Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از ابتلا ۱۰۲ نفر به کرونا در ۴۸ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد.

محمد جمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی از موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در استان ۱۰۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان مرکزی شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده ۱۴ نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی بستری شدند همچنین در این بازه زمانی ۸۸ بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مرکزی تصریح کرد: تعداد موارد ابتلاء به کرونا از زمان شیوع این ویروس تاکنون به ۶۱۶۸۷ نفر در استان رسیده است.
وی با بیان اینکه در ۴۸ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، افزود: تاکنون مجموعاً ۲۱۳۷ نفر بر اثر کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 500044

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر اراک ابتلا به کرونا در اراک کرونا در اراک آمار کرونا در اراک وضعیت کرونا در اراک رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ابتلا به کرونا در استان مرکزی کرونا در استان مرکزی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه علوم پزشکی کرونا در استان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۰۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در رتبه بندی و آمار اهدای عضو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۶ رتبه از ۱۲ رتبه اول در بین ۶۳ دانشگاه کشور به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خراسان رضوی تعلق گرفت.   دکتر ابراهیم خالقی افزود: رتبه بندی و آمار اهدای عضو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس شاخص اهدای عضو به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت تحت پوشش دانشگاه (PMP) است.   وی با بیان این که در این ارزیابی که در پایان سال ۱۴۰۲ انجام شده است ۶ دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان رضوی موفق به کسب رتبه برتر شده اند ادامه داد: در بین این دانشگاه‌ها، دانشگاه علوم پزشکی نیشابور رتبه نخست اهدای عضو در سال گذشته را به خود اختصاص داده و دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت‌جام رتبه پنج کشور، گناباد رتبه شش کشور، تربت حیدریه رتبه هشت کشور، سبزوار رتبه دهم و مشهد رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داده‌اند.   مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر فسا رتبه دوم، شهر شیراز رتبه سوم و شهر یزد نیز در این ارزیابی رتبه چهارم را کسب کرده اند.   ابراهیم خالقی با بیان این که استان خراسان رضوی در سال گذشته پیشرو در شناسایی و اهدای عضو در کشور بوده است افزود: مهمترین علت افزایش شناسایی و اهدای عضو در شهر‌های استان، اطلاع‌رسانی مداوم و آموزش‌های دوره‌ای برای تیم‌های پزشکی در آی. سی. یو‌ها و بیمارستان‌های این شهر‌ها بود.   وی با اشاره به این که طی سال گذشته ۱۷۴ فرد مرگ مغزی از مشهد و شهر‌های مختلف این استان به بیمارستان منتصریه مشهد معرفی شده‌اند ادامه داد: این افراد پس از رضایت و عمل اهدای عضو، موجب نجات و ادامه زندگی ۷۳۳ بیمار نیازمند به عضو شد.   واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ٨ رشته جدید در دانشگاه علوم پزشکی کردستان
  • عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد طی سال گذشته سگ‌ها بودند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • برگزاری جشنواره جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری
  • کشف بیس از ۵۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف نزدیک به ۶۰۰ قلم تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • کشف ۵۸۰ قلم ملزومات و تجهیزات پزشکی قاچاق در سمنان
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • خراسان رضوی صاحب ۶ رتبه برتر اهدای عضو در کشور