Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-18@22:59:36 GMT

هنیه در راه بیروت و تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۱۹۸

روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع مطلع، از تصمیم رئیس دفتر سیاسی حماس برای سفر به بیروت و تهران خبر داد. ناطقان: به نقل از الاخبار، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس که در حال حاضر در قاهره به سر می‌برد، قصد دارد سفر دوره‌ای به برخی کشورهای عربی و منطقه داشته باشد.

بنا به این گزارش، اسماعیل هنیه قرار است در سفرش به تهران با رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهوری، وزیر خارجه و برخی دیگر از مسئولان بلندپایه ایران و سپاه پاسداران دیدار و گفت‌وگو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الاخبار در ادامه گزارش داد که رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در سفرش به بیروت نیز احتمالا با دبیرکل حزب الله لبنان و همچنین روسای سه گانه و مسئولان شاخص کشور دیدار خواهد کرد.

هنیه هم‌اکنون در قاهره به سر می‌برد و در حال گفت‌وگو با گروه‌های مقاومت فلسطینی و مسئولان مصری در رابطه با مسایل بازسازی غزه و تثبیت آتش بس و تبادل اسرا است. منبع: خبر انلاین برچسب ها: هنیه ، بیروت ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هنیه بیروت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه عربی ۲۱، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی تاکید کرد: جنبش حماس همانند جنبش آزادی‌بخش ملی است که قبل از تاسیس جمهوری ترکیه، آناتولی را از اشغال نجات داد.

وی افزود: رژیم اشغالگر در غزه و کرانه باختری اقدام به پاکسازی نژادی فلسطینیان می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه افزود: من به دفاع از آرمان فلسطین ادامه می‌دهم و مادامی که زنده باشم، حتی اگر تنها هم باشم صدای فلسطینیان مظلوم خواهم بود.

وی افزود: حماس جنبش تروریستی نیست، بلکه جنبش مقاومت برای آزادسازی سرزمین خود است.

اردوغان در پایان تاکید کرد: به زودی میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس خواهم بود.

کد خبر 6081308 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • حماس: شکوه و هیبت فرو ریخته رژیم اسرائیل دیگر باز نمی‌گردد