Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شهرجردی در اولین دور این مسابقات با کسب امتیاز ۲۴.۸۸ در گروه اول در شرایطی به مقام نخست رسید که با شش رقیب روبرو بود. کاتاروی خوش تکنیک ایران در دور دوم در پیکار با هفت رقیبش باز هم به مقام نخست رسید و به امتیاز ۲۴.۶۶ دست یافت.

در دور سوم شهرجردی در گروه اول در مصاف با هفت کاتا رو با امتیاز ۲۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۰ به مقام دوم رسید. او در دور چهارم با امتیاز ۲۵.۸۶ از سد یوکی یوجیها از سوییس با امتیاز ۲۵.۴۶ گذشت تا به مرحله نیمه نهایی برسد و تنها یک گام تا کسب سهمیه فاصله داشته باشد.

در مرحله نیمه نهایی که امشب (ساعت بیست و سی) برگزار می شود چهار مدعی حضور دارند که به شکل دوره‌ای مصاف خواهند داشت تا سه نفر از آنها سهمیه المپیک دریافت کنند.

حاضران در مرحله نیمه نهایی عبارتند از:
۱- ابوالفضل شهرجردی از ایران
۲- یی تا وانگ از چین تایپه
۳- آریل تورس از امریکا
۴- هی جون پارک از کره جنوبی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولاک رقیب گرایی در بیشکک؛ صعود اسماعیلی، رستمی و ساروی به نیمه‌نهایی

در آغاز رقابت‌های پنج وزن دوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، امیررضا ده‌بزرگی، نماینده وزن ۶۰ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر جوی هوانگ از چین‌تایپه را از پیش رو برداشت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی دارنده مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان در دور نخست با نتیجه یازده بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. او در دور بعد مقابل فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان به روی تشک رفت و پس از پایان زمان مبارزه با امتیاز عالی هشت بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

از اسماعیلی به عنوان یکی از چهره‌های فنی و آینده‌دار کشتی ایران نام می‌برند که با کسب مدال طلای این رقابت‌ها تنها رقیب محمدرضا گرایی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک، برای رسیدن به المپیک پاریس خواهد بود.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور نخست مقابل لنگ از چین با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، محمدهادی ساروی، دارنده مدال‌های طلای جهان و برنز المپیک، در دور نخست استراحت کرد، سپس مقابل بالتومانخ از مغولستان در یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

رسول گرمسیری در ۸۲ کیلوگرم دیگر نماینده ایران در پنج وزن دوم این رقابت‌هاست.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی نجمه خدمتی در تفنگ ۵۰ متر
  • جدال حساس گرگان و مهرام در بازی نخست
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال
  • هانیه رستمیان رکورد ایران در تپانچه ۲۵ متر را ارتقا داد
  • صعود ۵ کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • کولاک رقیب گرایی در بیشکک؛ صعود اسماعیلی، رستمی و ساروی به نیمه‌نهایی
  • صعود هر پنج کشتی‌گیر ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا
  • صعود خدمتی و چهل‌امیرانی به فینال تفنگ بادی
  • مهرام‌ و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند 
  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد