Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن ربیعی شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع ستاد انتخابات شهرستان آبادان ۱۸۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته که ۱۳۹ شعبه مربوط به آبادان و بخش مرکزی و ۴۱ شعبه مربوط به بخش اروندکنار است.

وی افزود: ۱۹۵ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر به عنوان  نامزد رقابت خواهند کرد که ۱۶۴ نامزد در آبادان ۱۲ نامزد در چوئبده و ۱۹ نامزد در اروندکنار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ربیعی به آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبادان اشاره کرد و افزود:طبق دستورالعمل ستاد انتخابات کشور نامزدهای انتخاباتی فقط مجاز به برپایی ستاد تبلیغاتی در فضای باز و با رعایت اصول ایمنی سازه و پروتکل‌های بهداشتی هستند.

 وی اظهار داشت:با توجه به شرایط خاص کرونا در منطقه برپایی ستاد تبلیغاتی در اماکن سربسته ممنوع است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیان کرد: مشارکت حداکثری  مردم در پای صندوق‌های رای نقشه‌های دشمنان انقلاب و کشور را نقش بر آب خواهد کرد.

وی افزود:  امروز انتظار می‌رود مردم با مشارکت در انتخابات ،نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور، شهرها و روستاها  ایفا کنند و دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز در کمال صحت، دقت و امانتداری از آرای مردم صیانت می کنند.

۲ حوزه اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان‌های محل بستری این بیماران در آبادان پیش‌بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری آبادان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری آبادان شوراهای اسلامی شهر دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنجشنبه ششم اردیبهشت در صدا وسیمای خراسان رضوی برگزار می شود .

محسن نصر پور افزود: همچنین برنامه تبلیغات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم به صورت رایگان توسط صداوسیمای خراسان رضوی تهیه و پخش خواهد شد.

وی افزود: هیأت نظارت بر انتخابات و ستاد انتخابات استان هم بر ضبط مناظرات نامزدها و برنامه های تبلیغاتی آنان نظارت خواهد کرد.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی  آقایان حسنعلی اخلاقی امیری و کاظم معتمدی فر برای راهیابی به مجلس شورای با هم رقابت می کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی