Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@02:46:39 GMT

سعد‌الحریری از تشکیل دولت کناره‌گیری می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۱۵۹

سعد‌الحریری از تشکیل دولت کناره‌گیری می‌کند؟

برخی منابع خبری گزارش دادند که سعدی حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه از تشکیل دولت جدید ناامید شده و هفته آتی کناره گیری خود را اعلام می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه الجدید لبنان، اطلاعات بدست آمده تأکید می‌کند که «سعد الحریری»، نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در لبنان قرار است، بعد از ظهر امروز (شنبه 12 ژوئن) با نخست وزیران پیشین این کشور دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار الحریری با رؤسای دولت پیشین لبنان، بعد از حضور وی در نشست شورای شرعی اسلامی و مطلع کردن شورا از فضا و روند تشکیل کابینه و تمایل وی به عذر خواهی از تشکیل آن و اعلام این تصمیم اوایل هفته آینده صورت می‌گیرد.   بر اساس ادعای این شبکه، الحریری بعد از به بن بست رسیدن دیدارهای دو جریان شیعی لبنان؛ جنبش حزب الله و امل با «جبران باسیل» در آستانه انصراف از تشکیل کابینه است و تصمیم خود را در این زمینه هفته آینده قطعی خواهد کرد.   سعد الحریری امروز پس از دیدار با شیخ عبد اللطیف دریان مفتی لبنان گفت: مفتی را از آنچه دوره قبل رخ داده، مطلع کردم.   وی افزود: وضعیت کشور هر روز بدتر از قبل می‌شود و من و مفتی نگران وضعیت کشور هستیم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام

ایتنا - تیم کوک در دیدار با نخست وزیر ویتنام، اعلام کرد اپل خواهان تقویت سرمایه‌گذاری کیفی و فعالیت‌های همکاری در این کشور است.
ویتنام شاهد افزایش چهار برابری شرکت‌هایی بوده که محصولات اپل را طی یک دهه گذشته، در این کشور مونتاژ کردند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد این شرکت تعهدات سرمایه‌گذاری در ویتنام را به میزان نامشخصی، افزایش می‌دهد. این شرکت آمریکایی اعلام کرد حدود ۴۰۰ تریلیون دانگ (۱۶ میلیارد دلار) از سال ۲۰۱۹ و از طریق شرکای زنجیره تامین خود، در ویتنام سرمایه‌گذاری کرده است.

طبق اعلام اپل، این شرکت، هزینه خود برای تامین‌کنندگان در ویتنام را که حدود ۲۰۰ هزار شغل ایجاد کرده است، افزایش خواهد داد.

فام مین چینه، نخست وزیر ویتنام، اعلام کرد یک گروه کاری برای حمایت از اپل تشکیل خواهد داد. وی از تیم کوک، مدیرعامل اپل خواست برای پرورش نیروی کار ماهر با آموزش، کمک کند و با توسعه انرژی سبز و تجدیدپذیر، حمایت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، کوک که صبح دوشنبه وارد شهر هانوی شد، در سفر دو روزه خود، با برنامه نویسان و تولیدکنندگان محتوای ویتنامی دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • لایحه تشکیل وزارت بازرگانی از دستور کار مجلس خارج شده است!
  • گسترش سرمایه‌گذاری اپل در ویتنام
  • مسئولان به قانون جوانی جمعیت باید در عمل معتقد باشند
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • تشکیل وزارت معادن و فلزات آری یا نه؟
  • سفر نخست وزیر عراق با هدف تعیین جدول زمانی خروج نظامیان آمریکایی
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • افزایش سن مجاز استفاده از شبکه‌های اجتماعی در انگلیس