده که کشور در چهار سال آینده بتواند یک جهش در شان ملت ایران داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: کشور ما فرصت‌های بسیار ارزشمندی دارد، ما در هشت سال گذشته سعی کردیم که تمام استان‌های کشور را شهر به شهر و روستا به روستا از نزدیک بازدید کنیم، چند بار توفیق داشتم در استان فارس حضور پیدا کنم و با استادان دانشگاه و دانشجویان این استان به گفت و گو بنشینم، در این گفت و گوها و بازدیدها ما به یک جمع بندی رسیدیم و آن اینکه کشور نباید فقط اداره شود.
او اضافه کرد: اگر صحبت می‌کنیم از اینکه در چهار سال آینده نباید فرصت را از دست داد و باید زمان را مغتنم شمرد و نباید معطل فلان موضوع ماند، لازمه آن این است که یک برنامه جدی برای پیشرفت کشور و پیشرفت تک تک نقاط آن وجود داشته باشد.
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: برای تنظیم چنین برنامه‌ای، مردم هر منطقه باید بیش از همه و پیش از همه فعال باشند.وی بیان کرد: دولت سایه که در هشت سال گذشته شکل دادیم و دنبال کردیم یک تشکلات نبود بلکه یک گفتمان بود، یک حرکت عمومی بود، دولت سایه یعنی سایه مردم بر سر دولت، یعنی اینکه مردم تحولات را سایه به سایه دنبال کنند و سعی کنند بر آن تحولات تاثیر مثبت بگذارند.

او اضافه کرد: اگر دولت‌ها کار خوبی را انجام می‌دهند محتاج کمک، پشتیبانی و تقویت از سوی مردم هستند، همچنان که کمک به دولت این است که اگر کار خطایی انجام می‌دهد مردم به عنوان دلسوزان انقلاب و  کشور این خطا را تصحیح کنند، همچنان که شما می‌توانید بهتر از هر کسی نقایص را گوش زد کنید.
این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: ممکن است بسیاری از کارها ناقص و محتاج تکمیل شدن باشد و شما باید کمک کنید که کارهای نقاص کامل شود، شما می‌توانید دولت‌ها را متوجه نقاطی که مورد غفلت واقع شده‌اند قرار دهید و شما می‌توانید این تلاش بزرگ را به خوبی انجام دهید.
جلیلی افزود: فرزندان شما در عرصه‌های مختلف حماسه‌های بزرگ ایجاد کردند، از دفاع مقدس تا دفاع حرم، آیا در عرصه اقتصاد، کشاورزی، صنعت و خدمات فنی و مهندسی نمی‌توانند این کار بزرگی را انجام دهند، حتما می‌توانند، فرزندان شما حتما می‌توانند این حمایسه‌های بزرگ را تکرار کنند.
جلیلی گفت: استان فارس یکی از استان‌هایی است که این ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و توانمندی‌ها در آن به خوبی مشهود است، اگرچه امروز استان فارس فرصت‌های خوبی دارد اما این کافی نیست، فارس به لحاظ توانمندی‌ها، وسعت و ظرفیت‌هایی که دارد معادل برخی کشورهای اروپایی است و می‌تواند بیشتر از آنها پیشرفت و توسعه داشته باشد.
او افزود: استان فارس قبل از شرایط کرونا حدود یک و ۶ دهم میلیارد دلار صادرات داشته است که یک امر مثبت و بسیار خوب است اما کافی نیست، وقتی استان فارس را با برخی کشورهای اروپایی مقایسه می کنیم و اینکه هم وسعت، هم ظرفیت و هم توانمندی‌های آن بسیار بیشتر از آنهاست، آن موقع مقایسه می‌کنم این میزان صادرات آنرا و صادراتی که برخی از آن کشورها دارند که بسیار بسیار بیشتر است، چرا ما نباید این امکان را در کشورمان فراهم کنیم؟
وی ادامه داد: اگر صحبت می‌کنیم از اینکه در چهار سال آینده باید با یک جهاد بزرگ و یک تلاش سترگ و حرکت همگانی کشور ایران جهش پیدا کند، لازمه این جهش، جهش تمام شهرها، روستاها و استان‌های کشور است، هر روستای ما باید یک سلول جهش کشور باشد، استان شما این قابلیت را دارد که روستاهایی را به عنوان نمونه درجهش اقتصادی کشور نشان دهد.
جلیلی افزود: مردم عزیز استان فارس، شما بهتر از هر کسی به توانمندی‌های استان خود آشنا هستید، به اینکه چه ظرفیت‌هایی در استان شما وجود دارد، همچنان که بهتر از همه به مسائل و مشکلات روستاها، شهرها و استان خود واقف هستید، از شما خواهش دارم که سعی کنید با کمک جوانان انقلابی، استادان و نخبگان متخصص در عرصه‌های مختلف، با مدیران با سابقه، قبل از همه خود شما سند پیشرفت شهر، روستا و استان خودتان را بنویسید، فرصت‌ها را احصا کنید، مشکلات را بررسی و راه حل‌های آنها را پیدا کند و اینها را به هر برادری که بتواند رای اعتماد شما را در انتخابات ۱۴۰۰ جلب کند ارائه و مطالبه کنید.
او افزود: مردم عزیز فارس، اگر ما صحبت می‌کنیم از جهش بزرگ، اگر صحبت می‌کنیم از یک جهاد بزرگ و تلاش سترگ برای جهش ایران، لازمه جهش ایران جهش تک تک روستاها و شهرها و جهش استان فارس است.
وی گفت: امروز فرصت‌هایی که استان فارس دارد در زمینه‌های مختلف از جمله در زمینه کشاورزی و گردشگری یک فرصت کم نظیر است، فرصت‌های استان شما در عرصه‌های صنعتی و خدمات فنی و مهندسی بسیار ارزشمند است که امروز بخشی از آنها فعال شده اما این کافی نیست، اگر ما از جهش صحبت می‌کنیم نباید به حداقل‌ها اکتفا کنیم، باید تمام ظرفیت‌های استان در کشاورزی، گردشگری و صنعتی به بهترین شکل فعال شود.
جلیلی اضافه کرد: اگر از تولیدات کشاورزی و صنعتی صحبت می‌کنیم باید حتی‌الامکان اکثر آن ارزش افزوده‌ای که در هر محصول می‌تواند صورت گیرد در خود استان صورت گیرد، صنایع تبدیلی در کشاورزی، صنایع تکمیلی در بخش‌های مختلف صنعتی یک ضرورت است، همه اینها برنامه می‌خواهد، اما برنامه کافی نیست، در کنار برنامه یک باور و اراده می‌خواهد، باور و اراده‌ای که در موفقیت‌های بزرگ پس از انقلاب ملت ما آنرا به خوبی نشان داد.
او افزود: امروز با جوانان متخصص و با انگیزه‌ای که استان فارس دارد، با نخبگان و دانشمندان ارزشمندی که استان شما دارد، با مدیران پاک دست و موفقی که در سال‌های پس از انقلاب کارنامه درستی داشته‌اند می توان یک جهش بزرگ را در این استان انجام داد، اگر صحبت از جهش و پیشرفت می‌کنیم، پیشرفت با کار واقعی صورت می‌گیرد، با کار نمایشی صورت نمی‌گیرد، با نمایش کشور اداره نمی‌شود، با گزارش، همایش و کارهای نمایشی نمی‌توان کارهای جدی انجام داد.
این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: اگر در همین استان شما چه در دفاع مقدس، چه در دفاع از حرم و چه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، حماسه‌ها و کارهای بزرگی صورت گرفته، مرهون انسان‌های بزرگی بوده است، کسانی که در این زمینه خالصانه و به دور از چشم داشت‌های خاص دنیوی کار بزرگ کرده‌اند، کسانی که به دنبال نمایش نبوده‌اند.
