Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان این موضوع که پیشرفت با کار واقعی و نه نمایشی انجام می‌شود، گفت: کشور را نمی‌توان با اقدامات نمایشی اداره کرد.

سعید جلیلی عصر شنبه ۲۲ خرداد در گفت‌وگو با مردم فارس که از طریق شبکه استانی انجام شد، گفت: امروز در آستانه یک انتخاب مهم برای چهار سال آینده که چگونه کشور اداره شود، قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دو دیدگاه برای اداره کشور در چهار سال آینده وجود دارد، افزود: یک نگاه اکتفا به حداقل‌ها و اداره روزمره کشور است؛ معتقدیم این نگاه، نگاه درستی نیست، چرا که کشور ما فرصت‌های ارزشمندی دارد.

این نامزد سیزدهمین دوره از کارزار انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: طی هشت سال گذشته تلاش کردیم تا تمام استان‌های کشور را از نزدیک بازدید کنیم.در این بازدیدها به یک جمع بندی رسیدیم که کشور نباید فقط اداره شود چون ظرفیت‌هایی وجود دارد که این فرصت را فراهم کرده تا در چهار سال آینده یک جهش در شان ملت ایران اتفاق بیفتد.

جلیلی با بیان اینکه فارس یکی از استان‌هایی است که این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در آن به خوبی مشهود است، گفت: اگرچه امروز این استان فرصت‌های بسیار خوبی دارد اما کافی نیست، زیرا فارس به لحاظ توانمندی‌ها، وسعت و ظرفیت معادل برخی کشورهای اروپایی است و حتی می‌تواند بیش از آنها پیشرفت و توسعه داشته باشد.

او ادامه داد: اینکه فارس قبل از شرایط کرونا بیش از ١.٦ میلیارد دلار صادرات داشته، امر مثبتی است اما کافی نیست.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر صحبت از این می‌شود که باید در چهار سال آینده با یک جهاد بزرگ و یک حرکت همگانی، ایران جهش پیدا کند، لازمه‌اش جهش تمام روستاها و شهرها و استان های کشور است.

جلیلی با تاکید بر اینکه هر روستای ما باید یک سلول جهش کشور باشد، اضافه کرد: فارس نیز این قابلیت را دارد که روستاهایی را به عنوان نمونه در جهش اقتصادی کشور معرفی کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما در هشت سال گذشته دولت سایه را شکل دادیم، گفت: این مهم یک تشکیلات نبود بلکه یک گفتمان و حرکت عمومی بود.

این نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری  افزود: دولت سایه یعنی سایه مردم بر سر دولت و مردم سایه به سایه تحولات را دنبال و بر آنها تاثیر مثبت بگذارند.

جلیلی اظهار کرد: امروز فرصت‌هایی که در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری، صنعتی و خدمات فنی و مهندسی در فارس وجود دارد، کم نظیر است که بخشی فعال شده اما کافی نیست.

او خاطرنشان کرد: امروز با جوانان رشید، متخصص و با انگیزه و با نخبگان و دانشمندان ارزشمند و مدیران پاکدستی که فارس دارد می‌توان یک جهش بزرگ در این استان انجام داد.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین از مردم فارس خواست تا برای جهش ایران در چهار سال آینده تلاش جدی کنند.

انتهاب پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات رياست جمهوري دولت سایه فارس سعید جلیلی انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری چهار سال آینده سیزدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان مهر میزبان شاعران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،رئیس اداره کتابخانه ‌های عمومی شهرستان مهر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته نکوداشت شیخ سعدی شیرازی، شب شعری با موضوع عفاف و حجاب در بخش های مرکزی ، وراوری و گله دار برگزار شد.
زهرا میرزایی افزود: در این مراسم، شاعران انجمن های صبای وراوی، مهرانه مهر و ارمغان گله دار، سروده ها و اشعار خود را در زمینه عفاف و حجاب قرائت کردند.
وی بیان کرد: این مراسم به همت اداره کتابخانه های عمومی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • افزایش سه برابری ظرفیت تبادل برق ایران و ترکمنستان
  • رشد ۲ برابری تناژ بارگیری محمولات در راه‌آهن فارس
  • خیز ایران و پاکستان برای رشد ۵ برابری تبادلات تجاری
  • حمل ریلی شمش از فولاد پاسارگاد به بلغارستان برای نخستین بار در راه آهن فارس
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر