Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@20:51:12 GMT

پیامی توییتری دیپلمات روس یک ساعت قبل از مذاکرات وین

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۰۵۲۰۲

پیامی توییتری دیپلمات روس یک ساعت قبل از مذاکرات وین

خبرگزاری مهر: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز شنبه در پیامی توییتری از آغاز ششمین دور از گفتگوهای وین تا ساعاتی دیگر خبر داد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره نوشت: ششمین دور گفتگوهای وین درباره احیای کامل برجام تا یک ساعت دیگر آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای کمیسیون مشترک در مورد چگونگی ترتیب کار برای دستیابی به موفقیت و سرعت بخشی مذاکرات، تبادل نظر خواهند کرد.

اتحادیه اروپا دیروز جمعه اعلام کرد که در پی برگزاری نشست‌هایی در خصوص بازگشت به برجام، امروز شنبه دُور آتی نشست وین برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این خصوص اعلام کرد که کمیسیون مشترک برجام شنبه کار خود را در شهر وین از سر می‌گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مذاکرات وین میخائیل اولیانوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت

 به گزارش وبگاه خبری Reuters، کمیسیون اروپا اعلام کرد که به پلتفرم اجتماعی تیک‌تاک ۲۴ ساعت فرصت داد تا ارزیابی مخاطرات برنامه جدید خود، تیک‌تاک لایت را ارائه دهد. این پلتفرم به تازگی در فرانسه و اسپانیا راه‌اندازی شده است. این نهاد نگران تأثیر بالقوه برنامه جدید بر سلامت روان کودکان و سایر کاربران است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، اقدام تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اروپا، در این حوزه بر اساس قوانین فنی اتحادیه موسوم به قانون خدمات دیجیتال (DSA) صورت می‌گیرد. این قانون شرکت‌ها را ملزم می‌کند که برای مقابله با محتوای غیرقانونی و مضر در پلتفرم‌های خود اقدامات بیشتری انجام دهند و در صورت عدم پایبندی به این وظیفه خود، آنها را تا سقف ۶ درصد از گردش مالی سالانه جهانی جریمه می‌کند.

بر همین مبنا و طبق اعلام کمیسیون اروپا، تیک‌تاک باید پیش از راه‌اندازی برنامه جدید در ۲۷ کشور اتحادیه اروپا مخاطرات آن را به صورت دقیق ارزیابی می‌کرد. برتون با انتشار پستی در ایکس از ارسال درخواست برای دریافت اطلاعات در مورد تیک‌تاک لایت خبر داد و ادعا کرد که از هیچ کوششی برای محافظت از کودکان زیر سن قانونی در پلتفرم‌ها دریغ نخواهد کرد.

تیک‌تاک لایت که برای کاربران بالای ۱۸ سال طراحی شده است، بخشی برای اعطای پاداش دارد که به کاربران اجازه می‌دهد در ازای انجام کار‌های خاصی در پلتفرم مانند تماشای ویدیوها، لایک کردن محتوا، دنبال کردن صفحات یا دعوت از دوستان برای پیوستن، امتیاز کسب کنند. این امتیازات در نهایت می‌توانند به کوپن‌های خرید از آمازون یا کارت‌های هدیه تبدیل می‌شوند.

منبع: زاویه

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • آی‌اواس17.5 به افراد اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد که اپ‌ها را از وب‌سایت‌ها دانلود کنند
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • سایه درگیری‌های جهانی بر سر نشست اقتصادی اروپا
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • رقابت اسرائیل و اوکراین برای جلب توجه غرب در نشست سران اروپا