جلیلی افزود: امروز وظیفه همگان است که این افراد شناخته شوند و شناسانده شوند و شما مردم بیش از همه می‌توانید در شناختن این افراد و شناساندن آنها به دولت سهم داشته باشید.
جلیلی ادامه داد: مردم عزیز استان فارس، به همه شما اظهار ارادت می‌کنم و از همه شما خواهش می‌کنم که در این حرکت بزرگ برای جهش ایران در چهار سال آینده یک تلاش جدی را همه با هم به عمل آوریم و این استدعای من از همه مردم ایران و شما مردم استان فارس است.
او تاکید کرد: اگر صحبت می‌کنیم ار جهش بزرگ برای ایران، اگر صحبت می‌کنیم از جهاد بزرگ برای جهش ایران، لازمه آن جهش و جهاد بزرگ در همه نقاط کشور است، لازمه آن جهش تک تک روستاها و شهرهای استان فارس است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ شیراز سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری فارس پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ شیراز سعید جلیلی انتخابات ۱۴۰۰ شیراز سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری فارس نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اگر صحبت می کنیم چهار سال آینده توانمندی ها حداقل ها استان فارس جهاد بزرگ استان شما جهش ایران کافی نیست ظرفیت ها فرصت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در مناطق دریایی خلیج فارس و ارتفاع دو متری امواج دریا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: امروز در مناطق دریایی استان وزش باد نسبتا شدید پدیده شاخص خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان قسمتی ابری هوا خواهد بود و از ظهر در مناطق دریایی و جزایر خلیج فارس با وزش باد نسبتا شدید جنوب غربی، شمال غربی همراه خواهد بود.

سی سی پور تصریح کرد: در پاره‌ای از نقاط ساحلی استان نیز افزایش سرعت باد همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود و در بعدازظهر نیز در ارتفاعات استان وقوع رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریا از ظهر نسبتا مواج خواهد بود و توصیه می‌شود با توجه به شرایط نامساعد دریایی از تردد شناور‌های سبک خودداری شود و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان در نظر گرفته شود.

سی سی پور گفت: از بعدازظهر دوشنبه ۲۷ فروردین با نزدیک شدن یک سامانه بارشی قوی، ناپایداری‌های جوی و دریایی قابل ملاحظه ای در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی گفت: روز‌های سه شنبه و چهارشنبه نیز بارش‌های رگباری قابل توجه ای در استان خواهیم داشت و خطر سیلابی شدن موقت در پاره‌ای از نقاط استان پیش بینی می شود.

سی سی پور گفت: در این مدت وزش باد شدید در مناطق دریایی استان سبب اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی، تا اواسط هفته نوسان ۱ تا ۲ درجه‌ای دما پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • کتاب «امام هشتم(ع) و بازی بزرگ عباسیان» روانه بازار نشر شد
  • انتشار کتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • انتشارکتاب امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان
  • ◄ سوزنبانی درست، راه آهن را روی ریل می آورد/ آیا در راه­ آهن کسی سوزنبانی می ­داند؟!
  • پیام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی انتقام سپاه از رژیم صهیونیستی
  • حداقل دستمزد در هر یک از کشور‌های جهان عرب چند دلار است؟
  • ضربه سپاه به شاهرگ تجاری تل‌آویو |‌ ایرانی‌ها به این مقدار از عملیات اکتفا نخواهند کرد
  • ثبت بیش از ۲۰ میلیون بازدید از اماکن مذهبی، طبیعی و گردشگری فارس
  • چمران: بعضی ساختمان‌ها نیازی به زلزله ندارد با گاز تریلی هم خراب می‌شوند
  • وزش باد شدید در مناطق دریایی خلیج فارس و ارتفاع دو متری امواج دریا