Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:40:14 GMT

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۱۴۶

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از ایلام بیدار ، حجت الاسلام والمسلمین " الله نور کریمی تبار"، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در همایش بزرگ بانوان فاطمی ویژه جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر که صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولین در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد با بیان این مطلب که در دین مبین اسلام دختران و زنان از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند، گفت:این بانوی گرامی آنچنان بوی سبقت را در تقوا و ایمان و ولایتمداری از دیگران ربود که امام رضا(ع) در این باره می فرمایند: کسی که حضرت معصومه(س) را با شناخت زیارت کند بهشت بر او واجب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه و امام رضا(ع) باشیم.

کریمی تبار افزود: حضرت فاطمه معصومه(س) را از آن جهت کریمه اهل‌بیت می‌خوانند که صاحب فضیلت و کرامت در علم، دانش، پاکی و عصمت است و بخشش و کرم او زبان زد بوده است.

امام جمعه ایلام با بیان این مطلب که مهمترین شاخصه هر فرد دیندار، ولایتمداری است تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده است. آمریکایی ها در منطقه هزینه کردند تا جمهوری اسلامی را از بین ببرند، اما نتوانستند؛ لذا به دنبال کاهش مشارکت هستند به این خاطر که انقلاب ما از برکت خون شهدا و صبر مردم و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با سرعتی فراتر از تصور آنها در حال پیشروی است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: امروز فقط قدرت دفاعی ما مطرح نیست، انقلاب ما در آمریکا و اروپا آنها را به چالش کشیده است و هیچ کاری از آنها ساخته نیست.

وی اضافه کرد: دشمنان خیرخواه ملت ایران نیستند و با فشارهای بین‌المللی گسترده و از طریق رسانه‌های غربی و عربی به دنبال کم کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند.

کریمی تبار در پایان بیان داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره در حال دشمنی و ایجاد توطئه بودند که در همه عرصه ها با حضور مردم نقشه های دشمنان خنثی شده است. در انتخابات روز جمعه نیز به یاری خدا با حضور حداکثری مردم بار دیگر دشمنان ناامید می شوند.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عشق و علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه بوده و برگزاری مراسمی در خور شأن و جایگاه حسنی (ره) بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، نشست هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان، نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه برگزار شد؛ توماج وحیدافشار در این نشست ضمن تأکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی (ره) اظهار کرد: بزرگداشت یاد و خاطره مجاهد نستوه آذربایجان که در طول عمر پربرکت خویش لنگر امنیت در منطقه آذربایجان و غرب و شمال‌غرب کشور بوده‌اند، بسیار ضروری است.

وی افزود: او که همواره مورد احترام تمامی طیف‌ها و جریان‌های سیاسی و مذهبی بود، به کابوس ضدانقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی در منطقه تبدیل شده و ترورهای کور علیه او نشانه‌ای از عجز و ناتوانی در خصوص رو در رویی مستقیم با این روحانی بزرگ تاریخ انقلاب است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حسنی در طول بیش از ۳ دهه نمایندگی ولی فقیه در استان حساسی همانند آذربایجان‌غربی با همراهی نیروهای نظامی و امنیتی هیچگاه اجازه کوچک‌ترین بروز ناامنی را نداده و همواره در نقش پدرانه برای حل و فصل موضوعات سیاسی و اجتماعی پیش آمده ظهور می‌کرد.

وحیدافشار با یادآوری بیانات رهبر انقلاب در خصوص آن شادروان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص مرحوم حسنی و در دیدار با اعضا کنگره بزرگداشت ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان‌غربی فرمودند «خوب است یاد کنیم از آقای حسنی (حفظه‌الله)؛ ایشان هم واقعاً جزو کسانی است که در این حوادث حقّاً و انصافاً امتحان خوبی داد در دوران مبارزات و در دوران بعد از انقلاب؛ چه قبل از جنگ، چه زمان جنگ، چه بعد از جنگ».

وی ادامه داد: در متن پیام تسلیت مقام عظمای ولایت به مناسبت ارتحال مجاهد نستوه آذربایجان نیز شاهد هستیم که معظم‌له طی پیامی به نیکی از ایشان یاد کرده و می‌فرمایند: «مجاهدت‌های مستمر و همه جانبه‌ی آن مرحوم در طول سال‌های متمادی چه در سنگرهای نظامی و چه در جایگاه رفیع امامت جمعه، چه در مقابل مهاجمان بعثی در دوران دفاع مقدس و چه در برابر ضدانقلاب مزدور داخلی، برگ‌های ماندگار و بی تکراری است از دفتر زندگی یک روحانی انقلابی و مبارز».

وحید افشار تاکید کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ایشان، عشق و علاقه بی حد و اندازه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی و ضرورت پاسداشت بیش از پنج دهه مجاهدت و فداکاری در راستای پیروزی و اعتلای انقلاب اسلامی برگزاری مراسمی در خور شأن و جایگاه حسنی (ره) بسیار ضروری به نظر می‌رسد تا بتوانیم قدردان گوشه‌ای از زحمات و تلاش‌هایش باشیم.

محمد نقی‌پور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه نیز در این نشست بر آمادگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه در خصوص بزرگداشت یاد و خاطره و پاسداشت مقام والای نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تأکید و اظهار کرد: در تلاش خواهیم بود که مراسمی با سطح بسیار بالا و پرمحتوا و با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی جنبی برگزار کنیم.

وی افزود: بسیار ضروری است تا هم‌زمان با بزرگداشت سالگرد ارتحال آن مجاهد نستوه، بنیاد مرحوم حسنی (ره) نیز احیا و با محوریت حفظ و نشر آثار و دیدگاه‌ها و جمع‌آوری اسناد و مدارک مرتبط با سابقه فعالیتی ایشان فعال شود.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه فقید ارومیه در یکم خردادماه ۱۳۹۷ دار فانی را وداع و در گلزار شهدای باغ رضوان ارومیه به خاک سپرده شد.

مرحوم حسنی همچنین پس از پیروزی انقلاب اسلامی نماینده اولین دوره شورای شهر در سال ۱۳۵۸ و همچنین نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ارومیه نیز بود.

کد خبر 745833

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • جز امام (ره) و رهبری کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • زمینه زندگی خوب را برای شهروندان فراهم کنیم
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است